[size=100][color=green][url=http://www.picturetrail.com/gallery/view?p=999&gid=9728503&uid=3963795&members=1]Mijn Crosser[/url](nummer 1 is van mij)
- nieuwe koppelingsschoen + veren
- alu ronsel
- licht voor + achter
- korte remhendels[/color][/size]
heb je trouwens al gekeken bij je gas systeem ? bij de meeste grasmaaier motors zit er een soort van toeren begrenser op. kijk daar nog maar is naar, als je die eraf haald zal je al stukken sneller gaan. ik heb dit ook gedaan en hij loopt als een zonnetje, al heb ik er nog niet echt goed mee getest.
ik zou gewoon een 21 mm carb halen, een spruitstuk freezen/draaien. dan zou je echt wel boven je 1.5 uit moeten komen
nylus schreef:heb je trouwens al gekeken bij je gas systeem ? bij de meeste grasmaaier motors zit er een soort van toeren begrenser op. kijk daar nog maar is naar, als je die eraf haald zal je al stukken sneller gaan. ik heb dit ook gedaan en hij loopt als een zonnetje, al heb ik er nog niet echt goed mee getest.
ik zou gewoon een 21 mm carb halen, een spruitstuk freezen/draaien. dan zou je echt wel boven je 1.5 uit moeten komen
grt Niels
Volgens mij heb ik geen toerenbegrenzer.
Het is eenoud ding. Maar ik kijk wel even voor de zekerheid.
tot nu toe hebben alle grasmaaier motor die ik gezien heb z'n ding. als je een kart gaat maken met z'n motor ( of in jou geval een minibike ) halen de meeste mensen dat ding als eerste eraf. ( waarna ze het nokkenas gaan aanpassen )
[size=100][color=green][url=http://www.picturetrail.com/gallery/view?p=999&gid=9728503&uid=3963795&members=1]Mijn Crosser[/url](nummer 1 is van mij)
- nieuwe koppelingsschoen + veren
- alu ronsel
- licht voor + achter
- korte remhendels[/color][/size]
[size=100][color=green][url=http://www.picturetrail.com/gallery/view?p=999&gid=9728503&uid=3963795&members=1]Mijn Crosser[/url](nummer 1 is van mij)
- nieuwe koppelingsschoen + veren
- alu ronsel
- licht voor + achter
- korte remhendels[/color][/size]