Aspen benzine

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

k rij op aspen. uitlaatpoort open kappe. onzin. aspen geeft juist geen koolafzetting. bij inrijde zou k er een beetju olie bij doen. zo na 3 tankjes afbouwe en dan gewoon puur aspen.

groete
Gebruikersavatar
mark#41
forum gebruiker
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo 02 nov 2005, 18:53
Locatie: heerenveen
Contacteer:

Bericht door mark#41 »

J King schreef:k rij op aspen. uitlaatpoort open kappe. onzin. aspen geeft juist geen koolafzetting. bij inrijde zou k er een beetju olie bij doen. zo na 3 tankjes afbouwe en dan gewoon puur aspen.

groete
Eerst even de rest lezen en dan reageren Aspen is gemixt met syn.olie als ik mij goed herinner
Gebruikersavatar
mark#41
forum gebruiker
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo 02 nov 2005, 18:53
Locatie: heerenveen
Contacteer:

Bericht door mark#41 »

Richard, als je met Aspen en castrol 747 gaat rijden in een chineesje ,je weet wat dat kost per liter,maar wat bereik je er mee?
Super smering maar al gauw te vet als je geen super verbranding hebt en hoog in toeren rijd,de vervuiling van uitlaatpoort en de uitlaatbocht is dan gigantisch,geen probleem als je elke wedstrijd je cylinder er af haald en je uitlaatpoort en uitlaat schoonmaakt,maar dat zie ik de meeste minibikers op het forum nog niet doen. :D
Gesloten