minibike start maar dan in 1 keer vol gas

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

minibike start maar dan in 1 keer vol gas

Bericht door Gast »

ik heb een vraag aan jullie ik heb een minibike die het eerst goed deed
vanochtend nog en toen was ik even aan het rijden maar toen stopte ik effe ging de motor uit ik opnieuw starten wou die wel maar deed vol gas zonder dat ik gas gaf en ging weer uit toen rollde ik hem naar huis onder het rollen liep het wiel steeds vast en maakte een plop geluid weet iemand wat dit is en wat ik er aan kan doen :cry: :?:
Gebruikersavatar
lorenzo#42
forum gebruiker
Berichten: 1776
Lid geworden op: za 14 jan 2006, 23:28
Locatie: Houthalen Oost (B)
Contacteer:

Bericht door lorenzo#42 »

Ik had juist hetzelfde je moet de pocketbike laten opheffen en gas blijven geven en dan als dat goed is moet je proberen te rijden.
Laatst gewijzigd door lorenzo#42 op zo 15 jan 2006, 21:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Klik op afbeelding hier onder !
[url=http://www.lorenzo42.tk][img]http://img502.imageshack.us/img502/1796/kopie2vanvoorbeeldzc4.png[/img][/url]
Xigh

Bericht door Xigh »

power-4tuning schreef:ik had juist het zelfde ge moet pocketbike straten opheffen en gas blijven geeven en dan als da goed is moet ge probeeren te rijden
:? WTF staat hier?! Kunnen we ABN (=Algemeen beschaafd nederlands) praten alstublieft.

Verder kan het zijn dat je gas is vastgevroren. Kan dat?! M'n motor word zo warm. Nou het kan, een vriend van me is op die manier op z'n bek gegaan met z'n scooter. De koude (bevroren) lucht word via je luchtfilter je motor ingetrokken en slaat dan vast daar.
Dat je band vastzit weet ik niet daar zijn meerdere oorzaken voor. Rij je op straat? Zo ja heb je dan door plassen gereden ofzo? Je ketting zou verkeerd kunnen zitten of hij loopt ergens aan.
Gebruikersavatar
TnTnelis
forum gebruiker
Berichten: 2447
Lid geworden op: do 16 dec 2004, 21:44
Locatie: Leiden

Bericht door TnTnelis »

Misschien is je koppeling vast geslagen, dat je band blokkeert, en je plop hoort als je duwt, van de cilinder.

En wat betreft hoog toeren, misschien pakking gescheurt ergens?

Niels
WllmJn

Bericht door WllmJn »

power-4tuning schreef:ik had juist het zelfde ge moet pocketbike straten opheffen en gas blijven geeven en dan als da goed is moet ge probeeren te rijden
@Xigh: Ik had juist hetzelfde je moet de pocketbike laten opheffen en gas blijven geven en dan als dat goed is moet je proberen te rijden.

Dat is wat er staat
Gesloten