Ergerlijk probleem

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Ergerlijk probleem

Bericht door Gast »

Hey

Ik heb het probleem met mn chinees dat ie nogal graag verstopt raakt. Ik heb er al een nieuwe benzine filter opgezet slangen t/m carberateur schoongemaakt. Maar nu is het probleem er weer want telkens als ik gas geef geeft houd ie zich in schiet opeens naar voor houd zich weer in enzo. Nu denk ik dat er misschien een grotere sproeier opmoet maar welke moet ik hebben? ik ben met mn huidige sproeier (de standaard) naar de brommerzaak geweest maar die hadden niet hetzelfde model, waar moet ik op letten als ik een nieuwe haal? want wat die brommer gast had zijn allemaal kortere :S
Gebruikersavatar
Bram_Snoek
forum gebruiker
Berichten: 450
Lid geworden op: zo 07 aug 2005, 11:11
Locatie: Spijkenisse

Bericht door Bram_Snoek »

kijk eerst naar de kleur van je bougie
zwart= te rijk
koffie met melk = goed
de rest = te arm

en ga daarna sproeiers vervangen of naar andere dingen kijken zoals je koppeling

greetz Bram
blata b1 replica :D
17.5mm carb
cilinder helemaal aangepast
en nog veel meer :P
Pim87

Bericht door Pim87 »

wat voor soort minibike heb je want ik weet bij de watergekoelde (v-racer) met blata replica er op dat het om dell' orto sproeiers gaat maar als ik jou was zou ik lekker een andere carb er op zetten want in de standaart carbs van de minibike zit maar 1 sproeier en op die manier is hij niet af te stellen en moet de gewone carbs wel!!!!

succes en groetjes
Bouke

Re: Ergerlijk probleem

Bericht door Bouke »

Ionbrave schreef:Hey

Ik heb het probleem met mn chinees dat ie nogal graag verstopt raakt. Ik heb er al een nieuwe benzine filter opgezet slangen t/m carberateur schoongemaakt. Maar nu is het probleem er weer want telkens als ik gas geef geeft houd ie zich in schiet opeens naar voor houd zich weer in enzo.

Mischien dat je tankje vacuum trekt,probeer het nog eens met je dop een beetje losgedraaid.

Als dat zo is je beluchtingsgaatje in de dop wat verruimen.

Ik heb dit zelf ook ondervonden

Succes verder
Gast

Bericht door Gast »

Heb grotere sproeier ingedaan en alles doorgespoten en nu loopt ie weer :P
Gesloten