Mini-zijspan

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

er zijn diverse andere modellen het is niet nieuws in het minibike wereldje kijk maar:
Afbeelding
Afbeelding
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
stevie-tai chi

Bericht door stevie-tai chi »

op www.pocketbike.tv staat er een filmpje over..!!
er worden in amerika en engeland echte race's mee gehoude.. die dingen gaan echt super snel en die bijrijders hebben sliders op hun reet..!!
Xigh

...

Bericht door Xigh »

ganta schreef:
BamiBiker schreef:En niemand beantwoord mijn vraag :D
Ooh geintje tog ;)
nee volgens mij kan dat niet;)
als ik het goed heb is het gewoon 1 frame waar het uit bestaat.. maar wee tik niet zeker
Het kan niet, maar die motoren moeten best kracht leveren om twee mensen mee te slepen, dus misschien is het de moeite waard zoiets los te halen :roll:
stevie-tai chi

Bericht door stevie-tai chi »

hier heb ik de exacte link : http://pocketbike.tv/video8.htm
zeer leuk filmpje ..komt uit : a car is born op discovery

en als je goed luister hoor je die oudere man zeggen dat ze een 80 cc 25 pk blokje hebben !
ganta

Bericht door ganta »

stevie-tai chi schreef:hier heb ik de exacte link : http://pocketbike.tv/video8.htm
zeer leuk filmpje ..komt uit : a car is born op discovery

en als je goed luister hoor je die oudere man zeggen dat ze een 80 cc 25 pk blokje hebben !
ja klopt.. en als je goed luisterd aan het einde hoor je dat die dingen versnellingen hebben.
zie je ook wel beetje aan het begin. dan zie je iemand staan met dat ding en geeft vol gas zonder voor uit te gaan. :)
leuk om zo'n blokje onder een normale minibike te zetten :P zal wel lekker trekken denk ik haha :D
Gast

Bericht door Gast »

Briljant ding!
gewoon briljant :!: :wink: :lol: 8)
blanco220

Bericht door blanco220 »

volgens mij zijn het ook kartmotoren!Ze maken ook de geluid van een kart
groeten
Gesloten