Heb al zoekfunctie gebruikt maar blijft lekken
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is. Anders is het een feitJonnO^ schreef:jawel maar er moet toch een oplossing zijn om het op te lossen?
Jah grote kans dat het je pakking is of de vlotter. Kijk ook even of het pinnetje boven je vlotter wel goed in het de benzinedoorvoer zit. Om eerlijk te zijn, sinds gisteren lekt mijn carb ook ineens heftig. Ben er nog niet uit wat het probleem is, maar het lijkt ook iets met de vlotter te zijn. Ik ga er vanavond weer naar kijken.
Succes!
Komt de brandstof echt alleen uit het slangetje?
Zo ja, dan werkt je vlotter niet goed.
Als je al zegt dat je een hoop kracht nodig hebt op dat pinnentje om de brandstof af te sluiten, dan zit daar iets niet goed.
Misschien ben je iets verloren tijdens het schoonmaken dat in dat gaatje moet zitten waar het pinnetje ingaat (rubbertje misschien).
Komt het niet alleen uit het slangetje, maar druipt het door de rand van het vlotterbakje via je slangetje naar beneden, dan moet je een pakking tussen je vlotterbakje en je carb doen.
Zo ja, dan werkt je vlotter niet goed.
Als je al zegt dat je een hoop kracht nodig hebt op dat pinnentje om de brandstof af te sluiten, dan zit daar iets niet goed.
Misschien ben je iets verloren tijdens het schoonmaken dat in dat gaatje moet zitten waar het pinnetje ingaat (rubbertje misschien).
Komt het niet alleen uit het slangetje, maar druipt het door de rand van het vlotterbakje via je slangetje naar beneden, dan moet je een pakking tussen je vlotterbakje en je carb doen.
Als die lekt uit het slangetje dan moet er wel iets met het pinnetje wezen, het is iets tussen benzinekraan en het pinnetje. Als je carburateur eraf haalt en dan vlotterbakje ook, blaas dan eens op de benzinekraan zonder dat pinnetje. Dan zou je er gemakkelijk door moeten blazen, doe daarna hetzelfde alleen met het pinnetje, als het goed is moet het je niet lukken. Als het wel lukt is er wat mis met het pinnetje,
Succes,
Rafael
Succes,
Rafael
- Bertus
- forum gebruiker
- Berichten: 1252
- Lid geworden op: do 29 sep 2005, 19:09
- Locatie: Zwolle!
- Contacteer:
ik heb daar ook last van gehad, niet lang geleden trouwens.
Maar bleek dus dat het vlottertje verkeerd om zat, heel dom maar hielp wel toen ik hem andersom had gedaan. Loopt je minibike wel goed? als hij slecht loopt, dan zit er iets verstopt. En waar je flotter tegenaan drukt gaat dat soepel naar boven? anders ff goed maken dan het makkelijk heen er weer gaat. Wil ook wel eens helpen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt...
Maar bleek dus dat het vlottertje verkeerd om zat, heel dom maar hielp wel toen ik hem andersom had gedaan. Loopt je minibike wel goed? als hij slecht loopt, dan zit er iets verstopt. En waar je flotter tegenaan drukt gaat dat soepel naar boven? anders ff goed maken dan het makkelijk heen er weer gaat. Wil ook wel eens helpen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt...
wat het volgens mij kan zijn is simpelweg lucht inde carb
bezine loopt er uit en het blijft strome ( zelfde als je aan slang zuigt die in een bezinetank zit dan blijft het doorstrome ) kijk eerst ff of er echt geen vuil in dat gaatje zit waar dat flotter naaldje inkomt schroefje hem inelkaar, blaas je door je bezine aansluiting ,houd je de carb op ze kop mag er geen lucht doorheen strome hou je hem weer normaal dan wel..
