TorpedoBike 8.5- 9 PK! Watergekoeld

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
Sharkbite
forum gebruiker
Berichten: 1104
Lid geworden op: za 15 okt 2005, 23:55
Locatie: Genk(Belgie)

Bericht door Sharkbite »

Het is een motortje en dat vraagt onderhoud dus heb een budget vrij voor vervangingsonderdelen, is trouwens met alles wat een motorje heeft.
Achterband heeft bij mij ook snel zijn dienst gedaan.
Je carb. kan lek gaan.
[url]http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=21268[/url]
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=21268][img]http://img267.imageshack.us/img267/862/onderschriftzs0.jpg[/img][/url]
Pim87

Bericht door Pim87 »

sorry ik weet nie waqt voor tandwiel verhouding ik heb, en kan het nu ook ff niet checken want die van mij word op dit moment getunt aan cilinder en blok, maar het is waar dat die dingen maar 60 gaan beetje oplichterij maar ja.......
Gast

Bericht door Gast »

hey,

Zijn er ook uitlaten voor deze bike? behalve die van abt tuning?

Mvg, Erwin
Gast

Bericht door Gast »

Patrickn waar heb jijm gekocht benk wel nieuwsgierig naar want je ziet hem op andere plekken voor 490€ staan :shock:
Patrickn

Bericht door Patrickn »

op speurders.nl particulier nieuw in doos :D

kijk hier maar even

http://www.speurders.nl/motorenenscoote ... 039cc.9.99
Gebruikersavatar
mini-biker15
forum gebruiker
Berichten: 910
Lid geworden op: zo 03 jul 2005, 09:15
Locatie: nieuwendijk

Bericht door mini-biker15 »

Carlos Keutel schreef:
stevie-tai chi schreef:maar als je nog niet egt veel ervaring hebt zou ik niet met zon ding beginnen..

kijk eens bij het verkoop gedeelte en dan naar de blata 2.5 van minibiker-15.. das egt kwaliteit + een hele goede beginners bike..!
Allicht wel, wat maakt dat nouw uit, allemaal die kleine kindjes rijden toch op zakjapanners? Laat dat jong toch... blata 2.5 loopt voor geen meter.
Tja ik heb zon hekel aan mensen die ergens over gaan lopen lullen terwijl ze het niet eens weten waar ze het over hebben :evil:
Die blata loopt beter als die !CENSUUR! chinees van jou da weet ik zeker...iig betrouwbaarder. En je hebt hem bovendien nog nooit zien rijden dus je weet ook niet hoe het loopt he.

Een blata 2.5 is wel een leuke beginners bike hoor. Maar ik zou de 2de keer tog een grotere nemen(vind ik fijner rijden) als ik zou mogen kiezen zou ik tog voor de polini rep gaan of de v-racer omdat die nog wat groter zijn. Ik von het niet echt lekker rijden(ben ookstijve hark :P)
wilt weer een minibike :P
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

Heel dat pokke eind gelezen, en ik was voor polini repiblica gegaan!!! Wat maakt het uit dat je ingehaalt word door een v-racer die staad na 500 mtr toch stil vanweege koelproblemen dus die haal je dan weer wel in!!
En dat er wel eens iets kapot gaat,, dat heeft elke bike of je nouw merkeloze chinees hebt of pasini 4-takt.

Je kunt beter iets betrouwbaars hebben dan iets wat iedere keer kapot is! Ik heb nu net ook een Polini scooterino gekocht, had hiervoor een lucky 7(luchtgekoelde chinees) en heb er ongeveer €800 ingestoken(somige dingen wel creatief opgelost maar betrouwbaar was het nooit) en heb hem uiteindelijk verkocht en heb voor het geld wat ik er voor kreeg een 2e handse gekocht. Rijd gewoon veel beter, je voetsteuntjes zitten ook zomaar eens op de goede plaats, en je hebt er veel minder problemen mee. Het is nog altijd je eigen mening maar voor die €400 die je er in wilt steken kun je gewoon beter een 2e hands fabrieks kopen :P

Grt Rik
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

En Rik heeft gewoon helemaal gelijk!
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

Nicolaas-racing schreef:En Rik heeft gewoon helemaal gelijk!
Thx :P (iedereen nu even nicolaas zijn onderschrift lezen :twisted: #-o , hahaha)

Grt Rik
Gebruikersavatar
mini-biker15
forum gebruiker
Berichten: 910
Lid geworden op: zo 03 jul 2005, 09:15
Locatie: nieuwendijk

Bericht door mini-biker15 »

de winter schreef:
Nicolaas-racing schreef:En Rik heeft gewoon helemaal gelijk!
Thx :P (iedereen nu even nicolaas zijn onderschrift lezen :twisted: #-o , hahaha)

Grt Rik
lol leuk onderschrift....nu het geld nog :P
wilt weer een minibike :P
Gebruikersavatar
janzzuh
forum gebruiker
Berichten: 806
Lid geworden op: zo 12 feb 2006, 20:15
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door janzzuh »

mini-biker15 schreef:
Carlos Keutel schreef:
stevie-tai chi schreef:maar als je nog niet egt veel ervaring hebt zou ik niet met zon ding beginnen..

kijk eens bij het verkoop gedeelte en dan naar de blata 2.5 van minibiker-15.. das egt kwaliteit + een hele goede beginners bike..!
Allicht wel, wat maakt dat nouw uit, allemaal die kleine kindjes rijden toch op zakjapanners? Laat dat jong toch... blata 2.5 loopt voor geen meter.
Tja ik heb zon hekel aan mensen die ergens over gaan lopen lullen terwijl ze het niet eens weten waar ze het over hebben :evil:
Die blata loopt beter als die !CENSUUR! chinees van jou da weet ik zeker...iig betrouwbaarder. En je hebt hem bovendien nog nooit zien rijden dus je weet ook niet hoe het loopt he.

Een blata 2.5 is wel een leuke beginners bike hoor. Maar ik zou de 2de keer tog een grotere nemen(vind ik fijner rijden) als ik zou mogen kiezen zou ik tog voor de polini rep gaan of de v-racer omdat die nog wat groter zijn. Ik von het niet echt lekker rijden(ben ookstijve hark :P)
Wil die gast nou zeggen dat een blata minder goed is als een chinees? *ahum*
[img]http://70.85.240.179/6420/101/emo/francis.gif[/img]
stevie-tai chi

Bericht door stevie-tai chi »

nee..!!! hij heeft zelf blata gereden.. en als je dit verhaaltje niet snapt .. tsja.. wat dan
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

janzzuh schreef:
mini-biker15 schreef:
Carlos Keutel schreef:Allicht wel, wat maakt dat nouw uit, allemaal die kleine kindjes rijden toch op zakjapanners? Laat dat jong toch... blata 2.5 loopt voor geen meter.
Tja ik heb zon hekel aan mensen die ergens over gaan lopen lullen terwijl ze het niet eens weten waar ze het over hebben :evil:
Die blata loopt beter als die !CENSUUR! chinees van jou da weet ik zeker...iig betrouwbaarder. En je hebt hem bovendien nog nooit zien rijden dus je weet ook niet hoe het loopt he.

Een blata 2.5 is wel een leuke beginners bike hoor. Maar ik zou de 2de keer tog een grotere nemen(vind ik fijner rijden) als ik zou mogen kiezen zou ik tog voor de polini rep gaan of de v-racer omdat die nog wat groter zijn. Ik von het niet echt lekker rijden(ben ookstijve hark :P)
Wil die gast nou zeggen dat een blata minder goed is als een chinees? *ahum*
Hij is gewoon beetje raar :roll: :wink:
Gesloten