snelheid laag maar hoe kan dit???

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
JBT

snelheid laag maar hoe kan dit???

Bericht door JBT »

hey ik heb weer is een vraagje ik heb nu al best een hoop snel spul op me mini zitten zoals: omgelaste scooter uitlaat, 19 mm carb+spruitstuk, strakke trekveren, rocketkey, malossi membraam klepje. maar mijn trekkracht is wel een stuk meer als hoe hij was maar me snelheid is nog steeds rond de 60km/pu hoe kan dit?
Gast

Bericht door Gast »

hmm gen idee :oops:
Gast

Bericht door Gast »

hmm gen idee :oops:
Gast

Bericht door Gast »

hmm gen idee :oops:
Gast

Bericht door Gast »

hmm gen idee :oops:
Gebruikersavatar
doede46
forum gebruiker
Berichten: 1818
Lid geworden op: di 22 feb 2005, 22:53
Locatie: Mantgum/Hilversum

Bericht door doede46 »

ZOW 4 X dubbelpost.. daar is iets fout gegaan :lol:
maar ontoppic,
weetje wel zeker dat die omgelaste scooter uitlaat veel nut heeft?
ik persoonlijk zou een technigas gp1 uitlaat nemen

MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
ghost rider

Bericht door ghost rider »

als ik u een goeie raad mag geven koop een bigbore cilinder of bewerk zelfde cilinder en koop je een technigas uitlaat want wat je nu allemaal erop heb zitten geef je mischien 10km per uur meer en je tandwielverhouding welke verhouding heefd hem

ps: met die cilinder heb ik zelf ook 10km per uur meergekregen maar had hem wel zelf uitgevuilt en nu heb ik een bigbore en kvind dat hem even snel gaat dus ik zou als ik jou was die cilinder zelf bewerken maar je moet het wel kunnen anders krijg je een vastloper :wink:
Gast

Bericht door Gast »

erm wtf 4 keer? :oops:
srry mn comp liep vast
hoe verwijder ik ze?
Gast

Bericht door Gast »

rechts boven op kruisje klikken
Gebruikersavatar
doede46
forum gebruiker
Berichten: 1818
Lid geworden op: di 22 feb 2005, 22:53
Locatie: Mantgum/Hilversum

Bericht door doede46 »

kan inmiddels als niet meer geloof ik..moet je doen als er nog niemand heeft gepost, maar weer ontoppic! :wink:

MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
JBT

Bericht door JBT »

hey ik ben nu bezig met een lazer omlassen het lijkt mij dat het cker nut moet hebben vergeleken met de originele pijp en mijn cilinder laat ik bewerken op mijn werk ik werk namelijk in een scooterzaak :wink: altijd handig :)

ps: tandwiel verhouding is origineel
Gast

Bericht door Gast »

tog blijf ik bij de anderen,,, ik vind een orgi cillinder maar egt brak + ik vind voor een 49cc een 17.5mm carb al een overkill dus laat staan 19mm carb,

dus waarom geen snellere cillinder of kleine carb? en je probleem is bijna zker gefixt,,( dat je die verder tuned) + heeft een spoelpoort erbij en kun je nog lkr met de timingen klooien,,
Gast

Bericht door Gast »

Komt denk ik door je tandwiel verhouding dat ie niet sneller wil
Gebruikersavatar
ertoes
forum gebruiker
Berichten: 146
Lid geworden op: wo 14 sep 2005, 07:44
Locatie: Nieuwegein

Bericht door ertoes »

Doordat je je tandwielverhouding hetzelfde hebt gelaten. Daarnaast
draait je blok niet meer toeren.... meer toeren is the key denk ik.

Door het monteren van een uitlaat die iets meer toeren veroorzaakt, gaat
je bike sneller, en daarnaast kun je je tandwielverhouding aanpassen.
Kleiner tanwiel achter, of je voorste tandwiel groter... Maaja dan lever
je weer in op trekkracht. Dit zijn de makkelijkste opties om meer snelheid
te bereiken...
Polini 911 replica

- BZM koppeling
- Polini Race uitlaat 143.425.011
- dellortho 17,5mm
- cilinder volledig bewerkt
- malossi membraan
- domino snelgas
- shimano deore remhevels
- +/- 8PK
Gebruikersavatar
Gerard S
forum gebruiker
Berichten: 1489
Lid geworden op: zo 01 jan 2006, 13:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door Gerard S »

Misschien werkt je uitlaat gewoon tegen of een te kleine sproeier.
En wat men al zei tandwielverhouding veranderen, maar moet je wel meer power hebben.

gr

gerard
Gr.

Gerard
_______________________________________
NMC Senioren plus #63 (GRC RRz 2008)
[url=http://www.kbmn.nl][img]http://kbmn.nl/banners/banner-forum.jpg[/img][/url]
Website; [url]http://www.KBMN.nl[/url]
E-mail; info@KBMN.nl
Gesloten