zelfbouw puch 70 CC k-star foto update p. 10

Alleen voor zelfbouw bikes - Only for custom made bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
Jack
forum gebruiker
Berichten: 307
Lid geworden op: vr 16 nov 2007, 16:54
Locatie: IJmuiden!!!

Bericht door Jack »

je moet wel aan de onstekings kant starten want dan heb je dop 14 nodig, want voor de koppeling is dop 17 :shock:

succes
bizzkit
forum gebruiker
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 06 dec 2009, 19:36

Bericht door bizzkit »

jaa ik heb het over de ontstekings kant. Ik kan me herinneren dat het dop 17 is die op die bout gaat.. ik ga het straks even chekken! en dan zet ik een bericht onder te koop gevraagt.
Bezig met een puch zelf bouw
Richard
forum gebruiker
Berichten: 895
Lid geworden op: do 21 feb 2008, 18:22
Contacteer:

Bericht door Richard »

Ontstekings kant is dop 14 ;)
[b]Hey, meisje! Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin! :)[/b]
bizzkit
forum gebruiker
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 06 dec 2009, 19:36

Bericht door bizzkit »

hij is bij mij echt 17MM :)
Bezig met een puch zelf bouw
Gebruikersavatar
Minibike_J
forum gebruiker
Berichten: 1410
Lid geworden op: vr 29 feb 2008, 13:11
Locatie: Soesterberg
Contacteer:

Bericht door Minibike_J »

uhm richard .... kan 14 zijn en ook 17 :wink:
[img]http://img408.imageshack.us/img408/1993/27379922go9.gif[/img]
Zb puch
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=24798
Richard
forum gebruiker
Berichten: 895
Lid geworden op: do 21 feb 2008, 18:22
Contacteer:

Bericht door Richard »

Ow ow ow..
Dat wist ik niet 8-[
[b]Hey, meisje! Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin! :)[/b]
Gebruikersavatar
Jack
forum gebruiker
Berichten: 307
Lid geworden op: vr 16 nov 2007, 16:54
Locatie: IJmuiden!!!

Bericht door Jack »

dan zit er geen orginele moer op , maar eentje met de zelfde draad :wink:
Gebruikersavatar
jordy 15
forum gebruiker
Berichten: 3177
Lid geworden op: di 03 mei 2005, 20:28
Locatie: Midden Beemster (Noord Holland)
Contacteer:

Bericht door jordy 15 »

Standaard zit er aan de kant van de koppeling een 17 mm moer, en aan de kant van de ontsteking een 14 mm moer.

En aangezien zowat iedereen de 14 mm gebruikt op z'n starter zou ik die er ook maar opzetten :)
Ik hou niet van mensen die hun zin nooit af...

http://www.jlminibikeracing.nl
Gebruikersavatar
antonie
forum gebruiker
Berichten: 706
Lid geworden op: do 01 jan 2004, 22:22
Minibike:: zelfbouw
Locatie: haaksbergen
Contacteer:

Bericht door antonie »

En aangezien zowat iedereen de 14 mm gebruikt op z'n starter zou ik die er ook maar opzetten Smile
vooral handig als je aan de baan staat en je komt er achter dat je toch wel een zeer belangrijk iets bent vergeten wat je nodig hebt om je bike te kunnen gebruiken. :wink:
[url=http://www.zelfbouwbikes.nl/][img]http://www.zelfbouwbikes.nl/images/banners/banner_minibike.jpg[/img][/url]
bizzkit
forum gebruiker
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 06 dec 2009, 19:36

Bericht door bizzkit »

ik ben deze week weer druk bezig geweest. heb nieuwe pakkingen in de carburateur gedaan en heb de koppeling gefixt. het kabeltje van het hendeltje waarmee je hem aan kan lopen zat los. dus nu krijg ik hem weer makkelijk aan, naja als die aan ging dan.

vrijdag starte die nog gewoon alleen hij viel uit. naja zat niet veel benzine in, zal daar wel aan liggen dacht ik. Gister zou ik met een vriend op een afgelegen asphalt pleintje in de buurt gaan reiden. Dus ik ging mijn minibike voor bereiden, beetje lucht bij de bandjes, benzine bij gevuld.. en tot mijn verbazing zag ik dat de benzine uit het vlotterbakje stroomden! er kwam enorm veel benzine uit. dus heb ik de tank weer geleegt. Hoe kan het dat de benzine door bleef stromen in het vlotterbakje? Door de ¨vlotter¨ in het vlotterbakje zou die toch moeten stoppen met stromen als die vol is. Die is niet kapot ofzo. Er zit geen benzine kraan op, is dat erg? Ik heb nu de tank voor 1/4 gevuld denk ik, en nu lekt die niet... maar zodra ik hem vol doe zal de benzine er wel weer uitstromen.

Ook starte hij gister niet meer, hij kwam niet verder dan het pruttellen als je hem aanloopt, maar ging niet op zichzelf lopen. de bougie vonkte zwak tot niet, dus dat zou daaraan kunnen liggen.


EDIT: Ik ben net weer wezen rijden, en stationair bleef die niet draaien, gewoon door te weinig benzine, want het vlotterbakje stroomt weer over... wat kan ik hier aan doen?? is de carb kapot?
Bezig met een puch zelf bouw
bizzkit
forum gebruiker
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 06 dec 2009, 19:36

Bericht door bizzkit »

hier nog wat fotos van toen ik vanochtend een test rondje maakte

Afbeelding
heen

Afbeelding
en terug :D

Net ging ik hem weer even starten, toen liep die heel hoog stationair en viel die vanochtend uit, precies het tegenovergestelde als vanochtend... de stationair schoref kon daar geen verandering in brengen.
Bezig met een puch zelf bouw
Gebruikersavatar
pasini-ernie
forum gebruiker
Berichten: 2323
Lid geworden op: ma 24 nov 2008, 16:35
Locatie: Den Haag-Scheveningen-070-
Contacteer:

Bericht door pasini-ernie »

Vals lucht mischien? even het blokje stationair laten lopen en dan remreiniger oid spuiten by alle pakkingen en keergingen, als die uitvalt of een raar geluid maakt is die pakking niet meer goed.

Gr,
Pasini MPR 4takt.
Ducati Corse.
Afbeelding
bizzkit
forum gebruiker
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 06 dec 2009, 19:36

Bericht door bizzkit »

Wel raar dat die vanochtend nog heel laag liep op stationair, en goed liep op hoge toeren, en nu opeens anders om :S in de tusse tijd heeft die alleen in de schuur gestaan. Ik morgen (of als het vandaag droog is) even de pakkingen controleren.

Ook ga ik een 2e pakking voor het vlotterbakje halen. meschien dat die dan wel dicht blijft.
Bezig met een puch zelf bouw
Gebruikersavatar
De Hakker
forum gebruiker
Berichten: 566
Lid geworden op: vr 15 sep 2006, 18:34
Contacteer:

Bericht door De Hakker »

Volgens mij is hij Giel Beelen van 3fm haha
Afbeelding
---------------------
DM GP1 FACTORY BZM SANDRO
DM GP1 MINI CAS
POLINI 910 CARENNA DANI
DM FACTORY R 50CC IAME VICTOR
bizzkit
forum gebruiker
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 06 dec 2009, 19:36

Bericht door bizzkit »

okee.... zie het verschil
Afbeelding
giel
Afbeelding
ik met nog kort haar
Bezig met een puch zelf bouw
Plaats reactie