jack je moet ook rekening houden dat die voorvork en frame gemaakt is voor de puchvelgjes,dus voorvork is iets korter,(daarom staat je kontje ook zo hoog) had ik ook eerst erin,daarom heb ik een
langere voorvork gemaakt.
grt tonny
nu ook een zpf z1 replica
je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen
cracy frog schreef:jack je moet ook rekening houden dat die voorvork en frame gemaakt is voor de puchvelgjes,dus voorvork is iets korter,(daarom staat je kontje ook zo hoog) had ik ook eerst erin,daarom heb ik een
langere voorvork gemaakt.
grt tonny
ik heb de vork speciaal voor de 6,5 gemaakt en iets te kort omdat het er wel vet uit ziet zo hoog dat kontje. maar rijd wel gewoon super dus laat het even zo :p
waarom heb je niet gelijk een breekring in je kop gedraaid?is beter voor je comp(lek) verdeling .
verder ziet het wel goed uit zul je zeker veel plezier aan hebben (carterinlaat)zeker kwa gas respons en snelheid.
grt tonny
nu ook een zpf z1 replica
je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen
cracy frog schreef:waarom heb je niet gelijk een breekring in je kop gedraaid?is beter voor je comp(lek) verdeling .
verder ziet het wel goed uit zul je zeker veel plezier aan hebben (carterinlaat)zeker kwa gas respons en snelheid.
grt tonny
heey tonny wat bedoel je met breekring? heb je miss een foto ervan ?
nee heb er geen foto van ,maar cees (sleutel) heeft mijn kop gevlakt en zij dat dat beter was voor de comp verlies is gewoon een ronde groef van vanaf je compvlak 6a7mm een groefje van 2mm diep.
zal wel een keer mijn kop eraf halen en een foto maken
grt tonny
nu ook een zpf z1 replica
je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen