Zelfbouw van Kaj [update 12-1-2013]
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Zelfbouw van Kaj [update 12-1-2013]
Hierbij verwelkom ik je op mijn project pagina.
Het begon op mijn dertiende met een Chinese minibike. Was leuk en aardig maar al snel ontdekte ik dit forum en het zelfbouw gedeelte. Ik vond het prachtig om de vele creatieve projecten te zien van mensen en wat ze uithaalden met de relatief simpele puch blokjes. Als 13 jarige met een krantenwijk en af te toe wat bijwerken kon ik stukje bij beetje onderdelen kopen voor de zelfbouw mini. Vaak nam ik te veel hooi op mijn vork door te gaan sparen voor extreem dure onderdelen maar dat schoot niet op omdat er niet veel te verdienen valt met een krantenwijk. Op mijn 15 was er een plotselinge verhuizing waardoor het project tot een stop kwam. Tot ik op een zekere dag de onderdelen in mijn handen had en het best wel zonde vond dat er nooit echt wat van gekomen was. Door mijn stage welke mij wanneer dan ook van de werkplaats gebruikt liet maken kon ik het project oppakken. Ook werd er besloten de dingen zo goed mogelijk aan te pakken beter dan de vorige keer.
Er was besloten om een vers motorblok te gaan bouwen met de nodige aanpassingen. Alle onderdelen zijn nieuw of aangepast.
Setup:
70cc DMP (deze op de juiste timingen zetten door middel van een vul plaat, iemand tips voor de juiste timingen voor op een minibike)
70cc DMP cilinder kop (afdraaien zodat deze in de cilinder valt)
DMP krukas
18mm Spaco met twin air filter
Stage 6 v-force 3 van een minarelli scooter
Membraan@carter door middel van een gegoten huis
Aangepaste koppeling
Aangepast koppelingshuis
Selettra binnenrotor
Proma cc (wil graag een opmaat fabriceren dus als iemand kan helpen graag)
Rijdend gedeelte:
Polini 6,5 inch deelbare velgen
Pmt t41 banden
Grc remmerij en voorvork (Nog niet helemaal compleet heb nog rem ankers nodig en misschien een grote remschijf)
Pasini kap met grc tank
Zelfbouw frame
Ik zal proberen om regelmatig de pagina te voorzien van een update inclusief foto's. Helaas worden de foto's genomen met een telefoon bij gebrek aan beter.
Membraan@carter,
Krukas,
Update: 3-8-2012
De afgelopen twee dagen ben ik bezig geweest met de minibike. Er is besloten om het frame waar ik al een poos aan het bouwen was weg te gooien. Dit omdat het gewoon niet wou lukken. Begonnen aan een nieuw frame wat uiteindelijk lichter is.
Busjes gedraaid:
Balhoofd gedraaid:
Ashouder/kettingspanner lopen vijlen, frezen was geen optie aangezien alle bedrijven hier kampen met ernstige personeel's tekorten.
Het nieuwe frame begint ergens op te lijken:
En nog een nutteloze foto van de mal waarmee ik werk:
Dit was het weer .
1-9-2012
Nou weer wat foto's gemaakt van het motorblok. De cilinder moet nog een tune beurt hebben is er iemand die een uitlaatpoort netjes zou kunnen tunen? Verder moeten er nog wat kleine dingen gedaan worden zoals vulplaat afmaken en gewoon klein gruis mij elkaar zoeken. Ook heb ik bezig in solidworks een cilinderkop te ontwerpen hier later meer over.
Koppeling:
Is hier en daar al aangepast eerst maar eens kijken hoe deze aangrijpt voordat ik begin met verlichten.
Koppelingshuis:
Flexibele spruitstuk om enkele klappen onder het rijden een beetje op te vangen:
Kelkje en luchtfilter:
Totaal plaatje:
3-9-2012
Zoals ik al had aangegeven wil ik graag mijn cilinder gaan tunen. Timingen waren al bekend alleen durfde het niet zo goed zelf aan. Enkele tuners gemaild maar dat schiet ook gewoon niet op dus maar het heft in eigen handen genomen. Malletje getekend in solidworks welke na het uitprinten precies in de cilinder past, hierin zit de nieuwe uitlaatpoort vorm. Het tunen is gedaan op mijn test cilinder dus super veel aan de afwerking is er niet gedaan maar het resultaat mag er wezen al zeg ik het zelf.
