welke kant schroefjes los?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
ntpjeroen

welke kant schroefjes los?

Bericht door ntpjeroen »

hey ik heb net uitlaat enzo gehaald alleen die van me oude uitlaat zitte heel erg vast maar is het net als alles dat je tegen de klok in moet draaien om los te krijgen want dat deed ik net maar geen beweging in en beetje schroef doorgedraairt
ntpjeroen

Bericht door ntpjeroen »

weet niemand?
ik wil wel proberen maar dan draai ik hem straks misschien heel vast en dat s ook niet de bedoeling
Gebruikersavatar
DoC
forum gebruiker
Berichten: 1205
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 19:35
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door DoC »

Naar Links van Los, als je eronder ligt.

Als je hem vanaf de zijkant losmaakt moet je juist de andere kant op draaien.
www.Indoorminibike.nl
ntpjeroen

Bericht door ntpjeroen »

jep tanx
maar die ene zat zovast dat ie nu is doorgegraaid kan 1 schroefje niet meer los krijgen wat nu dan?
Gebruikersavatar
pietjuh
forum gebruiker
Berichten: 1146
Lid geworden op: wo 19 okt 2005, 16:49
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door pietjuh »

uuhh

misschien kun je er wat WD-40 opdoen.
2e plaats NK Sen. Open 50 2011
2e Plaats NK Sen. Open 40 2010
2e plaats NK Sen. Open 40 2009
3e Plaats NK Sen. Open 40 2008


HK racekoppelingen!
ntpjeroen

Bericht door ntpjeroen »

ja tanx ik zal het proberen had ik eerder moete doen shit.. :(
maja ik ga wel proberen met een iets grotere inbs en die er in slaan en dan proberen of het lukt
Gebruikersavatar
DoC
forum gebruiker
Berichten: 1205
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 19:35
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door DoC »

ntpjeroen schreef:ja tanx ik zal het proberen had ik eerder moete doen shit.. :(
maja ik ga wel proberen met een iets grotere inbs en die er in slaan en dan proberen of het lukt
Als het goed is moet dit gewoon lukken jah, anders moet je de kop eruit boren.
www.Indoorminibike.nl
ntpjeroen

Bericht door ntpjeroen »

daT wat ik zij moet lukken?
ntpjeroen

Bericht door ntpjeroen »

met het inbus sleutel waar ik die andere heb mee losgehald wil het niet maar ik kan ook niet een iets grotere doen want daar is het gat best wel veel te klein voor
Gebruikersavatar
DoC
forum gebruiker
Berichten: 1205
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 19:35
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door DoC »

Ander moet je de kop eraf boren, zodag hij los laat.
www.Indoorminibike.nl
Gebruikersavatar
perry1990
forum gebruiker
Berichten: 1022
Lid geworden op: wo 22 feb 2006, 22:21
Locatie: *geen sponsor*
Contacteer:

Bericht door perry1990 »

ja gewoon een dremel pakken of een slijptol dan gewoon helemaal kapot maken die bout hij is tog al stuk dus gewoon zoveel mogelijk doen en verot maken als je kan dan komtie er wel af(pas wel op dar je je frame niet krom slaat ofzo en pas op voor je uitlaat :wink: )
Groeten perry

[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=11651][img]http://img344.imageshack.us/img344/5922/afbeelding002gb9.jpg[/img][/url]
ntpjeroen

Bericht door ntpjeroen »

uitlaat kan me togh niks schele:P maar heb net ook powerfilter er op gezet (een hele mooie :D ) maar hij gaat wel al wat harder volgeens mij maar trekt volgeens mij iets langsamer op maar dat maakt die uit laat wel weer goed want heb de oude er af gekregen door hem goed heet te maken (ben ff gaan rijden) en toen wou hij wel los maar ik heb van de nieuwe uitlaat al iets opgezet zo'n voorstukje ofzo die aan het blok zit maar ik heb die inbusbouten er in gedaan maar toen ben ik die ringetjes vergeten maakt dat uit?
Gebruikersavatar
nylus
forum gebruiker
Berichten: 1648
Lid geworden op: ma 03 apr 2006, 17:04
Locatie: prinsenbeek

Bericht door nylus »

schroefje een beetje uitboren ( niet helemaal ) dan ff met een links tap er in gaan. komt hij er ( meestal ) zo uit. wel goed recht en in het midden boren dan. anders ff helemaal uitboren en dan tap er in zetten
http://video.google.nl/videoplay?docid=-849845263071309493
ntpjeroen

Bericht door ntpjeroen »

ja ik had hem al allemaal bedankt en hij gaat nu snel :shock:
maar trek vooral super hard op moet naar vorenblijven leunen om geen weelie te toen 8)
ben superblij :D :P
Gesloten