[OPGELOST] Mijn tai chi wilt wel starten maar niet rijden

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

nolleke

Bericht door nolleke »

http://www.minibike-forum.nl/viewtopic. ... 6115#96115
kijk hier eens ik had de zelfde probleemen

groetjes arnold
stevie-tai chi

Bericht door stevie-tai chi »

kerel .. dat topic heeft niet erg veel met je koppeling te maken..!
Gebruikersavatar
janzzuh
forum gebruiker
Berichten: 806
Lid geworden op: zo 12 feb 2006, 20:15
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door janzzuh »

stevie-tai chi schreef:kerel .. dat topic heeft niet erg veel met je koppeling te maken..!
Mee eens... Dat is gewoon een verslag van wat hij met een tai chi heeft gedaan om die flink wat beter te laten lopen.
[img]http://70.85.240.179/6420/101/emo/francis.gif[/img]
nolleke

Bericht door nolleke »

ja dat klopt maar dat gaat over de mijne en had de zelfde probleem
kon 2 ronden rijden en toen was het over.
de kopelling krijgt als het warm word meer grip ,maar mijn blok kon hem er niet meer door trekken
ik probeer alleen maar even met jullie mee te denken he

groetjes arnold
stevie-tai chi

Bericht door stevie-tai chi »

nolleke schreef:ja dat klopt maar dat gaat over de mijne en had de zelfde probleem
kon 2 ronden rijden en toen was het over.
de kopelling krijgt als het warm word meer grip ,maar mijn blok kon hem er niet meer door trekken
ik probeer alleen maar even met jullie mee te denken he

groetjes arnold
jij probeert te zeggen :

als de koppelingsveren te warm worden slaan ze eerder open ...!

dus je bike is nog niet op toeren en probeert al weg de rijden.. maar omdat een sendai tai-chi weinig koppel heeft trekt ie hem niet hoger in zn toeren.. dus je koppelings veren zijn aan vervanging toe.. en ook gelijk aan andere veren..

Toevallig heb ik nog 1 nieuwe koppeling met orginele goede en polini veren liggen... ;)
Gast

Bericht door Gast »

Het probleem is opgelost het lag echt aan de koppeling.Want het is me verteld door rehorst dat de veren te strak waren en niet genoeg naar buiten kwamen.Heb van rehorst een nieuwe koppeling gekregen en de sendai tai chi rijd nu.Bedankt voor alle antwoorden. :wink: :wink: :wink:
Gesloten