Spruitstuk pas niet precies op membraan

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Spruitstuk pas niet precies op membraan

Bericht door Gast »

Ik wil een 19mm dellorto carb op mijn standaard 49cc blokje zetten, maar de poort van het spruitstuk loopt niet op gelijke hoogte als de membraanplaatjes.

Er zit een verschil van ongeveer 5mm. Ik heb geprobeerd het in een plaatje weer te geven:

Afbeelding

Mijn vraag:
Is dit een probleem voor de benzineflow of maakt het niet zoveel uit?
En als het een probleem is, hoe los ik het dan op?
Gast

Bericht door Gast »

kun je je spruitstuk niet meer naar onder frezen zodat het mooi overloopt met je membraam,,

en aan de bovenkant je spruitstuk opvullen met kneedbaar metaal?
moet tog gemakkerlijk te doen zijn :twisted:
Gast

Bericht door Gast »

michaelow schreef:kun je je spruitstuk niet meer naar onder frezen zodat het mooi overloopt met je membraam,,

en aan de bovenkant je spruitstuk opvullen met kneedbaar metaal?
moet tog gemakkerlijk te doen zijn :twisted:
Hmm ja zou op zich niet heel moeilijk zijn denk ik. Maar denk je dat als ik het zo laat, de flow slecht is en dus ten koste gaat van de prestaties?
Gast

Bericht door Gast »

als je het zo laat wel ja maar kun je anders je membraam niet iets naar boven frezen?

als je het zo laat komt je flow steeds tegen het membraam aan ,wat niet mooi is natuurlijk,

maar kijk anders even of je je membraam naar boven kunt frezen zonder dat je flow tegen je carter aan komt,,
Gast

Bericht door Gast »

denk je dat het membraan frezen makkelijker is dan het spruitstuk frezen? Persoonlijk lijkt me het makkelijker om iets aan het spruitstuk te doen.
vincent popma
forum gebruiker
Berichten: 572
Lid geworden op: do 20 jan 2005, 17:28
Locatie: witmarsum
Contacteer:

Bericht door vincent popma »

dat hoord zo
vincent popma
forum gebruiker
Berichten: 572
Lid geworden op: do 20 jan 2005, 17:28
Locatie: witmarsum
Contacteer:

Bericht door vincent popma »

o sorry de gaten komen niet over een
als je dat nu wat opboord kan dat
Gast

Bericht door Gast »

wat opboren? spruitstuk of membraan?
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

Merk je toch niet. Als hij al niet verzuipt door de 19 mm dan komt hij nog amper vooruit :P eerst de cilinder en de uitlaat. dan de rest. Maar als je hier al wat aan gedaan hebt. Is het mischien wel een optie. Dan zou ik de onderkant een beetje dikker kleien met 2 componenten epoxy en dan gaan freesen en als je het klaar hebt aan de binnenkant van het sprtstuk ook ff wat aanbrengen om het gat iets op te schuiven ;)
Jah zo is het.
Gesloten