polini minibike supermotard 8)

Problemen met het maken van je eigen minibike ? Of tips en trucks (bouwtekeningen), post ze hier.

English: Post your technical questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

polini minibike supermotard 8)

Bericht door Gast »

hey mensen ik wil een minibike supermotard gaan bouwen de na bouw van de polini supermotard.want me minibike is bijna klaar maar mij vraag aan jullie willen jullie hier zo veel maar dan ook zo veel mogelijk foto,s van die polini supermotard posten in deze topic en zo veel mogelijk links waar foto,s van hem op staan en dan nog een vraag waar ik erg naar op zoek ben is de polini minibike supermotard zonder zijn kappen dus let op heb je een foto plaats alles maar hier iedereen bedankt :)
Gebruikersavatar
jeroenvanel
forum gebruiker
Berichten: 199
Lid geworden op: vr 02 mei 2003, 14:09
Locatie: 's-Gravenpolder
Contacteer:

Re: polini minibike supermotard 8)

Bericht door jeroenvanel »

ruudje schreef:hey mensen ik wil een minibike supermotard gaan bouwen de na bouw van de polini supermotard.want me minibike is bijna klaar maar mij vraag aan jullie willen jullie hier zo veel maar dan ook zo veel mogelijk foto,s van die polini supermotard posten in deze topic en zo veel mogelijk links waar foto,s van hem op staan en dan nog een vraag waar ik erg naar op zoek ben is de polini minibike supermotard zonder zijn kappen dus let op heb je een foto plaats alles maar hier iedereen bedankt :)

ja dat lijkt mij ook wel bruuut op te zien
www.t-1racing.tk
Gesloten