caberateur probleempje??

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
mini-bike-hc

caberateur probleempje??

Bericht door mini-bike-hc »

8) heuj luitjes ik heb die draai ding die boven op de caberateur er van afgehaald en nou weet ik het niet meer :oops: want die ding met die veertje weet ik niet meer in elkaar te zetten want die veer zit voor dat gaatje dus daarom kan ik hem niet er in doen als je zelf ook een chinese minibike hebt weet je het vast wel en er zit ook nog zoeen dingentje boven op weet jij het mischien laat het even weten :roll: :roll: :roll:
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Hey,

Gebruik eens leestekens,veel makkelijker lezen.Dan begrijpen meer mensen je ook want ik snap er geen ene %#&^#& van... :wink:
mini-bike-hc

?

Bericht door mini-bike-hc »

ik weet niet wat alles is :oops: :oops:
Gast

Bericht door Gast »

Zou best wel uns de gasnaald kunnen zijn in dat geval zoekfunctie want er staat ergens met fotos beschreven hoe dat moet
mini-bike-hc

neej ok

Bericht door mini-bike-hc »

neej oke maar het is vet vaag is net zo met een puch en die gasnaald enzo is alles nog goed dit is de 1ste keer dak hem er uit haal daarom weet ik het nog niet die veer zit er voor volgens mij gr remon
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=7813

Denk dat dit je kan helpen..

Succes
mini-bike-hc

bedankt maar...

Bericht door mini-bike-hc »

heej jongen bedankt maar maar een paar fotos bekijken en een beetje knutselen is het gelukt hij trekt zoooo snel bedankt :D :D groetjes remon
Gesloten