ja dat klopt wel maar hij zal het altijt beter doen dan een proma, en wat versta jij onder hoog toerig, ik heb ook nog wel een 70 cc hier, ik heb er ook wel bij vermeld dat ik ook wilde zien wat die op de 65cc polini doet, wil dat niet dan gaan we even kijken wat die gaat doen op de 70 cc.
minibike bijna klaar voor 3 april moesten nog wat dingen aan het vreem en zoo verandet worden inverband met de dm zitje + kuip maar dat is bijna voor elkaar aleen de stuurdeper nog vast maken ergens aan nog even google hoe maar dat komd wel goed en dan ken hij weer uitelkaar eerst fotos maken en dan spuiten en dan in elkaar dan komen er weer wat fotos morgen meschein een update groeten joey
Goed hier zijn dan even weer wat foto,s
hier de grc velgen, weer voor zien van een zwart laagje verf.
goed hier even een foto van het tenkzitje + kuipje
in de loop van de dag volgen de andere foto's
gr wiebe
Ik heb toen der tijd met Piet pijp van DPR gesproken, ik had toen een deukje in mijn DPR pijp, wilde het toen laten repareren door Piet zelf.
Hij raadde mij het gelijk af, hijzelf maakt namelijk soms ook express deukjes in een nieuwe pijp die hij gemaakt had, puur om meer tegendruk te creëen.
Dus als er een deukje in zit, maak je daar maar niet druk om.
Over de 65cc polini tov deze uitlaat die berekend is op een 80cc MK cilinder.
Het verschil tussen mijn pijp die berekend was op een 65cc polini en de pijp van kaliander waren niet erg groot.
Bovendien heeft kaliander de uitlaat ook nog op een std 65cc polini gehad en dat liep erg netjes!
basjee schreef:Dat is het pijpje van kaliander ofniet?
Zat daar een deuk in ofniet?
Ik heb toen der tijd met Piet pijp van DPR gesproken, ik had toen een deukje in mijn DPR pijp, wilde het toen laten repareren door Piet zelf.
Hij raadde mij het gelijk af, hijzelf maakt namelijk soms ook express deukjes in een nieuwe pijp die hij gemaakt had, puur om meer tegendruk te creëen.
Dus als er een deukje in zit, maak je daar maar niet druk om.
Over de 65cc polini tov deze uitlaat die berekend is op een 80cc MK cilinder.
Het verschil tussen mijn pijp die berekend was op een 65cc polini en de pijp van kaliander waren niet erg groot.
Bovendien heeft kaliander de uitlaat ook nog op een std 65cc polini gehad en dat liep erg netjes!
daar ben ik eens niet mee akkoord,
als er een uitlaat speciaal gemaakt wordt voor een bepaalde cilinder,is het gevolg van een deuk niet aangeraden,
deze moet eruitgehaald worden om het optimaal vermogen te behouden!!!
Volumeberekening????
basjee schreef:Dat is het pijpje van kaliander ofniet?
Zat daar een deuk in ofniet?
Ik heb toen der tijd met Piet pijp van DPR gesproken, ik had toen een deukje in mijn DPR pijp, wilde het toen laten repareren door Piet zelf.
Hij raadde mij het gelijk af, hijzelf maakt namelijk soms ook express deukjes in een nieuwe pijp die hij gemaakt had, puur om meer tegendruk te creëen.
Dus als er een deukje in zit, maak je daar maar niet druk om.
Over de 65cc polini tov deze uitlaat die berekend is op een 80cc MK cilinder.
Het verschil tussen mijn pijp die berekend was op een 65cc polini en de pijp van kaliander waren niet erg groot.
Bovendien heeft kaliander de uitlaat ook nog op een std 65cc polini gehad en dat liep erg netjes!
daar ben ik eens niet mee akkoord,
als er een uitlaat speciaal gemaakt wordt voor een bepaalde cilinder,is het gevolg van een deuk niet aangeraden,
deze moet eruitgehaald worden om het optimaal vermogen te behouden!!!
Volumeberekening????
Je kan het er niet mee eens zijn, dit is mij verteld door een man met 25+ jaar ervaring met uitlaten berekenen.