17.5 carbu

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

zo te horen zijn het de trek-veren.
heb ik ook last van maar als je toch met de koppeling bezig gaat dan kun je beter meteen race koppeling erin zetten
Gast

Bericht door Gast »

Slyjoker schreef:zo te horen zijn het de trek-veren.
heb ik ook last van maar als je toch met de koppeling bezig gaat dan kun je beter meteen race koppeling erin zetten
nja een race koppeling zal er wss binne kort op komen hoor maar men treveertjes war gwn veel te straf kheb ze wat uit gerokken en nu is het perfect :wink:
Gast

Bericht door Gast »

ja kheb dus nog een vraag ik heb hir thuis een 17.5 van delorto ligge kanek die plaseren op men lucky seven zonder anedere cilinder enzo t steken?
abdullah_70

Bericht door abdullah_70 »

ja heb ik ook mijne ken je gemakkelijk een burnout laten maken en die van mijn vriend draait de band geeneens op volgas hem koppeling slipt door omdat die ook weinig toeren maakt
Gast

Bericht door Gast »

camino schreef:
Slyjoker schreef:zo te horen zijn het de trek-veren.
heb ik ook last van maar als je toch met de koppeling bezig gaat dan kun je beter meteen race koppeling erin zetten
nja een race koppeling zal er wss binne kort op komen hoor maar men treveertjes war gwn veel te straf kheb ze wat uit gerokken en nu is het perfect :wink:
Hoe heb je ze uitgetrokken dan? Als je die standaard 3-schoensveren gaat oprekken krijg je gegarandeerd verschillende aangrijppunten. Ben benieuwd hoelang je koppeling het volhoudt.
Gast

Bericht door Gast »

timmerzz schreef:
camino schreef:
Slyjoker schreef:zo te horen zijn het de trek-veren.
heb ik ook last van maar als je toch met de koppeling bezig gaat dan kun je beter meteen race koppeling erin zetten
nja een race koppeling zal er wss binne kort op komen hoor maar men treveertjes war gwn veel te straf kheb ze wat uit gerokken en nu is het perfect :wink:
Hoe heb je ze uitgetrokken dan? Als je die standaard 3-schoensveren gaat oprekken krijg je gegarandeerd verschillende aangrijppunten. Ben benieuwd hoelang je koppeling het volhoudt.
kheb ze ongeveer ale 3 even veel uitgeroke ma ni veel hoor :wink: geeft het een groot verschil een 17.5 van delorto op een ori chineesje?
Gebruikersavatar
janzzuh
forum gebruiker
Berichten: 806
Lid geworden op: zo 12 feb 2006, 20:15
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door janzzuh »

Nou, veel plezier met die winkel.. :? Hoe vaak zie je daar wel niet "tijdelijk uitverkocht" staan? :roll:
[img]http://70.85.240.179/6420/101/emo/francis.gif[/img]
Gast

Bericht door Gast »

janzzuh schreef:Nou, veel plezier met die winkel.. :? Hoe vaak zie je daar wel niet "tijdelijk uitverkocht" staan? :roll:
euh??? :lol:
Gesloten