uitlaat minibike

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

uitlaat minibike

Bericht door Gast »

ik heb een minibike waar standaard een v-race uitlaat onder zit (zie foto).kan iemand mij wat meer vertellen over deze uitlaat (goed/matig/slecht).ik had namelijk ergens gelezen dat dit een snelle uitlaat is.En weet iemand waar je goedkoop aan een sportuitlaat kan komen, naar welke uitlaat je voorkeur gaat en of je dit aan zou raden inplaats van de uitlaat die ik nu heb.ik wil hem namelijk sneller op laten trekken en hogere topsnelheid.

Gr.Doede

http://img.photobucket.com/albums/v641/ ... 005007.jpg
Gast

Bericht door Gast »

marktplaats
Thijs van Rooy

Re: uitlaat minibike

Bericht door Thijs van Rooy »

Doede schreef:ik heb een minibike waar standaard een v-race uitlaat onder zit (zie foto).kan iemand mij wat meer vertellen over deze uitlaat (goed/matig/slecht).ik had namelijk ergens gelezen dat dit een snelle uitlaat is.En weet iemand waar je goedkoop aan een sportuitlaat kan komen, naar welke uitlaat je voorkeur gaat en of je dit aan zou raden inplaats van de uitlaat die ik nu heb.ik wil hem namelijk sneller op laten trekken en hogere topsnelheid.

Gr.Doede

http://img.photobucket.com/albums/v641/ ... 005007.jpg

volgens mij is dit ook een verkoop praatje dat de uitlaat die je er nu op hebt een snellere is...
misschien wel iets sneller dan de ECHTE standaard uitlaat ( rode demper )
je moet idd ff kijken op marktplaats en andere verkoop sites of ze iets aanbieden maar dit is vaak bijna niks. ( ik kijk zelf ook vaak )
ik zou als je een goeie wil hebben een technigas GP1 kopen of een fatpipe
binnenkort krijg ik een fatpipe binnen en dan zet in hem onder mijn merkloze chineesje. als je de resultaten wilt weten moet je me maar ff pb-en...


dus een GP1 of een fatpipe. fatpipe is duurder kwa aanschaf :wink: maar misschien ook wel beter

iemand verder nog iets toe te voegen over deze 2 uitlaten of misschien een andere uitlaat?
Gebruikersavatar
Xseron
forum gebruiker
Berichten: 528
Lid geworden op: zo 13 nov 2005, 10:28
Locatie: IJsselstein

Bericht door Xseron »

De fatbike is inderdaad eens stukje duurder maar de GP1 is ook een uitlaat waar veel mensen erg tevreden mee zijn.
Misschien koop ik binnekort een gp1 maar moet ik eerst geld hebben :lol:
Chinese bike:
14 mm Carb met powerfilter
Tecnigas Gp1
Strakke koppelingsveren
rocketkey
Gebruikersavatar
Xseron
forum gebruiker
Berichten: 528
Lid geworden op: zo 13 nov 2005, 10:28
Locatie: IJsselstein

Bericht door Xseron »

Fatpipe srry :lol: (fatbike hoe kom ik erop) :o
Chinese bike:
14 mm Carb met powerfilter
Tecnigas Gp1
Strakke koppelingsveren
rocketkey
Gast

Bericht door Gast »

ja inderdaad, ik had ook al op marktplaats en spuerders gekeken maar dat zijn vaak nieuwe uitlaten voor de zelfde prijs als je die op verkoopsites ziet staan.het liefst zou ik een 2e hands uitlaat willen hebben die der een beetje knap uit ziet en niet te duur is,maja dat wil iedereen wel denk :wink: mijn minibike rijdt nu 65-70 alleen heeft weinig trekvermogen..misschien toch maar een rocketkey proberen..http://img.photobucket.com/albums/v641/doduo/M111.jpg zoals deze uitlaat nieuw kost maar 70 euro nieuw maar miscchien is het kwaliteit er ook wel naar.ik ben sowieso wel benieuwd of ik er nog wel wat mee op schiet een andere uitlaat hij rijd al best wel hard,kan me beter op het trekvermogen richten dnek.
Gebruikersavatar
racechinees
forum gebruiker
Berichten: 396
Lid geworden op: vr 02 sep 2005, 13:17

Bericht door racechinees »

Die laatste uitlaat in je post, die heb ik ook nu er onder zitten.

Verschil tussen standaard en die m111 uitlaatje is, dat je sneller optrekt en iets harder gaat. Voor 70 euro is het best de moeite waard (misschien dat ik de mijne weg doe als, maar dat hangt er maar net van de GP1 af).

Heb laatst een GP1 uitlaat gekocht van hakinnen (op deze forum). Maar heb nog geen tijd gehad om hem er onder te monteren.
Gesloten