Pocketbike aanbieding makro

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Pocketbike aanbieding makro

Bericht door Gast »

Hallo allemaal , je hebt hier de zoveelste beginner voor je ogen en natuurlijk heeft die weer wat vragen :lol:

Ik zag juist in het makro blaadje een leuke aanbieding , van een pocketbike , nu wil ik jullie vragen of dit een goede koop is en of dit wat is voor een beginner die wat op parkings en in zijn tuin wil raggen ?

Het betreft deze aanbieding :

Afbeelding

Is dit wat ?

Welke snelheid zal dit ongeveer halen ?

Is het waar voor mijn geld ? Kan ik hiermee ook door kort gras rijden ? Is het stevig ?

De voorvork breekt toch niet bij het eerste putje waar ik in rijd ?

Is het niet wat te duur voor wat het is ?

Ik hoop dat jullie me willen helpen

Mvg
Gast

Bericht door Gast »

zo op het eerste gezicht is het een redelijke bike voor een redelijke prijs. Frame ziet er aardig uit, verder geen bullshit in de verkooppraat. Maar door het gras rijden zou ik met geen enkele minibike doen (racers dan).
Gast

Bericht door Gast »

lol ze hebben er gewoon de verkeerde foto opgeplaatst, is gewoon een standaard chinees die rond de 45 à 50 gaat. Die vanop de foto is een mt4 waterkoeling, dien zijn beter maar kosten ook zoveel meer. Diegene ze wel bedoelen kan je al kopen vanaf 130€ dus koop je ze beter ergens anders dan in de makro
Thijs van Rooy

Bericht door Thijs van Rooy »

nakkerij dus :wink:
Gebruikersavatar
royal
forum gebruiker
Berichten: 906
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 16:01
Locatie: Bladel

Bericht door royal »

Beetje vaag, aan de tekst te zien is het een goedkope chinees.
Maar de macro is over het algemeen niet duur, dus een standaard chinees voor 225 euro (exclusief BTW) is best duur.

Voor een watergekoelde 40cc met voor dubbele schijfrem zoals op dat plaatje is het juist weer weinig geld.

Kdenk toch dat het een goedkoop chineesje is.
Gebruikersavatar
Marvin15
forum gebruiker
Berichten: 910
Lid geworden op: wo 08 sep 2004, 20:37
Locatie: Schalkhaar
Contacteer:

Bericht door Marvin15 »

Ik denk het niet. Ik heb nog nooit meegemaakt dat Makro een andere afbeelding gebruikte als het product wat ze echt verkopen.
Gebruikersavatar
perry1990
forum gebruiker
Berichten: 1022
Lid geworden op: wo 22 feb 2006, 22:21
Locatie: *geen sponsor*
Contacteer:

Bericht door perry1990 »

ja oke maar et klopt niet ze zeggen lucht gekoeld en op de foto is die watergekoeld dus dat klopt niet egt mishcien dat het deze bike is maar dan luchtgelkoeld dat kan tog ?
Groeten perry

[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=11651][img]http://img344.imageshack.us/img344/5922/afbeelding002gb9.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
racechinees
forum gebruiker
Berichten: 396
Lid geworden op: vr 02 sep 2005, 13:17

Bericht door racechinees »

zou best kunnen ja, lucht gekoelde mt2 blokje/aikido blokje.....?
PIR3lly

Bericht door PIR3lly »

Maar 1 manier om erachter te komen...
Naar de makro gaan.
Is het dezelfde als op de foto (en dus watergekoeld...kun je zien aan de radiateur en het reservoirtje op het stuur), dan is het een goede prijs.

Is het een standaard chineesje, luchtgekoeld en 49cc, die niet op de foto lijkt, dan is ie te duur!
stevie-tai chi

Bericht door stevie-tai chi »

tacchini schreef:lol ze hebben er gewoon de verkeerde foto opgeplaatst, is gewoon een standaard chinees die rond de 45 à 50 gaat. Die vanop de foto is een mt4 waterkoeling, dien zijn beter maar kosten ook zoveel meer. Diegene ze wel bedoelen kan je al kopen vanaf 130€ dus koop je ze beter ergens anders dan in de makro
nee hoor deze bikes kan je ook gewoon krijgen met 49 cc blokje met luchtkoeling , bij quad-kartcentrum hebben ze ze regematig staan.

maar die op de foto is indd een met waterkoeling.. maar ze zijn er wel degelijk met luchtkoeling 49 cc
Gast

Bericht door Gast »

stevie-tai chi schreef:
tacchini schreef:lol ze hebben er gewoon de verkeerde foto opgeplaatst, is gewoon een standaard chinees die rond de 45 à 50 gaat. Die vanop de foto is een mt4 waterkoeling, dien zijn beter maar kosten ook zoveel meer. Diegene ze wel bedoelen kan je al kopen vanaf 130€ dus koop je ze beter ergens anders dan in de makro
nee hoor deze bikes kan je ook gewoon krijgen met 49 cc blokje met luchtkoeling , bij quad-kartcentrum hebben ze ze regematig staan.

maar die op de foto is indd een met waterkoeling.. maar ze zijn er wel degelijk met luchtkoeling 49 cc
toch niet met zo'n frame :?
stevie-tai chi

Bericht door stevie-tai chi »

jawel hoor kijk maar

http://www.quad-kartcentrum.nl/index.php?pid=7

vermeld als GPB MT3 .. ;)
Gebruikersavatar
racechinees
forum gebruiker
Berichten: 396
Lid geworden op: vr 02 sep 2005, 13:17

Bericht door racechinees »

Deze folder geld volgens mij alleen voor Makro Belgie, dus niet dat je dadelijk staat bij een Makro in Nederland van " ik zag een pocketbike in de folder staan'. (ik heb em niet gezien in de folder van NL)

Maar waar is dus de dichtstbijzijnde makro in belgie?
Gast

Bericht door Gast »

stevie-tai chi schreef:jawel hoor kijk maar

http://www.quad-kartcentrum.nl/index.php?pid=7

vermeld als GPB MT3 .. ;)
idd nog nooit eerder gezien... :lol:
Gast

Bericht door Gast »

ja is wel een leuke bike ! goed voor een beginner, maar je zal toch echt wel als je dat ding hebt een spoedcursus sleutelen krijgen als je zon chinees koopt. Ook leuk toch ?:D
Gesloten