welke cillinder(h)

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

welke cillinder(h)

Bericht door Gast »

hallow

ik loop nu al een tijdje mee op het forum en nu wil ik volgende maand een nieuwe cillinder kopen ''natuurlijk''een snelle cillinder waarmee ik wel een tijdje mee kan rijden,,

maar nu viel mijn interresse op 2 cillinders:


BIGBOREKIT MET BOOSTERPOORT Klik hier Euro 79.00


Eindelijk een betaalbare tuningkit voor je minibike, dit is een Bigbore (44mm, 50cc) cyllinder kit, met losse hogedruk kop (bougie recht in de kamer), met boosterpoort en extra spoelpoort voor meer benzine toevoer in de cylinder. De kit bevat de volgende onderdelen:

- Bigbore cylinder met boosterpoort
- Zuiger voor boosterpoort
- Race bougie
- Pakking set (kop en voet)
- Piston pen (10m)
- Zuigerveren
- Losse hogedrukkop met losse 13:1 dome
- Piston veertjes
- Montage set


Of de :

Bigbore Higpressure kit met booster poort Klik hier Euro 169.00


Dit is momenteel het vetste wat je voor je bike kan kopen!! Dit is een Bigbore (44mm, 50cc) cyllinder kit, met losse hogedruk kop (bougie recht in de kamer), met BOOSTER poort (extra poort voor meer benzine toevoer in de cylinder). De kit bevat de volgende onderdelen:

- Bigbore cylinder met boosterpoort
- Zuiger met extra gat voor boosterpoort
- Race bougie
- Pakking set (kop en voet)
- Piston pen (10m)
- Zuigerveren
- Losse hogedrukkop met losse 13:1 dome
- Piston veertjes
- Montage set

maar nu ben ik aan het twijfelen welke ik voort ga bestellen,,
aangezien de prijzen nog al verschillen maar mij gaat het erom

-scheelt het veel in presentaties en is het de prijs waard en welke raden jullie me aan,of hebben jullie goede ervaring mee,,

mijn setup word

-cillinder unknow,
-ada race membraam
-16mm butterfly of 17.5mm
-rocketkey
-technigas gp uitlaat

klinkt deze setup een beetje goed of?welke carb aan te raden?
Gast

Bericht door Gast »

Higpressure mot je nemen is net wat better :)
Gast

Bericht door Gast »

heb je er zelf ervaring mee? welke dan? en met welke setup?

maar mij gaat het erom dat als je het bijna niet merkt dat je sneller gaat en beter optrekt,, dan vind ik de prijzen wel veel te verschillend,,,om zoveel te gaan betalen,,daarom vraag ik hier om jullie ervaring met beide kits?
Gast

Bericht door Gast »

neej sorry geen ervaring
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

Waarom brengt niemand z'n cilinder gewoon naar een tuner... Ik zou voor de high presure gaan h
Jah zo is het.
Gast

Bericht door Gast »

punt 1:het is en blijft een goedekope chinees van 150euro,,die ik gewoon wat wil opvoeren,,
punt2: het is het geld niet waard ''vind ik''
punt3:ik heb al een sprint scooter die full getuned is door een tuner,,als ik een mini bike egt full ga tunen zou ik wel een polini bike kopen,,

mij gaat het erom ik wil mijn mini bike gewoon leuk laten lopen éen klein hobby'tje erbij,,

maar daar ging mijn tropic niet over maar,,

niemand verder ervaring met 1 van deze cillinder?
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

Ik heb nog een 2e hands Bigbore Highpressure kit te koop!!

€100 voor de complete kit
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=7306

Hier staan foto's heb eventueel wel grotere maar moet ik dan even opnieuw upen :wink:

Hoor het wel

Grt Rik
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Beide kits komen op hetzelfde neer. Die van 169 zal van iets betere kwaliteit zijn.. Ik heb die eerste en ik kan je zeggen, zelfde inhoud als die van 169. Ik ben erg tevreden over die cilinder, presteert erg goed. Je kan dus zo 90 euro in je zak steken..

Of je koopt die van 100 van de Winter
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

AngelEyes schreef:Beide kits komen op hetzelfde neer. Die van 169 zal van iets betere kwaliteit zijn.. Ik heb die eerste en ik kan je zeggen, zelfde inhoud als die van 169. Ik ben erg tevreden over die cilinder, presteert erg goed. Je kan dus zo 90 euro in je zak steken..

Of je koopt die van 100 van de Winter
Die 1e is zonder hooge druk kop, en die laatste niet :wink:

Vind dat laatste wat je zij wel goed idee :P :roll:

Grt Rik
Gebruikersavatar
racechinees
forum gebruiker
Berichten: 396
Lid geworden op: vr 02 sep 2005, 13:17

Bericht door racechinees »

de winter schreef:
AngelEyes schreef:Beide kits komen op hetzelfde neer. Die van 169 zal van iets betere kwaliteit zijn.. Ik heb die eerste en ik kan je zeggen, zelfde inhoud als die van 169. Ik ben erg tevreden over die cilinder, presteert erg goed. Je kan dus zo 90 euro in je zak steken..

Of je koopt die van 100 van de Winter
Die 1e is zonder hooge druk kop, en die laatste niet :wink:

Vind dat laatste wat je zij wel goed idee :P :roll:

Grt Rik
Eindelijk een betaalbare tuningkit voor je minibike, dit is een Bigbore (44mm, 50cc) cyllinder kit, met losse hogedruk kop (bougie recht in de kamer), met boosterpoort en extra spoelpoort voor meer benzine toevoer in de cylinder. De kit bevat de volgende onderdelen:

- Bigbore cylinder met boosterpoort
- Zuiger voor boosterpoort
- Race bougie
- Pakking set (kop en voet)
- Piston pen (10m)
- Zuigerveren
- Losse hogedrukkop met losse 13:1 dome
- Piston veertjes
- Montage set
@ de winter: zegt genoeg lijkt me :?
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

oow ok nee die was eerst €119 maar dacht dat het ging over die bigborekit zonder losse kop, die koste eerst ook €79 als ik goed weet, sorry voor verwarring :oops:

Grt Rik
Gast

Bericht door Gast »

hihi d8t ik al

daarom ik vind de prijs verschillend veeels te groot,,
maar ik haal gewoon de goedkope,,

angel eyes heb je nog tipz met die cillinder ? moet de cillinder nog worden afgewerrkt ofzo?>

verder weet iemand zo welke carb ik het beste kan nemen kan p.s een 17.5 mm carb op een chinees?

iedereen alvast bedank voor de tipz!!!
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Je zou de cilinder nog beter kunnen afwerken, maar ik vind het er netjes uitzien..
Gast

Bericht door Gast »

oke thnks iedereen en als laatste welke carb zou ik nemen 17.5mm of de buuterfly (welke type anders er zijn er 2 tog,)
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

michaelow schreef:oke thnks iedereen en als laatste welke carb zou ik nemen 17.5mm of de buuterfly (welke type anders er zijn er 2 tog,)
Was voor butterfly gegaan :P
Gesloten