Andere filters

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Midnight

Bericht door Midnight »

okej maar volgens mij hebben ze op die site niet groter..
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Ga dan naar een brommerzaak, daar hebben ze altijd wel iets dat past, leg daar je probleem voor..
Midnight

Bericht door Midnight »

oke bedankt!! :) ik zal het proberen.
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

Wat denkje dat het uitmaakt? Dat de ene lucht in je luchtfilter pompt??? Het maakt geen reet verschil, de ene ziet er alleen wat leuker uit als de andere.
Jah zo is het.
Midnight

Bericht door Midnight »

@ AngelEyes:

Die twin air filter, ik heb hem gezien voor 20 euro. Maar moet dan niet het achterspatbord eraf? :?:
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

@ Midnight: Ik heb het spatbord en de houders verwijderd, maar het filter zou ook nog passen met spatbord.. Je moet wel een deel van het verloopstuk afzagen, past perfect, maar het kan zijn dat je een ander frame hebt waardoor het filter moeilijker past, moet je zelf ff wat op verzinnen, moet lukken toch!?
Midnight

Bericht door Midnight »

ga het zeker proberen! alleen ik had ook naar tnt filter gevraagd maar ze hadden niet de goede adapter :cry:
schroefje

Bericht door schroefje »

Carlos Keutel schreef:Wat denkje dat het uitmaakt? Dat de ene lucht in je luchtfilter pompt??? Het maakt geen reet verschil, de ene ziet er alleen wat leuker uit als de andere.
Gheghe 8)


Maare je kan het echt wel merken hoor maar dan wel op een goed lopende bike (ik rij met een K&N en ik vind het TOP!)
Gast

Bericht door Gast »

een goeie(snelle) lucht filter geeft zo min mogelijk luchtweerstand zover ik weet
en de kunst ervan is minderweerstand maar wel blijven filteren
Midnight

Bericht door Midnight »

wil nog steeds nieuwe luchtfilter en zocht dus even verder zal deze gaan passen op standaard carburateur? ik heb nu een powerfilter de 'dragon performance filter' en deze is van polini:
Afbeelding

nu staat er 39 mm bij, is dat de diameter van de ingang vd luchtfilter?
stevie-tai chi

Bericht door stevie-tai chi »

ja.. maar die gaat niet bij jou passen.. moet je een adapter kopen..!

haal je zwarte doosje ofzo dr maar eens af..!
Midnight

Bericht door Midnight »

heb powerfilter geen zwart doosje. dus heb al een adapter.
Midnight

Bericht door Midnight »

maar die 39 mm is de diameter?? want dan haal ik mn filter die ik nu heb er af dan meet ik het wel,
Gesloten