hoe kan dit? gasnaald verkeerd?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Thijs van Rooy

hoe kan dit? gasnaald verkeerd?

Bericht door Thijs van Rooy »

ik keek gister even naar me bougie en die was grijsachtig/wit

dus dan met hij wat rijker afgesled worden.

de volgende morgen heb ik het clipje 1 standje hoger gezet en hem daarna weer in elkaar gezet.

nu trok ik hem aan ( met moeite, terwijl die normaal gelijk start ) en schoot gelijk hoog in de toeren! zelfs zo erg dat me racekoppeling aangreep en me mini er vandoor wou ( zonder gevolgen )

ik keek daar best raar vanop want precies dit was al wel ens eerder gebeurd toen ik mijn afstelling wou verbeteren.

nu heb ik mijn clipje weer in de normale stand zitten en nu gaat het blokje nog steeds tekeer als ik hem aantrek. Er is dus niks veranderd toen ik het clipje weer omlaag deed.

waar kan het nu aan liggen dat ie zo raar doet? zou er het kunnen dat er een vuiltje in het gaatje waar de gasnaald in moet zijn gevallen??

verder kan ik echt helemaal niks bedenken waar het aan zou kunnen liggen.

alvast bedankt.
thijs van rooy
Gebruikersavatar
minibike 4 live
forum gebruiker
Berichten: 616
Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 21:16
Locatie: In De schuur
Contacteer:

Bericht door minibike 4 live »

misschien heb je het dekseltje niet goed aangedraaid dan is je gasnaald niet helamaal naar bedenden gezakt :wink:
Alles Staat te koop

van frames tot blokken tot banden
Yamaha

Bericht door Yamaha »

dat rondje wat om de gasnaald heen zit , daar zit een schuine stukje dat valt in dat stationair schroefje , heb je dat wel goed ?
Gebruikersavatar
perry1990
forum gebruiker
Berichten: 1022
Lid geworden op: wo 22 feb 2006, 22:21
Locatie: *geen sponsor*
Contacteer:

Bericht door perry1990 »

ja klopt er zit een open stuk waar je gaskabel los kan halen en een stukje dat schuin loopt dat stukje dat schuin loopt moet aan de linkerkant erin vallen (als je vanuit de achterzijde kijkt)\

dit had ik ook fout gedaan maar toen lekte die uit me filter
Groeten perry

[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=11651][img]http://img344.imageshack.us/img344/5922/afbeelding002gb9.jpg[/img][/url]
Gesloten