blijft er tog lucht doorstrome kan je de vlotter ietsje buigen,
kan zijn naaldje is beschadigt door vuil, smeer beetje vasaline of kogel vet op dat naaldje laad het nachie intrekke maak het weer schoon en test het , door het invetten zet dat rubber iets uit dat zwarte dus
eindstand blijft ie het zelfde dan rijd of laat je carb leeg lopen nu zet je bezine kraan aan tot dat het overstroomd start hem en speel met je gass laad m ff lopen tot dat je hoort dat ie iets anders loopt zet je bezine kraan weer aan en meteen weer dicht doe dat aantal keer ga rijden en zet hem dan weer aan haha
helegedoe maar het werkt bij mij wel gebeurt bij mij als me tank helemaal leeg is gereden dus vandaar
aai
bezine loopt er uit en het blijft strome ( zelfde als je aan slang zuigt die in een bezinetank zit dan blijft het doorstrome ) kijk eerst ff of er echt geen vuil in dat gaatje zit waar dat flotter naaldje inkomt schroefje hem inelkaar, blaas je door je bezine aansluiting ,houd je de carb op ze kop mag er geen lucht doorheen strome hou je hem weer normaal dan wel..
blijft er tog lucht doorstrome kan je de vlotter ietsje buigen,
kan zijn naaldje is beschadigt door vuil, smeer beetje vasaline of kogel vet op dat naaldje laad het nachie intrekke maak het weer schoon en test het , door het invetten zet dat rubber iets uit dat zwarte dus
eindstand blijft ie het zelfde dan rijd of laat je carb leeg lopen nu zet je bezine kraan aan tot dat het overstroomd start hem en speel met je gass laad m ff lopen tot dat je hoort dat ie iets anders loopt zet je bezine kraan weer aan en meteen weer dicht doe dat aantal keer ga rijden en zet hem dan weer aan haha
helegedoe maar het werkt bij mij wel gebeurt bij mij als me tank helemaal leeg is gereden dus vandaar
aai
Vlottertje is dat witte ding? de "drijver" toch? Nja deze heb ik par keer omgedraaid maar bijde kanten maakt ut niks uit, hij blijft lekken.Bertus schreef:ik heb daar ook last van gehad, niet lang geleden trouwens.
Maar bleek dus dat het vlottertje verkeerd om zat, heel dom maar hielp wel toen ik hem andersom had gedaan. Loopt je minibike wel goed? als hij slecht loopt, dan zit er iets verstopt. En waar je flotter tegenaan drukt gaat dat soepel naar boven? anders ff goed maken dan het makkelijk heen er weer gaat. Wil ook wel eens helpen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt...
Waar de drijver tegen aan duwt gaat wel soepel omhoog maar slijt blijkbaar niet goed af wat ik van de meete hoor hier.
Misschien handig om even je msn te hebben (als je die hebt)? Dat je me beetje opweg kan helpen.
Weer dat naaldje hè. Moet er iets van rubber om/aan zitten dan?Matuzu schreef:wat het volgens mij kan zijn is simpelweg lucht inde carb
bezine loopt er uit en het blijft strome ( zelfde als je aan slang zuigt die in een bezinetank zit dan blijft het doorstrome ) kijk eerst ff of er echt geen vuil in dat gaatje zit waar dat flotter naaldje inkomt schroefje hem inelkaar, blaas je door je bezine aansluiting ,houd je de carb op ze kop mag er geen lucht doorheen strome hou je hem weer normaal dan wel..
blijft er tog lucht doorstrome kan je de vlotter ietsje buigen,
kan zijn naaldje is beschadigt door vuil, smeer beetje vasaline of kogel vet op dat naaldje laad het nachie intrekke maak het weer schoon en test het , door het invetten zet dat rubber iets uit dat zwarte dus
eindstand blijft ie het zelfde dan rijd of laat je carb leeg lopen nu zet je bezine kraan aan tot dat het overstroomd start hem en speel met je gass laad m ff lopen tot dat je hoort dat ie iets anders loopt zet je bezine kraan weer aan en meteen weer dicht doe dat aantal keer ga rijden en zet hem dan weer aan haha
helegedoe maar het werkt bij mij wel gebeurt bij mij als me tank helemaal leeg is gereden dus vandaar
aai
Dit naaldje hebben we het toch over (naast de sproeier die met 2 uitsteeksels eraan?) haha..
http://img426.imageshack.us/img426/5863/sproeier9wz.jpg
Maar met dat lucht in de cab. snap ik niet echt :$:$..
