ja ik weet het tonny , maar als ik hem groter ga maken dan gaat de lasnaat weg dus moet maar zo , me andere blok is het gat nog groter als op die foto van jou en gaat super
[quote="Jack"]ja ik weet het tonny , maar als ik hem groter ga maken dan gaat de lasnaat weg dus moet maar zo , me andere blok is het gat nog groter als op die foto van jou en gaat super
Gr, Jack
groter kan haast niet dan zit je buiten je krukas huis, dit gat is dacht ik 4 bij 3cm
grt tonny
maar hij begint er goed uit te zien
nu ook een zpf z1 replica
je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen
ik heb een blokje 40x45x25 op me carter gelast, via de binnenkant afgelast, daarna polini 65cc membraan passend op het blokje 40x45x20 passend gemaakt.
En ging dat een beetje ? Dat gietaluminium van het carter lassen ?
Heb het in het verleden ook gelast maar ben er toch vanaf gestapt omdat het blijft lekken. En je brengt zoveel warmte in het carter dat de lagerschalen krom trekken.
En heb je hem alleen aan de binnenkant gelast en niet aan de buitenkant ? Toch een tip om een rubber spruitstuk te gebruiken.. Dat aluminium spruitstuk wat je heb vangt de trillingen niet op van je carb.. Met als gevolg dat je blokje wel eens los kon gaan scheuren van de carter.
Endaar word je niet vrolijk van als je toevallig net bijna aan het eind van het rechte stuk rijd!
ging perfect dat gietaluminium lassen, ik heb het met Tig laten lassen door een collega, het is aan de binnenkant gelast aan ook aan de voorkant, maar dat heb ik weer vlak gevijld.