Yes !!! nummer 2...

Alleen voor zelfbouw bikes - Only for custom made bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
John_W
forum gebruiker
Berichten: 713
Lid geworden op: wo 07 jan 2004, 23:09
Locatie: Oldenzaal
Contacteer:

Bericht door John_W »

Er komt inderdaad veel rubber los op de indoor kartbanen, echter het filter heeft een dusdanig groot oppervlak dat dit niet na 1 race dicht zit. Regelmatig inspecteren en indien smerig gewoon schoonmaken, zo krijg je in ieder geval geen problemen.
Minibike in aanbouw, meer info op:
[url=http://www.zelfbouwbikes.nl/][img]http://www.zelfbouwbikes.nl/images/banners/banner_minibike.jpg[/img][/url]
daans
forum gebruiker
Berichten: 1975
Lid geworden op: ma 25 nov 2002, 23:24
Contacteer:

Bericht door daans »

Minibike-Racer schreef:
Oke maar hoeveel moet je dan alleen voor de naven + binnen en buitenband hebben?
50 euro

Daans
Minibike-Racer

Bericht door Minibike-Racer »

daans schreef:
Minibike-Racer schreef:
Oke maar hoeveel moet je dan alleen voor de naven + binnen en buitenband hebben?
50 euro

Daans
40 euro?

en heb je misschien wat goede foto's van de voor en achterband en van de naafjes? En is da achterband nog niet kaal?

en zitten in de naafjes ook al gaten voor een adapter voor een tandwiel?
daans
forum gebruiker
Berichten: 1975
Lid geworden op: ma 25 nov 2002, 23:24
Contacteer:

Bericht door daans »

Uhm, er zitten geen gaten in voor een adapter. Wij hebben het tandwiel met bouten vast gezet die we geboord hebben door de naaf.

De bandjes zijn nog helemaal prima (echt waar).

40 euro vind ik wat weinig. bandjes kosten niet ronde de 25 euro dat keer twee is al 50 euro, dan krijg je er nu nog twee binnenbanden en twee naven bij met trommelrem en een met nieuwe remschoentjes ... 50 euro lijkt me zeker een zacht prijsjes ervoor.

Daans
Minibike-Racer

Bericht door Minibike-Racer »

daans schreef:Uhm, er zitten geen gaten in voor een adapter. Wij hebben het tandwiel met bouten vast gezet die we geboord hebben door de naaf.

De bandjes zijn nog helemaal prima (echt waar).

40 euro vind ik wat weinig. bandjes kosten niet ronde de 25 euro dat keer twee is al 50 euro, dan krijg je er nu nog twee binnenbanden en twee naven bij met trommelrem en een met nieuwe remschoentjes ... 50 euro lijkt me zeker een zacht prijsjes ervoor.

Daans
Oke maar ik had al eerder gezegd dat ik de trommelremmen niet erbij hoef.
daans
forum gebruiker
Berichten: 1975
Lid geworden op: ma 25 nov 2002, 23:24
Contacteer:

Bericht door daans »

Jah dat klopt ... maar goed die dingen moet ik dan los weer verkopen.

Je kan ze kopen en wat je niet nodig hebt doorverkopen ...

Anders moet ik je helaas teleur stellen, sorry.

Daans
twist

steuntjes

Bericht door twist »

hallo daans en jeroen.

Ik heb ook z'n hz frame en vroeg me af of jullie die voet steuntjes al hadden veranderd en waar jullie de nieuwe hebben geplaatst?
Want je gaat echt snel onder uit met waar ze nu zitten.

gr twist
daans
forum gebruiker
Berichten: 1975
Lid geworden op: ma 25 nov 2002, 23:24
Contacteer:

Re: steuntjes

Bericht door daans »

twist schreef:hallo daans en jeroen.

Ik heb ook z'n hz frame en vroeg me af of jullie die voet steuntjes al hadden veranderd en waar jullie de nieuwe hebben geplaatst?
Want je gaat echt snel onder uit met waar ze nu zitten.

gr twist
Jeroen kan er wel mee rijden volgens mij. Alleen moet ie dan nog een stuk rubber om de buizen doen. Mijn voetsteunen worden naar voren verplaatst. Als ik het frame weer terug heb zal ik er een foto van maken.

Heb trouwens GRC voetsteuntjes gekocht bij HOP. 15 euro inclusief verzendkosten zo uit mijn hoofd. Die kan je doormiddel van een bout op het plaatje vast maken (het plaatje zit dan natuurlijk weer aan het frame).

Daans
Plaats reactie