Alstie het goed doet, lekker laten zitten. Investeer eerder in een High pressure kit of een nieuwe carb, haal je meer uit je bike.. Die uitlaat is wel goed..
me pa heeft ook een luchtgekoeld chineesje ( V-racer extreem sport)
en hij heeft die pipe er ook op zitten..
we hadden eerst ook de fat pipe eronder zitten..
maar met de fat pipe kwam de bike de bocht nog niet goed uit
en toen hadden we die sick pipe ofso eronder gezet
en nu komt hij veeel beter de bocht uit!
dus hij is zeker wel goed voor een lucky 7!
Nicolaas-racing schreef:tecnigas is vele malen beter..
Misschien is de afwerking van tecnigasi beter, maar prestaties zou je niet kunnen zeggen tenzij je ze beide hebt getest en vergeleken.
Technigas is beter. neem dat maar van hem en mij aan
Ik heb dus een sendai aikido met tecnigas en een lucky7 met sick pipe.
Beide bikes hebben voor de rest ongeveer gelijke configuratie. De aikido heeft duidelijk meer trekkracht, maar de lucky7 heeft minstens net zoveel power, alleen iets minder onderin.
Kan ook met koppeling te maken hebben, maar ik ben geneigd te concluderen dat tecnigas iets beter is, maar niet heel erg veel verschil...
Helemaal mee eens, demper van tecnigas is heel mooi. Maar ja, die high rev pijp zat al onder die lucky7 toen ik hem kocht, en hij doet prima zijn werk. Maar als je van een standaard uitlaat wilt upgraden kan je het beste de GP1 nemen.
Die Technigas Gp1 is gewoon heel goede uitlaat, op een jolly moto(ja die hebben ook een uitlaat voor chinees, €350 volgens mij ) na denk ik toch wel 1 van snelste!
Hij is iig beter dan Fatpipe wand heb ze alle2 getest