minibike start niet meer

Problemen met het maken van je eigen minibike ? Of tips en trucks (bouwtekeningen), post ze hier.

English: Post your technical questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

minibike start niet meer

Bericht door Gast »

ik had men cilinder af men blok gehaald en zag dat de grondpaking van de cilinder een deel over de spoelpoorten zat.ik heb die pakking nu bijgesneden zodat de spoelpoorten open zijn maar nu start hij niet meer.wat kan dit zijn?moet ik mijn carburateur terug afstellen?
grtz glenn
Gast

pakking

Bericht door Gast »

als je er veel af hebt gesneden wel kijk mar us naar oe bougie als je hem aan hebt gedouwt dan is ie zo vet als iets dus kleiner sproeiertje of meer lucht
Gebruikersavatar
Wim
forum gebruiker
Berichten: 1043
Lid geworden op: za 04 jan 2003, 11:57
Locatie: Hengelo ov
Contacteer:

Re: minibike start niet meer

Bericht door Wim »

BCDke schreef:ik had men cilinder af men blok gehaald en zag dat de grondpaking van de cilinder een deel over de spoelpoorten zat.ik heb die pakking nu bijgesneden zodat de spoelpoorten open zijn maar nu start hij niet meer.wat kan dit zijn?moet ik mijn carburateur terug afstellen?
grtz glenn
tipje, vervang je bougie eens, er kan best een klein stukje van je pakking in de bougie zijn gevlogen, pakkingen zijn normaal een beetje geperst aan de zijkanten, als je eraan begint te knippen willen ze nog wel es een beetje beginnen op te lossen door de benzine!!
Gast

Bericht door Gast »

nieuwe pakking want ander trekt hij valse lucht aan
Gast

Bericht door Gast »

het was dus niet de pakking.de bougie had een te hge warmtegraad en ging daarom elke keer kapot.nu heb ik de juiste bougie voor een puchblokje en hij loopt perfect
Gesloten