hz bromschop frame V.S passini

Problemen met het maken van je eigen minibike ? Of tips en trucks (bouwtekeningen), post ze hier.

English: Post your technical questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

hz bromschop frame V.S passini

Bericht door Gast »

vraagje: heeft iemand ervaring met het passen van de imitatie pasini tankzit combi op het frame van hz bromschop


ik hoor het graag
Xander

Bericht door Xander »

hoezo, passi niet?
of wil ej het weten offie nie pas?


:lol:

nee, ik denk niet dat dat past, de tnkzit combi van de pasini is heel wat anders dan de tankzit van polini.
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

zal niet zo passen,

maar aangezien je een kaal, ongespoten frame koopt van HZ, kun je alles verlassen en verslijpen, om elke kap die jij wil er uiteindelijk op te maken

zal iets werk kosten, maar moet wel lukken

Maar onthoud, als je het koopt, zal het niet passen
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Gast

Bericht door Gast »

ja ik wil weten of het past, en om nou gelijk ruim een uur te gaan rijden,en het te passen dacht ik ik vraag het hier even .
Gast

Bericht door Gast »

ook wel een beetje zonde om het frame gelijk te verflexen en te verlassen maar je wilt wel eens wat


mischien dan toch polini tank en zitje aanschaffen
daans
forum gebruiker
Berichten: 1975
Lid geworden op: ma 25 nov 2002, 23:24
Contacteer:

Bericht door daans »

Ze hebben nu twee verschillende soorten frames (of drie).

Bel die lui even op om het zeker te weten.

Daans
wevie666

Bericht door wevie666 »

2H-2H schreef:ook wel een beetje zonde om het frame gelijk te verflexen en te verlassen maar je wilt wel eens wat


mischien dan toch polini tank en zitje aanschaffen
Ik denk dat het vrij simpel is om te verlassen, je moet alleen je subframe ff iets aanpassen denk ik.
Gast

Bericht door Gast »

bedankt voor de info, het past wel als ik het zit gedeelte van het frame wat aanpas.
Gesloten