Even wat nieuw dremel gereedschap ophalen en dan de nieuwe cilinder onder handen nemen.
4-9-2012
De cilinder is onder handen genomen. De poort is op 65 procent van de boring gezet en iets omhoog gehaald zodat als de vulplaat af is de timingen kloppen.
Voor:
Na:
11-9-2012
Vandaag maar is het ontwerp van de cilinderkop afgemaakt. De inhoud in berekend hierdoor is mijn compressie 12 op 1 en het squish oppervlak is 50 procent. Morgen de leraar heel lief aankijken en hopen dat het gemaakt kan worden op de cnc draaibank.
12-1-2013
Nou na een hele tijd van niks te laten horen is hier toch een update. Ik ben verhuist van Zwolle naar Roosendaal en was druk met wat andere zaken regelen. Helaas heb ik geen werkplaats meer tot mijn beschikking dus ik vraag me af of het project nog ooit af kan komen. Misschien is er hier iemand in de buurt met laserapparatuur en zou deze mij willen helpen met de laatste beetjes (uiteraard tegen een vergoeding).
Het blok is af wil misschien nog een ktm kx50 koppeling pas gaan maken maar eerst eens kijken hoe dit loopt.
De cilinderkop heb ik opmaat gedraaid en heb nu een squish van 0,80mm. Hiervoor heb ik een mal gemaakt waarbij ik de cilinderkop op 5 punten kan verankeren voor een zuivere kop.
Blokje:
Ook heb ik een nieuw frame gemaakt op basis van een blata ultima kap deze is geleverd door kuster blata import.
Het frame moet hier en daar nog wat aangepast worden en gelast en daar heb ik dus hulp bij nodig.
Kap is zo wit dat hij niet eens opvalt .
Tevens ben ik nog bezig met een opmaat pijpje. De maten heb ik gekregen van john en antonie hiervoor ben ik dankbaar. Helaas heb ik nu geen tig apparaat meer dus dit moet ook wachten .
Dit was het weer. Groetjes Kaj.
Het begon op mijn dertiende met een Chinese minibike. Was leuk en aardig maar al snel ontdekte ik dit forum en het zelfbouw gedeelte. Ik vond het prachtig om de vele creatieve projecten te zien van mensen en wat ze uithaalden met de relatief simpele puch blokjes. Als 13 jarige met een krantenwijk en af te toe wat bijwerken kon ik stukje bij beetje onderdelen kopen voor de zelfbouw mini. Vaak nam ik te veel hooi op mijn vork door te gaan sparen voor extreem dure onderdelen maar dat schoot niet op omdat er niet veel te verdienen valt met een krantenwijk. Op mijn 15 was er een plotselinge verhuizing waardoor het project tot een stop kwam. Tot ik op een zekere dag de onderdelen in mijn handen had en het best wel zonde vond dat er nooit echt wat van gekomen was. Door mijn stage welke mij wanneer dan ook van de werkplaats gebruikt liet maken kon ik het project oppakken. Ook werd er besloten de dingen zo goed mogelijk aan te pakken beter dan de vorige keer.
Er was besloten om een vers motorblok te gaan bouwen met de nodige aanpassingen. Alle onderdelen zijn nieuw of aangepast.
Setup:
70cc DMP (deze op de juiste timingen zetten door middel van een vul plaat, iemand tips voor de juiste timingen voor op een minibike)
70cc DMP cilinder kop (afdraaien zodat deze in de cilinder valt)
DMP krukas
18mm Spaco met twin air filter
Stage 6 v-force 3 van een minarelli scooter
Membraan@carter door middel van een gegoten huis
Aangepaste koppeling
Aangepast koppelingshuis
Selettra binnenrotor
Proma cc (wil graag een opmaat fabriceren dus als iemand kan helpen graag)
Rijdend gedeelte:
Polini 6,5 inch deelbare velgen
Pmt t41 banden
Grc remmerij en voorvork (Nog niet helemaal compleet heb nog rem ankers nodig en misschien een grote remschijf)
Pasini kap met grc tank
Zelfbouw frame
Ik zal proberen om regelmatig de pagina te voorzien van een update inclusief foto's. Helaas worden de foto's genomen met een telefoon bij gebrek aan beter.
Membraan@carter,
Krukas,
Update: 3-8-2012
De afgelopen twee dagen ben ik bezig geweest met de minibike. Er is besloten om het frame waar ik al een poos aan het bouwen was weg te gooien. Dit omdat het gewoon niet wou lukken. Begonnen aan een nieuw frame wat uiteindelijk lichter is.
