hey bikerz,
Ik heb zo'n china B1 gekocht en ben eigenlijk best tevreden, maar ik zag op de Blata site(waar mijne een replica van is) dat die originele dingen een del'lorto 17,5mm carb. hebben, ik had maar een 14mm grasmaaier carb er onder zitten.
Dus ik heb er nu ook een 17,5 del'lorto onder gebouwd, maar dit is mijn probleem:
Onderin de toeren trekt ie als een beer maar als ik dan hoger in de toeren kom moet ik steeds iets meer gas terug geven want als ik het gas open hou blijft ie op een toerental hangen, zodra ik iets gas terug geef loopt ie alsnog door..
Ligt dit aan te veel lucht of te veel benzine?
Moet ik hem vetter zetten of juist armer? kweet nie meer!!!....
Is al 16 geleden dat ik voor het laatst een carburateur in de handen had..
verder voor de nieuwsgierigen(off topic) hij heeft origineel 6,5 pk op het achterwiel en nu met nieuwe carburateur 8.7pk.
Op de testbank van Startrick tuning in gaanderen.
En ja het is pisbakkken staal, maar een paar goeie boutjes en moertjes kosten nie veel.
Dit is een tip voor alle V-racer rijders: Koop die carburateur samen met een origineel blata spruitstuk 17,5 en blata powerfilter past perfect!!!
Groeten
Arjan
B1 replica kan niet volgas,
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
koeling
Gewoon goed ontluchten als je die nieuwe snaar hebt hebben wij ook gedaan gelijk in het begin, kappen eraf en het ontluchtings punt er helemaal uit draaien totdat er een fontein van koelvloeistof uitkomt dan weet je cker dat je geen belletjes meer in het systeem zitten. en kunnen er ook geen drukverschillen optreden of een luchtbel in de pomp blijven hangen.. maar ja wat probeer ik jou nou uit te leggen fietsenmaker.... enuhh leg maandag ff twee echte 88 klaar, ik heb nu van je meegekregen 84,86,94,94 lol, ik heb nu de 86 erin zitten met sproeiernaald op het hoogste punt, vanmiddag ff teste op Gelre Dome..