Trekstarter gaat stroef

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Trekstarter gaat stroef

Bericht door Gast »

Hey, ik heb effies een vraagje..

Als ik m'n minibike aan wil ''trekken'' met de trekstarter dan moet ik wel heel erg hard eraan trekken, het eerste stukje rolt hij zo uit.. maar daarna moet je echt loeihard trekken. M'n hele rechterhand doet nu pijn want je trekt met al je kracht en je staat zowat in 1x stil met het touw. Dat is nogal pijnlijk. Is het normaal dat je zo ontiegelijk hard moet trekken of wordt dat minder als je wat meer rijdt?.

Een ander dingetje nog. Ik ging vandaag eff naar de politie om te vragen of er ergens een terreintje is waar ik mag rijden.. maar DAMN wat is die politie hier !CENSUUR! klote. Dat mens achter die balie typte gewoon door op haar toetsenbord terwijl ik m'n vraag stelde. En het enige wat ze zei was: Nee alleen op de kartbaan. Maarja, ik rij toch op straat en ik verhuis binnenkort wel naar het park ofzo want daar komt dat volk toch nooit. Oke ik ga ook naar de kartbaan.. maar kommop, 1x in de 2 weken rijden is echt te weinig!
pocket_racer
forum gebruiker
Berichten: 762
Lid geworden op: zo 05 feb 2006, 11:55
Locatie: roeselare

Bericht door pocket_racer »

man,wat haat ik het zo als mensen op straat rijden,dit is veel te gevaarlijk en de mensen zijn dan verwonderd dat er word gezegt dat we veel te slecht zijn en dat dit moet verboden worden,logisch als je op straat rijd of een park,zoek een prive terein en vraag toestemming,zo simpel is het,en desnoods een keer naar de kartbaan
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Goed dat je hebt gevraagd waar je kan rijden en dat je de moeite wilt nemen om op een kartbaan te rijden.

Ik denk dat je zelf ook naar plaatsen heen moet gaan. Er zijn nu wel heel veel kartbanen vergeleken met vorig jaar. Toen waren er maar iets van 5/7 kartbanen. Nu is de keuze veeel groter en zijn er wel zo`n 15 kartbanen over heel nederland.

www.minibike.nl daar kan je zien welke kartbanen er in jouw regio zijn.
Gast

Bericht door Gast »

Ja maar kijk, Ik ben 15 jaar oud dus ik vlieg niet van de ene kartbaan naar de ander. Want mn moeder zou me wel moeten brengen dan. En ik heb gewoon een bike van 150 euro... en kweet niet wat voor bikes die gasten mee rijden, maar die zullen volgens mij wel wat harder dan 50/60 gaan. En volgens mij moet ik ook een andere uitlaat want die standaart dingen maken nogal wat geluid. En ik las op een kartbaan site dat ze wel schone en niet zoveel geluid makende minibike's willen zien. Of iniedergeval dat begreep ik eruit.

En ik ga ook zeker wel op prive terrein rijden (van mn vader) maar die loods + terrein is nog niet af.. En ik heb de bike net 2 dagen dus effies parkje en weggetje hier en daar moet nog kunnen. Maar over die kartbanen he. Denken jullie dan dat ik met mn chinese Camel bike (alles nog standaart) daar op kom en ook beetje mee kan rijden ? Want ik ben niet echt heel goed in rijden ofzo :P Heb wel een helm maar thats all :D.

Gr. tom
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Shadowz schreef:Ja maar kijk, Ik ben 15 jaar oud dus ik vlieg niet van de ene kartbaan naar de ander. Want mn moeder zou me wel moeten brengen dan. En ik heb gewoon een bike van 150 euro... en kweet niet wat voor bikes die gasten mee rijden, maar die zullen volgens mij wel wat harder dan 50/60 gaan. En volgens mij moet ik ook een andere uitlaat want die standaart dingen maken nogal wat geluid. En ik las op een kartbaan site dat ze wel schone en niet zoveel geluid makende minibike's willen zien. Of iniedergeval dat begreep ik eruit.

En ik ga ook zeker wel op prive terrein rijden (van mn vader) maar die loods + terrein is nog niet af.. En ik heb de bike net 2 dagen dus effies parkje en weggetje hier en daar moet nog kunnen. Maar over die kartbanen he. Denken jullie dan dat ik met mn chinese Camel bike (alles nog standaart) daar op kom en ook beetje mee kan rijden ? Want ik ben niet echt heel goed in rijden ofzo :P Heb wel een helm maar thats all :D.

Gr. tom
Klopt niet helemaal.

Er zijn 2 verschillende klasses.

De beginners klasse daar rijden Vaak mensen met chineesjes in die van 150 euro,en op de kartbaan ga je echt niet harder dan 40 kmph!.

Veel mensen denken dat hun bike te sloom is maar je kan het gewoon proberen hoor. Ga alleen niet als beginner in de gevorderden rijden want dan vorm je wel een gevaar.
Gesloten