eventjes lopen en uitvallen na toeren piek ???

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

eventjes lopen en uitvallen na toeren piek ???

Bericht door Gast »

Ey
Als ik mijn minibike start loopt hij gewoon perfect stationair
Als hij een minuutje loopt.. lopen heel even de toeren op en valt hij stil,,
Gelijk mee gaan rijden is ook niks dan heeft ie t nog sneller,,
Nadat hij t 1 keer heeft gehad doet hij het daarna nog sneller.. en als ik hem helemaal af laat koelen doet ie t weer net zolang als de eerste keer starten..
Gebruikersavatar
Justin
forum gebruiker
Berichten: 1987
Lid geworden op: zo 25 dec 2005, 17:50
Locatie: Langeraar

Bericht door Justin »

Probeer een beetje te spelen met je choke aan en uit, en je gaspen kan je altijd verstellen..
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
Gast

Bericht door Gast »

Justin schreef:Probeer een beetje te spelen met je choke aan en uit, en je gaspen kan je altijd verstellen..
Gaspen is zelfde als gasnaald.
Gebruikersavatar
Justin
forum gebruiker
Berichten: 1987
Lid geworden op: zo 25 dec 2005, 17:50
Locatie: Langeraar

Bericht door Justin »

Ja inderdaad, dus?
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Denk dattie teveel benzine krijgt.. Dus idd je gasnaald verstellen, of anders kleinere sproeier..

Of je carb (sproeier) zit verstopt waardoor de motor bij gas geven te weinig benzine krijgt en teveel lucht, en dan valt hij uit!!

AE
Laatst gewijzigd door AngelEyes op vr 24 mar 2006, 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast

Bericht door Gast »

Justin schreef:Ja inderdaad, dus?
Op "gasnaald" zoeken levert meer op dan op "gaspen" zoeken op het forum ;) .
Gesloten