update 29 Maart 2010 puch zelfbouw joey foto,s P5

Alleen voor zelfbouw bikes - Only for custom made bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
Jack52
forum gebruiker
Berichten: 62
Lid geworden op: ma 04 jan 2010, 13:26
Locatie: odijk

trainen

Bericht door Jack52 »

hahah dat komt vanzelf wel weer terug..
Theo&Jack 2010 Nk Zelbouw!
www.jt-racing.webs.com
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=369123#369123
Gebruikersavatar
Sleutel
forum gebruiker
Berichten: 1121
Lid geworden op: di 07 sep 2004, 20:00
Locatie: Maurik
Contacteer:

Bericht door Sleutel »

Jack52 schreef:
haha ook nog wat tips voor mij?
Die oom van jou op zijn klote geven, dat ie eens een keer naar Sleutel luisterd :!:
Dan hoeftie misschien op de racedag zelf niet zoveel te sleutelen :mrgreen:
Wie in bovenstaande tekst fouten vind,... mag ze houden.. !
#72
Gebruikersavatar
Jack52
forum gebruiker
Berichten: 62
Lid geworden op: ma 04 jan 2010, 13:26
Locatie: odijk

Bericht door Jack52 »

Sleutel schreef:
Jack52 schreef:
haha ook nog wat tips voor mij?
Die oom van jou op zijn klote geven, dat ie eens een keer naar Sleutel luisterd :!:
Dan hoeftie misschien op de racedag zelf niet zoveel te sleutelen :mrgreen:
moeten jullie maar snel dat kopje samen draaien..
Theo&Jack 2010 Nk Zelbouw!
www.jt-racing.webs.com
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=369123#369123
Gebruikersavatar
wiebe
forum gebruiker
Berichten: 140
Lid geworden op: wo 26 apr 2006, 17:48
Locatie: assen
Contacteer:

Bericht door wiebe »

ja wel jordy het is gister alle maal wel goed gegaan, de bannden spaning was 1,4, aleen er was een probleem, doen het drog was in de eerste vrije training stond die op slicks, daar heeft die maar drie ronden van gereden, toen de tweede Kwalificatie 1, en ja hoor naar twee ronden kwam die al weer binnen, geen lucht meer in de achterband, dus snel wat lucht er weer bij in gedaan, en maar weer drie onden gereden, doen was er de Kwalificatie 2 toen werd het nat en ja hoor daar sta je dan op slicks,je weet zelf wel hoe dat is, om op slicks te staan als de baan nat word,maar goed hij heeft deze uit gereden op slicks,toen Race 1, weer op slicks wilde hem de regen velgen er onder zeten, maar die lieten het afweten, schoefdraat stuk van het tandwiel kant, dus maar weer op de slicks, vond het maar niets, het kwam met baken uit de lucht vallen, heb hem drie keer naar de kant gehalt maar hij wilde doorgaan op slicks,terwel dat de anderen allemaal op regen bannden stonden, dus die konden ook wel het gas er iets meer op houden als joey, en Race 2 weer het zelfde, ik neem mijn petje voor hem af, en de stepjes daar heb ik zelf ook wel eens aan ziten denken, maar hij vind het goed zo, pascal nijdam heeft er ook zo mee gereden, het is het oude frame van hem geweest. ow ja niet gevallen geen 1 keer, doet het nu nog wel even iets beter als zijn pa :wink:
Plaats reactie