help wat moet ik nu doen ?!?

Problemen met het maken van je eigen minibike ? Of tips en trucks (bouwtekeningen), post ze hier.

English: Post your technical questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
roland

help wat moet ik nu doen ?!?

Bericht door roland »

hallo ik ging vanmiddag mijn tomas tandwiel (22t) op mijn puch achternaaf maken maar met het boren van 1 gat kwam ik niet goed uit en heb dus in zo'n schotje geboord .Nu past er geen bout in en heb ik dus een probleem .
Ik ging uit van 4 gaten zodat het mooi symetrisch is maar nu kan ik maar 3 gaten gebruiken ,kan ik nu gewoon 1 ander gat boren (het loopt dan niet meer symetrisch) of kan dat niet i.v.b krachten .
optie 2
er zitten totaal 8 gaten in mijn tandwiel ,als ik die allemaal boor en vervolgens 6 van die 8 gaten vast bout zodat het wel symetrisch is ,of wordt mijn velg dan te slap doordat het een gatenkaas is geworden.
ik hoop dat jullie deze vage omschrijving begrijpen en mij kunnen helpen met dit probleem.
groeten roland
Gast

Bericht door Gast »

ik heb een tandwiel met 4 gaten
en moest ook lang puzzelen totdat het goed uit kwam

maar 6 gaten boren en vast zetten gaat wel oor
de meeste hier hebebn 4 gaten en dat het

en denk nie dat je velg zomaar scheurd door die gaten
roland

Bericht door roland »

ja maar er zitten dan totaal 8 gaten in mijn velg en in 6 daarvan doe ik een bout .kan het dan ook nog?
Gast

Bericht door Gast »

roland schreef:ja maar er zitten dan totaal 8 gaten in mijn velg en in 6 daarvan doe ik een bout .kan het dan ook nog?

jah
Gebruikersavatar
Markie
forum gebruiker
Berichten: 1858
Lid geworden op: za 21 jun 2003, 17:56
Locatie: Kats-Curacao

Bericht door Markie »

ik heb hem zitten met 3 bouten m8
Beter 10 minibike's dan 1 gare computer.....
Gesloten