Minibikes van Untiej & Wevie - FOTO UPDATE 24/10/200

Alleen voor zelfbouw bikes - Only for custom made bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Minibikes van Untiej & Wevie - FOTO UPDATE 24/10/200

Bericht door üntiej#21 »

hey luitjes..

hierbij onze minibikes.
Mijn minibike (jeroen) is al bijna klaar voor het nieuwe NK seizoen van 2005 waar ik dan van start zal gaan.
Er worden nog een aantal dingen veranderd zoals: Spruitstuk, carburateur, HPI, de Uitlaat, er komt een originele Polini 911 voorvork op, en er komt nog een mooi kleurtje op.

Gerbens Bike begint ook al vorm aan te nemen, maar moet toch nog wel een eindje, en het balhoofd moet nog een keertje los, die staat te schuin 8)

Onze bikes worden exact hetzelfde, zowel de setup, het frame, als de kleurensamenstelling.

Afbeelding
Komt dus nog ander uitlaatje op, en d achterrem is nog niet aangesloten
Afbeelding
Hier me mooie Externe bobine met me contactount ontsteking 8) HPI komt snel.

Hier ook goed te zien, zelfgemaakt spruitstukje, eindigd aan de zijkant, met een Dell 16mm SHA erop en een simpel powerfiltertje. Dit allemaal word vervangen door een Malossi 19mm Spruitstukkitje, een 16mm Dellorto PHBG, en een KN luchtfilter.

Afbeelding

Mijn mooie verroeste Proma CC 8) 8) , ook deze word vervangen door een nieuwe CC, of een scooteruitlaatje, lligt maar net aan de prestaties.

Afbeelding

Voorvork ziet er vind ik zelf helemaal niet slecht uit voor een zelfbouwvork.

Deze Voorkvork is tevens te koop.. !!! Poten + Kroonplaten

Afbeelding

Hier Gerbens bike, met alvast het originele Polini voorvorkje. Balhoofd gaat nog los, omdat die nog te schuin staat, en de blokophanging is nu in de maak.


Graag Reacties en tot volgend jaar op de circuits..!!

Groeten

Untiej & Wevie
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
wevie666

Bericht door wevie666 »

*kwijl* :D
derbi master

Bericht door derbi master »

ziet der idd zeer mooi uit 8)

kan jij de maten van die polini voorvork ff door PBe ? breete/hoogte/balhooft lente en as diameter :wink:
wevie666

Bericht door wevie666 »

ik heb mijn minibike (die met die polini voorvork) niet thuis staan.. ik zal morgen wel ff maten pb-en..

Balhoofd lengte is 100mm en de vooras is 10mm


Gr Gerben
derbi master

Bericht door derbi master »

oke is goed :) alvast bedankt

suc6 met je mini
Gast

Meeeh

Bericht door Gast »

joooow wssp
mooie mini hoor:P

hij rijdt tof :):):)
Gast

Bericht door Gast »

Waarom komt er eigenlijk een nieuwe voorvork op?
Ziet er verder goed uit! (vooral de voorvork :wink: )
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

haha

dankje dankje :wink:

maar mijn idee is dat als je eenmaal een originele voorvork hebt gehad, je geen andere meer wilt, zoals mijn zelfbouw , en dat het gewoon altijd past, en het ziet er mooi uit..

en de belangrijkste reden voor mij is dat de originele voorvork van een 911 veel en veel lichter is

greetz
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
stefano

Bericht door stefano »

Vind ik ook.

Stefan
Plaats reactie