Hogedruk cilinderkop 47cc op chinees bikeje

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Hogedruk cilinderkop 47cc op chinees bikeje

Bericht door Gast »

ik wou ff wat zeker weten voordat ik het ga kopen ik wou een nieuwe cilinder gaan kopen maar dan wou ik natuurlijk wel even weten of deze erop zou passen

op *geen sponsor* staat:
Komplete ADA CNC gefreesde hogedruk kop kit '47cc & 49cc' chinese pocketbikes (V-Racer Extreme, Sendai, Target etc.) met membraan motor. De kit is kompleet met cylinder, hoge druk cone en koelkop, race bougie tap-einden een pakkingen. Dit ziet er niet alleen heel gaaf uit op je bike, hij koelt veel beter en trekt ook veel beter!

er staat wel bij chinese bikes maar of dat ook voor replicas geld weet ik nou niet


misschien dat iemand mij kan helpen die het weet of er ervaring mee heeft

alsvast bedankt :wink:
Gast

Bericht door Gast »

Deze zou op je bike moeten passen, ik zat hier zelf ook al aan te denken. Hou er wel rekening mee dat je je orginele zuiger moet gebruiken en een setje nieuwe zuigerveren is dan geen overbodige luxe..... :)
Gast

Bericht door Gast »

Zou het veel verschil hebbe als ik die hogedruk kop erop zet of dat ik bijvoorbeeld Cylinders+zuigers- Bigborekit met boosterpoort erop zet zou het dan veel verschil maken??

alvast bedankt
Gesloten