levensduur van een pocketbike

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

levensduur van een pocketbike

Bericht door Gast »

Hallo!

Ik ben van plan een minibike aan te schaffen, ik ben dus zelfs nog geen beginner ;) Ik heb ondertussen via dit forum wel begrepen dat minibikes bijna synoniem zijn voor sleutelen :)

Nu heb ik (nog) niet veel sleutelgerief en zeker niet veel kennis.

Mijn vraag dan: als je een nieuwe minibike koopt, kun je er dan een tijd standaard mee rond rijden, zonder dat er aan gesleuteld hoeft te worden? Met andere woorden gaat zo'n ding snel kapot van zichzelf, zonder dat er aan geknoeid wordt?

PS: ik zou dan bij ATC Belgium deze kopen:
http://www.pocketfun.be/?p=productsMore&iProduct=1
Goed plan of niet voor een beginner?

grtz Sander
Gebruikersavatar
janzzuh
forum gebruiker
Berichten: 806
Lid geworden op: zo 12 feb 2006, 20:15
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door janzzuh »

Welkom :)

Naja, om te zeggen dat dit een echt goede minibike is.. Tsja, er zijn betere om mee te beginnen. Op zich kan je met deze bike wle eventjes rondrijden ja, maar het sleutelen komt toch wel vanzelf.. Maar wat maakt het uit dat je nog geen/bijna geen ervaring hebt? Dat leer je vanzelf wel. Stel je vraag hier gewoon, dan komt er vast wel een goed antwoord op.
[img]http://70.85.240.179/6420/101/emo/francis.gif[/img]
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Het ligt er ook helamaal aan hoe vaak je erop rijdt en hoe je rijstijl is.. Lange stukke volgas rijden b.v. is helemaal niet goed voor de motor van een minibike. Kan wel mits je je bike goed inrijdt, wat ook weer afhankelijk is van het type cilinder: aluminium/gietijzer en/of luchtgekoeld/watergekoeld.

Zo'n chineesje is leuk om mee te beginnen.. Raak je eraan gewend dan wil je al snel iets snellers en iets dat van betere kwaliteit is!

AE
Xigh

...