Groeten Jonno !
jah achter dat metaale beugel zit dat naaldje, bij het schanierpunt zit een metaal pinnetje in druk die er uit en je kan dat naaldje er uithale kijk of er vuil in dat gaatje zitJonnO^ schreef:Weer dat naaldje hè. Moet er iets van rubber om/aan zitten dan?Matuzu schreef:wat het volgens mij kan zijn is simpelweg lucht inde carb
bezine loopt er uit en het blijft strome ( zelfde als je aan slang zuigt die in een bezinetank zit dan blijft het doorstrome ) kijk eerst ff of er echt geen vuil in dat gaatje zit waar dat flotter naaldje inkomt schroefje hem inelkaar, blaas je door je bezine aansluiting ,houd je de carb op ze kop mag er geen lucht doorheen strome hou je hem weer normaal dan wel..
blijft er tog lucht doorstrome kan je de vlotter ietsje buigen,
kan zijn naaldje is beschadigt door vuil, smeer beetje vasaline of kogel vet op dat naaldje laad het nachie intrekke maak het weer schoon en test het , door het invetten zet dat rubber iets uit dat zwarte dus
eindstand blijft ie het zelfde dan rijd of laat je carb leeg lopen nu zet je bezine kraan aan tot dat het overstroomd start hem en speel met je gass laad m ff lopen tot dat je hoort dat ie iets anders loopt zet je bezine kraan weer aan en meteen weer dicht doe dat aantal keer ga rijden en zet hem dan weer aan haha
helegedoe maar het werkt bij mij wel gebeurt bij mij als me tank helemaal leeg is gereden dus vandaar
aai
Dit naaldje hebben we het toch over (naast de sproeier die met 2 uitsteeksels eraan?) haha..
http://img426.imageshack.us/img426/5863/sproeier9wz.jpg
Maar met dat lucht in de cab. snap ik niet echt :$:$..
Groeten Jonno !
ik heb ook nog 1 liggen maar die heeft hetzelfde probleem als jou. maar de ene keer deed hij het wel goed en de andere keer liep het er met bakken uit. ik heb gewoon een nieuwe carb gekocht
http://*geen sponsor* Carburateur kit immitatie del lorto 14mm : 55 euro en geen verzendkosten als je vooruit betaald. gelijk nieuwe inlaat pakking en al inlaat. + een power filter
http://*geen sponsor* Carburateur kit immitatie del lorto 14mm : 55 euro en geen verzendkosten als je vooruit betaald. gelijk nieuwe inlaat pakking en al inlaat. + een power filter
http://video.google.nl/videoplay?docid=-849845263071309493
Hoe duur is deze cab. zonder power filter?nylus schreef:ik heb ook nog 1 liggen maar die heeft hetzelfde probleem als jou. maar de ene keer deed hij het wel goed en de andere keer liep het er met bakken uit. ik heb gewoon een nieuwe carb gekocht
http://*geen sponsor* Carburateur kit immitatie del lorto 14mm : 55 euro en geen verzendkosten als je vooruit betaald. gelijk nieuwe inlaat pakking en al inlaat. + een power filter
die word gelevert met powerfilter , anders moet je *geen sponsor* ff bellen of ze hem ook excl. powerfilter verkopen , welicht gaat de prijs dan ook omlaagJonnO^ schreef:Hoe duur is deze cab. zonder power filter?nylus schreef:ik heb ook nog 1 liggen maar die heeft hetzelfde probleem als jou. maar de ene keer deed hij het wel goed en de andere keer liep het er met bakken uit. ik heb gewoon een nieuwe carb gekocht
http://*geen sponsor* Carburateur kit immitatie del lorto 14mm : 55 euro en geen verzendkosten als je vooruit betaald. gelijk nieuwe inlaat pakking en al inlaat. + een power filter