sproeier

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

sproeier

Bericht door Gast »

Hallo, ik heb een nieuw lucht filter moeten kopen en in de winkel zeiden ze tegen mij dat ik dan ook meteen me sproei kop moest vervangen voor de lucht benzine verhouding maar hij kon mij niet zeggen welke ik moest hebben heb ze dus alemaal maar gekocht. maar weet 1 van jullie welke ik nodig heb ?

ik heb er 4

-60
-65
-70
-75

Greetz PeeRos
Gebruikersavatar
Bram_Snoek
forum gebruiker
Berichten: 450
Lid geworden op: zo 07 aug 2005, 11:11
Locatie: Spijkenisse

Bericht door Bram_Snoek »

dat zul je moeten testen
kijk eerst eff welke sproeier er nu in zit en welke kleur de bougie is koffie met melk is goed

greetz Bram
blata b1 replica :D
17.5mm carb
cilinder helemaal aangepast
en nog veel meer :P
Gast

Bericht door Gast »

ik heb er 82 opgezet en heb sportfilter loopt nu perfect morgen ff verder testen
Gebruikersavatar
Super 7
forum gebruiker
Berichten: 231
Lid geworden op: ma 28 nov 2005, 11:32
Locatie: Rijswijk

Bericht door Super 7 »

Ik ga steeds groter totdat hij gaat overslaan bij vol gas (4-takten) dan 2 maten kleiner en je zit goed. Daarbij is een juiste kleur van de bougie een teken dat alles goed is afgesteld.
Gast

Bericht door Gast »

Stel, je bougie is te licht van kleur, moet je dat dan oplossen dmv het verstellen van de gasnaald of dmv een andere sproeier? Of eerst gasnaald proberen en als het dan nog niet lukt, een grotere sproeier erop?
Gebruikersavatar
Super 7
forum gebruiker
Berichten: 231
Lid geworden op: ma 28 nov 2005, 11:32
Locatie: Rijswijk

Bericht door Super 7 »

De gasnaald regelt slechts het mengsel op het moment dat je niet volgas rijdt. Bij volgas staat de naald zover omhoog dat de sproeier weer bepalend is. Met de gasnaald regel je voornamelijk het oppakken in de lage toeren, zodat hij bijv niet teveel/ te weinig krijgt. Als je bougie te licht van kleur is zal je dus de sproeier moeten vervangen voor een groter exemplaar.
Gast

Bericht door Gast »

Duidelijk verhaal. Thnx 8)
Gast

Bericht door Gast »

oke bedankt mensen ik ga ermee aan de slag !
Gesloten