welke cillinder(h)
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
welke cillinder(h)
hallow
ik loop nu al een tijdje mee op het forum en nu wil ik volgende maand een nieuwe cillinder kopen ''natuurlijk''een snelle cillinder waarmee ik wel een tijdje mee kan rijden,,
maar nu viel mijn interresse op 2 cillinders:
BIGBOREKIT MET BOOSTERPOORT Klik hier Euro 79.00
Eindelijk een betaalbare tuningkit voor je minibike, dit is een Bigbore (44mm, 50cc) cyllinder kit, met losse hogedruk kop (bougie recht in de kamer), met boosterpoort en extra spoelpoort voor meer benzine toevoer in de cylinder. De kit bevat de volgende onderdelen:
- Bigbore cylinder met boosterpoort
- Zuiger voor boosterpoort
- Race bougie
- Pakking set (kop en voet)
- Piston pen (10m)
- Zuigerveren
- Losse hogedrukkop met losse 13:1 dome
- Piston veertjes
- Montage set
Of de :
Bigbore Higpressure kit met booster poort Klik hier Euro 169.00
Dit is momenteel het vetste wat je voor je bike kan kopen!! Dit is een Bigbore (44mm, 50cc) cyllinder kit, met losse hogedruk kop (bougie recht in de kamer), met BOOSTER poort (extra poort voor meer benzine toevoer in de cylinder). De kit bevat de volgende onderdelen:
- Bigbore cylinder met boosterpoort
- Zuiger met extra gat voor boosterpoort
- Race bougie
- Pakking set (kop en voet)
- Piston pen (10m)
- Zuigerveren
- Losse hogedrukkop met losse 13:1 dome
- Piston veertjes
- Montage set
maar nu ben ik aan het twijfelen welke ik voort ga bestellen,,
aangezien de prijzen nog al verschillen maar mij gaat het erom
-scheelt het veel in presentaties en is het de prijs waard en welke raden jullie me aan,of hebben jullie goede ervaring mee,,
mijn setup word
-cillinder unknow,
-ada race membraam
-16mm butterfly of 17.5mm
-rocketkey
-technigas gp uitlaat
klinkt deze setup een beetje goed of?welke carb aan te raden?
ik loop nu al een tijdje mee op het forum en nu wil ik volgende maand een nieuwe cillinder kopen ''natuurlijk''een snelle cillinder waarmee ik wel een tijdje mee kan rijden,,
maar nu viel mijn interresse op 2 cillinders:
BIGBOREKIT MET BOOSTERPOORT Klik hier Euro 79.00
Eindelijk een betaalbare tuningkit voor je minibike, dit is een Bigbore (44mm, 50cc) cyllinder kit, met losse hogedruk kop (bougie recht in de kamer), met boosterpoort en extra spoelpoort voor meer benzine toevoer in de cylinder. De kit bevat de volgende onderdelen:
- Bigbore cylinder met boosterpoort
- Zuiger voor boosterpoort
- Race bougie
- Pakking set (kop en voet)
- Piston pen (10m)
- Zuigerveren
- Losse hogedrukkop met losse 13:1 dome
- Piston veertjes
- Montage set
Of de :
Bigbore Higpressure kit met booster poort Klik hier Euro 169.00
Dit is momenteel het vetste wat je voor je bike kan kopen!! Dit is een Bigbore (44mm, 50cc) cyllinder kit, met losse hogedruk kop (bougie recht in de kamer), met BOOSTER poort (extra poort voor meer benzine toevoer in de cylinder). De kit bevat de volgende onderdelen:
- Bigbore cylinder met boosterpoort
- Zuiger met extra gat voor boosterpoort
- Race bougie
- Pakking set (kop en voet)
- Piston pen (10m)
- Zuigerveren
- Losse hogedrukkop met losse 13:1 dome
- Piston veertjes
- Montage set
maar nu ben ik aan het twijfelen welke ik voort ga bestellen,,
aangezien de prijzen nog al verschillen maar mij gaat het erom
-scheelt het veel in presentaties en is het de prijs waard en welke raden jullie me aan,of hebben jullie goede ervaring mee,,
mijn setup word
-cillinder unknow,
-ada race membraam
-16mm butterfly of 17.5mm
-rocketkey
-technigas gp uitlaat
klinkt deze setup een beetje goed of?welke carb aan te raden?
