uitlaat van een puch op minibike uitlaat zetten

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
mini-bike-hc

uitlaat van een puch op minibike uitlaat zetten

Bericht door mini-bike-hc »

hallo mensen ik heb een vraag laatst is mjin uitlaat stuk gegaan want dat hendeltje waar je hem aan vast moet maken is er afgetrilt waardoor een hele gat er in is gekomen ik kan het ook niet lassen want dat ijzer is te dun nou dit is mijn vraag=ik heb nog een puch uitlaatje liggen en kan ik die op maat maken zoals een mini bike uitlaatje(standaard uitlaat)en of dat dan ook niet te dus is of jij hebt het is een keer gedaan met een puch uitlaatje als julie een foto willen heebben zeg het gerust laat het even horen gr remon (trouwens heb ook al op zoek functie gezecht maar daar staan geen antwoorden bijne :wink: )
Yamaha

Bericht door Yamaha »

Koop tecnigas , dan heb je meteen een goeie , trekt veel beter
mini-bike-hc

ne

Bericht door mini-bike-hc »

:cry: ik vraag of het kan ik weet zelf oook wel een paar uitlatjes???... :wink:
PIR3lly

Bericht door PIR3lly »

Alles kan... maar of het ook lekker daarmee loopt????
mini-bike-hc

Bericht door mini-bike-hc »

ja dat is de vraag jaah als ie niet goed loopt koop ik er een moet me mini zo even ophalen en al dat spul saat bij een vried maar wel bedankt en is dat lastig dat ver vervormen :wink: :wink:
Gebruikersavatar
NRGizer
forum gebruiker
Berichten: 1733
Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 18:45
Locatie: Alken, België
Contacteer:

Bericht door NRGizer »

Proberen kan nooit kwaad, is wel goed idee en als het niet lukt gooi de boel dan bij het oud ijzer en koop een uitlaat. Voor het vervormen ga je je uitlaat wel heel heet moeten stoken, in stukken slijpen en veel lassen. Je gaat er dus een pak werk aan hebben. Denk dat het vervormen wel heel moeilijk zal gaan.
mini-bike-hc

Bericht door mini-bike-hc »

ok bedankt gast ik denk dat ik me uurtjes uit me agenda moet pleuren hahaha grpaje:Pbedankt :wink: :wink: :wink:
mini-bike-hc

Bericht door mini-bike-hc »

:oops: WILLEN JULIE NOG EEN FOTO VAN DE UITLAAT GR REMON :wink:
Gebruikersavatar
NRGizer
forum gebruiker
Berichten: 1733
Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 18:45
Locatie: Alken, België
Contacteer:

Bericht door NRGizer »

Zet er maar op.
Gesloten