Toerentalplaat tussen membraan en carter

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

fila-racer

Toerentalplaat tussen membraan en carter

Bericht door fila-racer »

Ik wil effe zegge dat deze plaat echt wel werkt

http://i13.ebayimg.com/04/i/06/4f/f0/a6_1_b.JPG

Ik had laatst deze gekocht, en toen hadden we het erover of het wel werkte, toen dachten veel mensen dat het afzetterij was.

De motor trekt veel beter en loopt veeel hogere toeren.

Dus nu geen misverstanden meer, en ik raad het ook iedereen aan!
haal je egt veel power uit!
fila-racer

Bericht door fila-racer »

fila-racer

Bericht door fila-racer »

Gebruikersavatar
janzzuh
forum gebruiker
Berichten: 806
Lid geworden op: zo 12 feb 2006, 20:15
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door janzzuh »


Wat doe je? 2 keer de zelfde? En je had de link in je 1e bericht ook al staan.. :?
[img]http://70.85.240.179/6420/101/emo/francis.gif[/img]
hun

Bericht door hun »

ik heb deze gekocht. Dit zal dan nog veel beter moeten werken want de membraanplaat is hier nog veel dikker.


http://shop.ill-legal.de/index.htm?d_00 ... _LK865.htm
fila-racer

Bericht door fila-racer »

Ja kan best zijn dat die van jou nog beter erop gaat lopen, maar denk natuurlijk wel dat het ergens ophoudt. maar wie weet komt bij jou nog meer vermogen. maja mijn plaatje koste ook maar 4,50 euro.

grtz fila racer
fila-racer

Bericht door fila-racer »

het gaat erom om de beste spoeling te krijgen in het blok, en lukt dus aardig door deze plaat. ik ben er zeer tevreden over.

Btw over die link, kreeg um nie fatsoendelijk geuploadt, nog steeds nie blijkbaar :oops: hahaha

mzzlss
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

hun schreef:ik heb deze gekocht. Dit zal dan nog veel beter moeten werken want de membraanplaat is hier nog veel dikker.


http://shop.ill-legal.de/index.htm?d_00 ... _LK865.htm
Dit is een vierkleps membraan. Is er ook in een duurdere variant. Schijnt idd goed te werken!!

Afbeelding

Voor 135 dollar weet je alles! Beetje duur wel!!
pocket_racer
forum gebruiker
Berichten: 762
Lid geworden op: zo 05 feb 2006, 11:55
Locatie: roeselare

Bericht door pocket_racer »

waar in blegie kun je dit kopen,een enkel plaatje?,zou het niet lukken om dit zelf te maken? aangezien ik in metaal zit? :wink:
Pim87

Bericht door Pim87 »

waar kan je zo plaatje halen, ik ben wel benieuwt wat het doet op een watergekoelde namelijk.
fila-racer

Bericht door fila-racer »

zeker kun je dat zelf maken, denk zelf dat het zelfs zo kunnen met pakkingspapier, het ijzeren plaatje is namelijk 3-4 mm dik, ijzer is natuurlijk wel sterker, als je dat wil maken moet je gewoon de normale pakking die tussen het carter en het membraam zit zelf overkopiëren.
Ik denk dat het zelf frezen van de plaat best kan, je moet het echter wel heel precies doen.

Met vriendelijke groet.

De fila-racer
fila-racer

Bericht door fila-racer »

Ik heb de plaat gekocht op www.ebay.de maar denk dat je ze ook op ww.ebay.be kunt kopen.
fila-racer

Bericht door fila-racer »

In het duits heet zo´n ding namelijk een drehmomentplatte als je het niet weet waar je kunt vinden onder pocket bike bij de duitse ebay
PIR3lly

Bericht door PIR3lly »

Ik ben dan wel geen mod, maar het is iets handiger als je de "wijzig" knop gebruikt om je vorige post te bewerken (ipv. elke keer een nieuwe eronder te zetten).

Interessant trouwens. Dus alleen door een dikker plaat gaat ie beter lopen??
fila-racer

Bericht door fila-racer »

ok sorry zal erop lette :oops: :roll:

Maar idd trekt een stuk beter op licht natuurlijk ook een beetje aan de setup, ik weet nie of het werkt op de watergekoelde bikes, dit is alleen voor de chinabikes bedoeld, echter ik zeg er wel bij dat het stationair wat slechter loopt dat komt natuurlijk door het iets groter cartervolume dat ontstaat door dit ding, maar als je gas geeft loopt ie als een gek der vandoor, btw je moet ook aan elke kant van de plaat een pakking leggen om alles goed af te sluite natuurlijk.
Gesloten