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
- Berichten: 1011
- Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
- Locatie: Swolgen
punt 1:het is en blijft een goedekope chinees van 150euro,,die ik gewoon wat wil opvoeren,,
punt2: het is het geld niet waard ''vind ik''
punt3:ik heb al een sprint scooter die full getuned is door een tuner,,als ik een mini bike egt full ga tunen zou ik wel een polini bike kopen,,
mij gaat het erom ik wil mijn mini bike gewoon leuk laten lopen éen klein hobby'tje erbij,,
maar daar ging mijn tropic niet over maar,,
niemand verder ervaring met 1 van deze cillinder?
punt2: het is het geld niet waard ''vind ik''
punt3:ik heb al een sprint scooter die full getuned is door een tuner,,als ik een mini bike egt full ga tunen zou ik wel een polini bike kopen,,
mij gaat het erom ik wil mijn mini bike gewoon leuk laten lopen éen klein hobby'tje erbij,,
maar daar ging mijn tropic niet over maar,,
niemand verder ervaring met 1 van deze cillinder?
-
- forum gebruiker
- Berichten: 1952
- Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
- Locatie: Baarland-Zeeland
- Contacteer:
Ik heb nog een 2e hands Bigbore Highpressure kit te koop!!
€100 voor de complete kit
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=7306
Hier staan foto's heb eventueel wel grotere maar moet ik dan even opnieuw upen
Hoor het wel
Grt Rik
€100 voor de complete kit
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=7306
Hier staan foto's heb eventueel wel grotere maar moet ik dan even opnieuw upen
Hoor het wel
Grt Rik
-
- forum gebruiker
- Berichten: 1952
- Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
- Locatie: Baarland-Zeeland
- Contacteer:
Die 1e is zonder hooge druk kop, en die laatste nietAngelEyes schreef:Beide kits komen op hetzelfde neer. Die van 169 zal van iets betere kwaliteit zijn.. Ik heb die eerste en ik kan je zeggen, zelfde inhoud als die van 169. Ik ben erg tevreden over die cilinder, presteert erg goed. Je kan dus zo 90 euro in je zak steken..
Of je koopt die van 100 van de Winter
Vind dat laatste wat je zij wel goed idee
Grt Rik
- racechinees
- forum gebruiker
- Berichten: 396
- Lid geworden op: vr 02 sep 2005, 13:17
de winter schreef:Die 1e is zonder hooge druk kop, en die laatste nietAngelEyes schreef:Beide kits komen op hetzelfde neer. Die van 169 zal van iets betere kwaliteit zijn.. Ik heb die eerste en ik kan je zeggen, zelfde inhoud als die van 169. Ik ben erg tevreden over die cilinder, presteert erg goed. Je kan dus zo 90 euro in je zak steken..
Of je koopt die van 100 van de Winter
Vind dat laatste wat je zij wel goed idee
Grt Rik
@ de winter: zegt genoeg lijkt meEindelijk een betaalbare tuningkit voor je minibike, dit is een Bigbore (44mm, 50cc) cyllinder kit, met losse hogedruk kop (bougie recht in de kamer), met boosterpoort en extra spoelpoort voor meer benzine toevoer in de cylinder. De kit bevat de volgende onderdelen:
- Bigbore cylinder met boosterpoort
- Zuiger voor boosterpoort
- Race bougie
- Pakking set (kop en voet)
- Piston pen (10m)
- Zuigerveren
- Losse hogedrukkop met losse 13:1 dome
- Piston veertjes
- Montage set
hihi d8t ik al
daarom ik vind de prijs verschillend veeels te groot,,
maar ik haal gewoon de goedkope,,
angel eyes heb je nog tipz met die cillinder ? moet de cillinder nog worden afgewerrkt ofzo?>
verder weet iemand zo welke carb ik het beste kan nemen kan p.s een 17.5 mm carb op een chinees?
iedereen alvast bedank voor de tipz!!!
daarom ik vind de prijs verschillend veeels te groot,,
maar ik haal gewoon de goedkope,,
angel eyes heb je nog tipz met die cillinder ? moet de cillinder nog worden afgewerrkt ofzo?>
verder weet iemand zo welke carb ik het beste kan nemen kan p.s een 17.5 mm carb op een chinees?
iedereen alvast bedank voor de tipz!!!