Nope, ik rij geen wedstrijden.
Ik kom inprincipe ook nog maar net kijken met minibiken.
Als ik het zou willen dan zou ik denk ik toch voor een echte fabrieksbike gaan.
Maar voor het geld wat de replica kost en de kwaliteit die je er voor terugkrijgt en ook nog eens wedstrijden mee mag rijden is dit een superbike!
Jarnodiek schreef:Nope, ik rij geen wedstrijden. Ik kom inprincipe ook nog maar net kijken met minibiken. Als ik het zou willen dan zou ik denk ik toch voor een echte fabrieksbike gaan. Maar voor het geld wat de replica kost en de kwaliteit die je er voor terugkrijgt en ook nog eens wedstrijden mee mag rijden is dit een superbike!
Hoe kun je dan beoordelen of hij goed is van wedstrijden? Je rijd er zelf nog maar net op. Je weet niet hoe zwaar minibikes het bij wedstrijden krijgen. Je zou eens met de zelfbouwers moeten praten
Ik zeg niet dat ik weet of hij het goed doet bij wedstrijden Ik geef alleen maar aan dat hij het wel mag rijden en dat het een leuke bijkomstigheid is bij de bike,zeker voor wat hij kost en als je het vergelijkt met wat een echte fabrieksbike kost.
Jarnodiek schreef:Ik zeg niet dat ik weet of hij het goed doet bij wedstrijden Ik geef alleen maar aan dat hij het wel mag rijden en dat het een leuke bijkomstigheid is bij de bike,zeker voor wat hij kost en als je het vergelijkt met wat een echte fabrieksbike kost.
Nouw? hij vroeg of het een goede wedstrijdbike is. Waarom begin jij dan dat je er tevreden over bent? Probeer maar eens ee nkeer een dagje kartbaan. Daar verbleekt elke chinees tegen. Zelfs de tai chi's
de 911 repl is beter dan tai chi, dus als je hier tussen twijfelt zou ik
kiezen voor de 911 rep......... maar ik ben het eens met carlos keutel
wat betreft nmc. Als je gaat voor nmc rijden, kies dan een
echte fabrieksbike.
Ik zie persoonlijk de 911 rep. meer als een leuke (en betrouwbare) bike
voor recreatief rijden. Je kunt er een hoop aan veranderen waar ie
veel sneller en beter door gaat rijden, een leuk opstapje naar een
fabrieksbike.
Ik begrijp eigenlijk niet dat je als je nmc wilt rijden (wat al veel geld gaat
kosten) gaat besparen op het belangrijkste onderdeel DE MINIBIKE.
ik heb niet zo'n goede inkomsten ik heb robin 113cu gepraat wat een goedkope en goede minibike is voor de NK.
hij zij de silver fox is goed en goedkoop en ik heb wim opgebeld van R.A.P gebelt en hij zij het zelfde de silver fox bij technoline die is goedgekeurt en niet duur en goed. en vrij nieuw
Minibikerhengelo schreef:ik heb niet zo'n goede inkomsten ik heb robin 113cu gepraat wat een goedkope en goede minibike is voor de NK. hij zij de silver fox is goed en goedkoop en ik heb wim opgebeld van R.A.P gebelt en hij zij het zelfde de silver fox bij technoline die is goedgekeurt en niet duur en goed. en vrij nieuw
Ik vind zelf, als je dan NK's gaat rijden, doe dat dan met een Blata elite 14 JR of R ipv dat je op een chinees gaat rijden, als je ziet dat er nog geen een is die er NK's mee rijd, is het niet direct een super goede bike, wand daar heeft hij zichzelf nog niet bewezen. Maargoed iedereen zijn eigen mening he
De 911 Replica is pas na het seizoen 2005 door de RAP goedgekeurd en heeft zich dus nog niet kunnen bewijzen.
In 2006 zet de importeur een 911 Replica in bij de NMCs, dan kunnen we pas zien of het een bike is die competief is,er wordt nu nog onderhandelt wie er op gaat rijden.
Maar het zal zeker iemand zijn met de nodige wedstrijd ervaring !!!!!!!
Walter kampioen 2009 SBO pitbike -10pk klasse, 2010 rijden we pitbike open !!!