Pagina 31 van 36

Geplaatst: di 21 mar 2006, 18:05
door *HANK*
Untiej Mini Racing schreef:
*HANK* schreef:Tevens is er wat verzonnen om de eind conus traploos te kunnen verstellen, dit om de uitlaat lengte heel gemakkelijk te kunnen aanpassen.
Dit is precies wat ik had verwacht :wink:
Het kon niet uitblijven namelijk..

Ben benieuwd..
Gaat het in Zwolle al toegepast worden ? Of is dat nogal krapdag
Hallo

Dit gaat niet gebeuren tijdens het rijden hoor, alleen om te testen.

Uit de test van vanavond moet blijken of het voor Zwolle nog is aan te passen.

Geplaatst: di 21 mar 2006, 18:41
door minibike#46
Ja ik weet het we gaan heel ver maar dat is nu juist de kick om het helemaal voor elkaar te krijgen, tevens kunnen we deze uitlaat ook voor andere setups van b.v. scooters of Puch blokken gebruiken en dus ook hier een ideale uitlaat voor ontwerpen en testen.
hey hank ik ben benieuwd,wat de uitkomsten zijn van zo'n uitlaat en natuurlijk ook op puchblokken,als Aad een testpiloot zoekt voor een puch weet ik er wel een... ;-) in de zomerstop kom ik zeker terug met de bike om het een en ander nog wat aan te laten passen want het einde is nog lang niet zoek zei Aad dus er zijn nog veeeel dingen te proberen bij die groene kikker van mij...afgelopen zaterdag ging hij echt goed en mede door aad waren mijn rondetijden nog beter geworden door op bepaalde plekken nog eerder op het gas te gaan wat hij aangaf op de baan,alleen de kunst is om mijn bike dan nog in bedwang te houden en dan het gat van 1 a 2sec. nog dicht te kunnen rijden naar de koploper Roel Loos...
Jou bike begon steeds beter te gaan en hopelijk heb je je een beetje kunnen vinden in de setup voor aankomende zaterdag,voor jullie als waterkoelers is het misschiej niet zo fijn om bij de modifieds te rijden en andersom misschien ook niet,maar nu kunnen de zelfbouwers wel naar elkaars race gaan kijken....Hank tot zaterdag!!!

Geplaatst: wo 22 mar 2006, 00:20
door *HANK*
Hallo

Zo daar zijn we weer, en heel blij, namelijk de dip is er uit. \:D/

Maar nu moet er voor zaterdag nog een nieuwe uitlaat komen, namelijk de resultaten zijn zo goed dat het zonde is om te laten wachten.
De uitlaat is nu zo dat hij van het topvermogen geleidelijk afloopt, op het ene punt wel sterker als het andere en hij haalt met gemak de 17000 toeren.
En bij de 14000 toeren waar de dip zat (4 Pk) zitten we nu op een goede 8 Pk.
Daarbij komt nog dat er tot aan het top vermogen geen veranderingen zijn, dus trekt van onderuit nog net zo goed.

Dus ik ben heel blij, en zaterdag is het resultaat te zien, jullie zullen versteld staan. :wink:

Geplaatst: wo 22 mar 2006, 00:54
door jordy 15
Kijk je uit hank dat je er zelf niet versteld van staat als je dat beest niet meer onder je kan houden ? :P:P

Geplaatst: wo 22 mar 2006, 18:16
door Sleutel
Dat is goed nieuws Hank :D

Misschien moet ik ook maar eens langs komen voor een pijpje 8)


Groet Cees

Geplaatst: do 23 mar 2006, 22:22
door *HANK*
Hallo

Zo \:D/ het is gelukt voor Zwolle de nieuwe uitlaat is klaar, en heeft nog even op de bank gestaan, met de zelfde resultaten als de testuitlaat.


Afbeelding Afbeelding
Ja dit is een ontwerp van Aad, ik heb hem volgens zijn tekening gemaakt. :-k Nu ben ik het er ook mee eens hoor.
Ook zijn we nog even creatief met de dempers bezig geweest.

Afbeelding

Ik vind het wel apart geworden zo. :wink:

Geplaatst: do 23 mar 2006, 22:24
door stevie-tai chi
Wooowww..!!!

super vet..!!

enne geluidje ? :lol:

succes maar weer dit jaar..:P

Geplaatst: do 23 mar 2006, 22:37
door Lg tweewielers
Ziet er zeer mooi uit 8) Dat wil ik ook wel :lol:

Maar werk de demper op die plaats niet nadelig :?:

*Lg*

Geplaatst: do 23 mar 2006, 22:38
door wevie666
Zo!! :shock: Dit ziet er echt super uit!


Nooit gedacht dat een uitlaat ook op zo`n manier snel kon zijn!


Succes zaterdag!

Gerben

Geplaatst: do 23 mar 2006, 22:39
door Scalibur
:shock: kijk die uitlaat !! prachtig gewoon. Echt petje af voor dit hele project

=P~ =P~ =P~

Geplaatst: do 23 mar 2006, 22:43
door *HANK*
Lg tweewielers schreef: Maar werk de demper op die plaats niet nadelig :?:

*Lg*
Valt wel mee hoor begint bij 8000 toeren piekt bij 11500 toeren met 17 pk, heeft waar de dip zat (14000 / 4 Pk) nu rond de 8,5 Pk en houd dat vast tot de 17500 toeren.
Dus zo rot is de uitlaat nog niet. \:D/

Geplaatst: do 23 mar 2006, 22:45
door de winter
Dat ziet er echt super uit zo!!

Ongelofelijk, veel respect voor dit project.

Grt Rik

Geplaatst: do 23 mar 2006, 22:46
door steurtje
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

so GOEIENDAG dat is echt niet normaal gaaf.. :shock:

whaha sorry haha echt mijn complimenten hier voor..!!!

maar dit is echt te gaaf om voor te stellen.. :twisted:

Hank ik wist niet dat je zo veel verassingen nog in petto had.. :P

Komt er nog iets of..? :P

Geplaatst: do 23 mar 2006, 22:46
door Lg tweewielers
*HANK* schreef:
Lg tweewielers schreef: Maar werk de demper op die plaats niet nadelig :?:

*Lg*
Valt wel mee hoor begint bij 8000 toeren piekt bij 11500 toeren met 17 pk, heeft waar de dip zat (14000 / 4 Pk) nu rond de 8,5 Pk en houd dat vast tot de 17500 toeren.
Dus zo rot is de uitlaat nog niet. \:D/
Maar verander je nu niet het hele resonantie verhaal ?

( door de dempers daar te plaatsen )

Ik wil je niet beledigen hoor ik ben juist wel jaloers op de uitlaat :oops: :wink:

*Lg*

Geplaatst: do 23 mar 2006, 22:46
door jordy 15
Haha superuitlaatje hank.. :wink: