wie heb wel is wat besteld van kobus

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

wie heb wel is wat besteld van kobus

Bericht door Gast »

hallo

wie heeft wel is onderdellen besteld van kobus die altyd op marktplaats staat :?: en stuur die het dan op





laters
TimReitsma

Re: wie heb wel is wat besteld van kobus

Bericht door TimReitsma »

jaimy schreef:hallo

wie heeft wel is onderdellen besteld van kobus die altyd op marktplaats staat :?: en stuur die het dan op





laters
woont hij toevallig in Zwolle?
Gast

Re: wie heb wel is wat besteld van kobus

Bericht door Gast »

[quote="TimReitsma"][quote="jaimy"]hallo

wie heeft wel is onderdellen besteld van kobus die altyd op marktplaats staat :?: en stuur die het dan op





laters[/quote]

woont hij toevallig in Zwolle?[/quote]









JA HIJ WOONT IN ZWOLLEN
TimReitsma

Re: wie heb wel is wat besteld van kobus

Bericht door TimReitsma »

jaimy schreef:
TimReitsma schreef:
jaimy schreef:hallo

wie heeft wel is onderdellen besteld van kobus die altyd op marktplaats staat :?: en stuur die het dan op





laters
woont hij toevallig in Zwolle?
JA HIJ WOONT IN ZWOLLEN
Heeft hij bijna alleen maar onderdelen te koop?
Gast

Re: wie heb wel is wat besteld van kobus

Bericht door Gast »

ja van chieneeze minibike onderdellen
TimReitsma

Re: wie heb wel is wat besteld van kobus

Bericht door TimReitsma »

jaimy schreef:
TimReitsma schreef:
jaimy schreef: JA HIJ WOONT IN ZWOLLEN








Heeft hij bijna alleen maar onderdelen te koop?
JA VAN CHIENEJES
Wel is wat van gezien, maar nog nooit wat van besteld :wink:
Yamaha

Bericht door Yamaha »

Hallo,

die man kan goed drijgen , bekent als kobus van elst . kobus de hobbygek, en hij speeld zich voort voor meerdere personen op markt plaats O.A ''jan'' die bied ook taloze chineze onderdelen aan , opzich niks mis met zijn spullen , 9ook redelik goedkoop) , . aleen ik mag hem niet zo en ga hem binnenkort eens ff leren dat hij mij nooit moet bedrijgen
, ik had bike gekocht van hem, , en zijn collega's en er ging alles aan kapot , ik kocht van hun en dus hun zijn er dus verantwoordelijk voor , er gingen dingen kapot zoals kopelings kom brak , motor ophangen breekt , dus ik stuur een mail naar onze man kobus , met die problemen , hij boos terug mailen , wat heb je comentaar oop mij bike's ed en begong te schelden , ik mailde terug als hij zo gaat doen is hij nog niet van me af , en hij ook weer bedrijgen en dat hij me komt opzoeken enz.. maar nu 2 maanden verder nog niks gezien , maar binnenkort zal me pa en me oom hem wel eens opzoeken , nadat hij met een antal wat scheldwoorden zijn gang ging en daaar ben ik zeker niet van gedient , dus als hij dit toevallig leest , '' kijk uit waar je loopt'' , maar verder kan je best iets van hem kopen , sommige onderdelen best goed en goedkoop zoals 3e gelaagerd kopeling's huis met dikke ketting voor maar 25 euri , (winkelwaarde ong 45 euro
Gast

Bericht door Gast »

EEY


DUZ HIJ FLAHCT NIET DE ZOOI OF WEL :?
HIJ STUURT HET TOG WEL GEWOON OP :)
Yamaha

Bericht door Yamaha »

jaimy schreef:EEY


DUZ HIJ FLAHCT NIET DE ZOOI OF WEL :?
HIJ STUURT HET TOG WEL GEWOON OP :)
ik denk dat hij je niet flasht , bel hem dan even , zijn tel staat bij de advertentie , en vraag dan of je kan afhalen , / of onder remboers versturen dan dok je aan de postbode
Gast

Bericht door Gast »

HEB JIJ NIET WAT ONDERDELLEN TE KOOP VAN EEN MINIBIKE CHEENSJE :) JOU VERTROUW IK ZEKKER
Yamaha

Bericht door Yamaha »

jaimy schreef:HEB JIJ NIET WAT ONDERDELLEN TE KOOP VAN EEN MINIBIKE CHEENSJE :) JOU VERTROUW IK ZEKKER
Nee . sorry , heb niks te koop :P
TimReitsma

Bericht door TimReitsma »

Maar is het nou een goed idee om wat bij hem te halen of niet :?:
Gast

Bericht door Gast »

IK DOE HET NIET
IK HAAL HET WEL ERGENS ANDER WAAR HET MECHIEN DUURDER IS MAAR DAN VERTROUW IK HET


ik vertouw hem niet :x
Gast

Bericht door Gast »

jaimy schreef:IK DOE HET NIET
IK HAAL HET WEL ERGENS ANDER WAAR HET MECHIEN DUURDER IS MAAR DAN VERTROUW IK HET


ik vertouw hem niet :x
jezus kappe nou met die hoofdletters!
En een beetje normaal nederlands taalgebruik leest ook wel prettig
Gebruikersavatar
thomas1991
forum gebruiker
Berichten: 3814
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 18:18
Locatie: Tilburg

Bericht door thomas1991 »

Hij heeft volgens mij al weer een nieuwe naam, want de woonplaats en opmaak is hetzelfe van kobus. Zijn naam is:
Dirty bike

Ik weet het niet zeker maar kijk maar is:
Dirty bike: http://koopjes.marktplaats.nl/motoren_e ... 67347.html
Hobby gek: http://koopjes.marktplaats.nl/motoren_e ... 5743.html?
Kobus: http://koopjes.marktplaats.nl/motoren_e ... 4744.html?
Plaats reactie