zuigers
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- doede46
- forum gebruiker
- Berichten: 1818
- Lid geworden op: di 22 feb 2005, 22:53
- Locatie: Mantgum/Hilversum
wat is dat nou weer voor een antwoord!..Slyjoker schreef:tot die kapot is
als je je zuiger eerst kapot wilt rijden heb je dikke kans dat je je cilinder ook nog eens *&$%#^@)!!
MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
-
- forum gebruiker
- Berichten: 1952
- Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
- Locatie: Baarland-Zeeland
- Contacteer:
Eigenlijk heeft hij wel gelijk(ok niet letterlijk) maar volgens mij kun je hem het beste vervangen zodra je compressie verlies hebdoede46 schreef:wat is dat nou weer voor een antwoord!..Slyjoker schreef:tot die kapot is
als je je zuiger eerst kapot wilt rijden heb je dikke kans dat je je cilinder ook nog eens *&$%#^@)!!
MvG DoeDe
correct me if i'm wrong
Grt Rik
- Gerard S
- forum gebruiker
- Berichten: 1489
- Lid geworden op: zo 01 jan 2006, 13:07
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Ze (naar wat ik gehoord heb) gaan in races ca 10 uur mee, maar voor recreanten of indoor rijden ca 30 uur, ikzelf vind dit erg lang.
Ik zou gewoon na ongeveer 15 uur eens kijken, en zeker als je compresie verliest DIRECT vervangen voordat je zuigerveer breekt.
Het één en ander is ook afhankelijk of je motorfiet getuned is.
Ik zou gewoon na ongeveer 15 uur eens kijken, en zeker als je compresie verliest DIRECT vervangen voordat je zuigerveer breekt.
Het één en ander is ook afhankelijk of je motorfiet getuned is.
Gr.
Gerard
_______________________________________
NMC Senioren plus #63 (GRC RRz 2008)
[url=http://www.kbmn.nl][img]http://kbmn.nl/banners/banner-forum.jpg[/img][/url]
Website; [url]http://www.KBMN.nl[/url]
E-mail; info@KBMN.nl
Gerard
_______________________________________
NMC Senioren plus #63 (GRC RRz 2008)
[url=http://www.kbmn.nl][img]http://kbmn.nl/banners/banner-forum.jpg[/img][/url]
Website; [url]http://www.KBMN.nl[/url]
E-mail; info@KBMN.nl
Hier is al een topic over geweest met duidelijke antwoorden!!Gerard S schreef:Ze (naar wat ik gehoord heb) gaan in races ca 10 uur mee, maar voor recreanten of indoor rijden ca 30 uur, ikzelf vind dit erg lang.
Ik zou gewoon na ongeveer 15 uur eens kijken, en zeker als je compresie verliest DIRECT vervangen voordat je zuigerveer breekt.
Het één en ander is ook afhankelijk of je motorfiet getuned is.
- Gerard S
- forum gebruiker
- Berichten: 1489
- Lid geworden op: zo 01 jan 2006, 13:07
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Zet dan ff de link erbij voor `alice` als het topic er nog is.schroefje schreef:Hier is al een topic over geweest met duidelijke antwoorden!!Gerard S schreef:Ze (naar wat ik gehoord heb) gaan in races ca 10 uur mee, maar voor recreanten of indoor rijden ca 30 uur, ikzelf vind dit erg lang.
Ik zou gewoon na ongeveer 15 uur eens kijken, en zeker als je compresie verliest DIRECT vervangen voordat je zuigerveer breekt.
Het één en ander is ook afhankelijk of je motorfiet getuned is.
Gr.
Gerard
_______________________________________
NMC Senioren plus #63 (GRC RRz 2008)
[url=http://www.kbmn.nl][img]http://kbmn.nl/banners/banner-forum.jpg[/img][/url]
Website; [url]http://www.KBMN.nl[/url]
E-mail; info@KBMN.nl
Gerard
_______________________________________
NMC Senioren plus #63 (GRC RRz 2008)
[url=http://www.kbmn.nl][img]http://kbmn.nl/banners/banner-forum.jpg[/img][/url]
Website; [url]http://www.KBMN.nl[/url]
E-mail; info@KBMN.nl
er valt niet echt te zeggen hoeveel je er mee !CENSUUR! rijden!doede46 schreef:wat is dat nou weer voor een antwoord!..Slyjoker schreef:tot die kapot is
als je je zuiger eerst kapot wilt rijden heb je dikke kans dat je je cilinder ook nog eens *&$%#^@)!!
MvG DoeDe
dat licht aan je manier van rijden je setup je afstellingen en zelf het weer kan de slijtage van het blok beinvloeden!
dus hier bestaad geen 100% goed antwoord op
- doede46
- forum gebruiker
- Berichten: 1818
- Lid geworden op: di 22 feb 2005, 22:53
- Locatie: Mantgum/Hilversum
nee dat zeg ik ook niet, maar ik bedoel alleen maar:Slyjoker schreef:er valt niet echt te zeggen hoeveel je er mee !CENSUUR! rijden!doede46 schreef:wat is dat nou weer voor een antwoord!..Slyjoker schreef:tot die kapot is
als je je zuiger eerst kapot wilt rijden heb je dikke kans dat je je cilinder ook nog eens *&$%#^@)!!
MvG DoeDe
dat licht aan je manier van rijden je setup je afstellingen en zelf het weer kan de slijtage van het blok beinvloeden!
dus hier bestaad geen 100% goed antwoord op
als IK mijn zuiger zou vervangen zou ik dat doen waarneer je het idee hebt dat deze bijv. compresie verlies heeft.
gewoon na een aantal keren weer ff goed kijken of er iets aan op te merken valt.
IK zou niet door rijden tot je zuiger helemaal naar de ******is.want dan heb je kans wat ik al zij dat je je cilinder ook helemaal ver*****!
Mvg DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------