banden

Problemen met het maken van je eigen minibike ? Of tips en trucks (bouwtekeningen), post ze hier.

English: Post your technical questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Burning Tyre

banden

Bericht door Burning Tyre »

Hallo,

Waar kan ik minibike banden kopen voor op de puch naven?
Gebruikersavatar
jeroenvanel
forum gebruiker
Berichten: 199
Lid geworden op: vr 02 mei 2003, 14:09
Locatie: 's-Gravenpolder
Contacteer:

bandjes

Bericht door jeroenvanel »

ik heb steekwagenbandjes gebruikt die kan je kopen bij de fietsenwinkel of in de doe het zelf zaak
www.t-1racing.tk
daans
forum gebruiker
Berichten: 1975
Lid geworden op: ma 25 nov 2002, 23:24
Contacteer:

Bericht door daans »

Hallo,

Op http://www.minibike.nl en dan de sectie links staan winkels vermeld waar je minibike spullen kan vinden ...

Blata en blata-import zijn winkels die officiele minibike banden verkopen die je (met enige moeite) op puch naven kan zetten.

En zeg nou zelf zo'n minibike bandje (van 20 euro) ziet er toch een stuk stoerder uit ? :) (en betere wegligging dan steekwagen wieltjes ... )

Daniel
ronnie

banden

Bericht door ronnie »

Mini racing banden maat 4/300 zijn te bestellen bij meulenbelt motoren in Ommen.Tel;0529- 453092
Deze banden zijn veel sterker dan steekwagenbandjes, als je een paar keer goed gas geeft met zo'n steekwagenbandje scheurt hij zo open.
Gast

Bericht door Gast »

mwah ik ga het eerst proberen met steekwagen bandjes. Collega van me vader heeft ook 2 minibikes, rijd er zo 80 mee en met die bandjes. Maar me pa moet ff vragen waar hij die bandjes gekocht heb.
Gast

Re: banden

Bericht door Gast »

ronnie schreef:Mini racing banden maat 4/300 zijn te bestellen bij meulenbelt motoren in Ommen.Tel;0529- 453092
Deze banden zijn veel sterker dan steekwagenbandjes, als je een paar keer goed gas geeft met zo'n steekwagenbandje scheurt hij zo open.
Ik heb het zelf al een paar keer meegemaakt dat steekwagen bandjes kapot gaan tijdens het rijden, ik wens je veel sucses.........!
Gast

Re: banden

Bericht door Gast »

Anonymous schreef:
ronnie schreef:Mini racing banden maat 4/300 zijn te bestellen bij meulenbelt motoren in Ommen.Tel;0529- 453092
Deze banden zijn veel sterker dan steekwagenbandjes, als je een paar keer goed gas geeft met zo'n steekwagenbandje scheurt hij zo open.
Ik heb het zelf al een paar keer meegemaakt dat steekwagen bandjes kapot gaan tijdens het rijden, ik wens je veel sucses.........!
O,ja steekwagen bandjes liggen bijna bij elke ijzerwarenzaak wel op voorraad.
Gast

Bericht door Gast »

ik heb race bandjes gekocht met wielen !!!

de banden er omheen leggen ging ook heel makelijk !!
je kan de velg in 2 delen maken !!!!!!

heel easy en niet al te duur.

ik heb nog al vraag tekens bij de wegligging van die steek wagen bandjes. meestal zijn ze niet mooi rond maar meer vierkant !
Gast

Bericht door Gast »

hoe duur ware die velgen :?: :?: :?:
Gast

Bericht door Gast »

achter velg 36 euro

alleen dan krijg je nog je remmen er bij

rem schijf 14 euro
rem klouw 35 euro
rem klouw plaat 8.50 euro


dan nog wat lagers natuurlijk en een as !!!
Gesloten