Busjes gedraaid:
Balhoofd gedraaid:
Ashouder/kettingspanner lopen vijlen, frezen was geen optie aangezien alle bedrijven hier kampen met ernstige personeel's tekorten.
Het nieuwe frame begint ergens op te lijken:
En nog een nutteloze foto van de mal waarmee ik werk:
Dit was het weer .
1-9-2012
Nou weer wat foto's gemaakt van het motorblok. De cilinder moet nog een tune beurt hebben is er iemand die een uitlaatpoort netjes zou kunnen tunen? Verder moeten er nog wat kleine dingen gedaan worden zoals vulplaat afmaken en gewoon klein gruis mij elkaar zoeken. Ook heb ik bezig in solidworks een cilinderkop te ontwerpen hier later meer over.
Koppeling:
Is hier en daar al aangepast eerst maar eens kijken hoe deze aangrijpt voordat ik begin met verlichten.
Koppelingshuis:
Flexibele spruitstuk om enkele klappen onder het rijden een beetje op te vangen:
Kelkje en luchtfilter:
Totaal plaatje:
3-9-2012
Zoals ik al had aangegeven wil ik graag mijn cilinder gaan tunen. Timingen waren al bekend alleen durfde het niet zo goed zelf aan. Enkele tuners gemaild maar dat schiet ook gewoon niet op dus maar het heft in eigen handen genomen. Malletje getekend in solidworks welke na het uitprinten precies in de cilinder past, hierin zit de nieuwe uitlaatpoort vorm. Het tunen is gedaan op mijn test cilinder dus super veel aan de afwerking is er niet gedaan maar het resultaat mag er wezen al zeg ik het zelf.
Even wat nieuw dremel gereedschap ophalen en dan de nieuwe cilinder onder handen nemen.
4-9-2012
De cilinder is onder handen genomen. De poort is op 65 procent van de boring gezet en iets omhoog gehaald zodat als de vulplaat af is de timingen kloppen.
Voor:
Na:
11-9-2012
Vandaag maar is het ontwerp van de cilinderkop afgemaakt. De inhoud in berekend hierdoor is mijn compressie 12 op 1 en het squish oppervlak is 50 procent. Morgen de leraar heel lief aankijken en hopen dat het gemaakt kan worden op de cnc draaibank.
12-1-2013
Nou na een hele tijd van niks te laten horen is hier toch een update. Ik ben verhuist van Zwolle naar Roosendaal en was druk met wat andere zaken regelen. Helaas heb ik geen werkplaats meer tot mijn beschikking dus ik vraag me af of het project nog ooit af kan komen. Misschien is er hier iemand in de buurt met laserapparatuur en zou deze mij willen helpen met de laatste beetjes (uiteraard tegen een vergoeding).
Het blok is af wil misschien nog een ktm kx50 koppeling pas gaan maken maar eerst eens kijken hoe dit loopt.
De cilinderkop heb ik opmaat gedraaid en heb nu een squish van 0,80mm. Hiervoor heb ik een mal gemaakt waarbij ik de cilinderkop op 5 punten kan verankeren voor een zuivere kop.
Blokje:
Ook heb ik een nieuw frame gemaakt op basis van een blata ultima kap deze is geleverd door kuster blata import.
Het frame moet hier en daar nog wat aangepast worden en gelast en daar heb ik dus hulp bij nodig.
Kap is zo wit dat hij niet eens opvalt .
Tevens ben ik nog bezig met een opmaat pijpje. De maten heb ik gekregen van john en antonie hiervoor ben ik dankbaar. Helaas heb ik nu geen tig apparaat meer dus dit moet ook wachten .
Dit was het weer. Groetjes Kaj.
Laatst gewijzigd door kaj op za 12 jan 2013, 17:42, 13 keer totaal gewijzigd.
- rkpdude
- forum gebruiker
- Berichten: 962
- Lid geworden op: vr 23 mei 2003, 21:56
- Locatie: Noord Holland
- Contacteer:
Re: Zelfbouw van Kaj
hoi Kaj,
je bent goed op weg, en zal nog vele tegenslagen te verwerken krijgen. Dat gietstuk heb je mooi gemaakt trouwens. Het hele goed lopen valt en staat met het goed dicht krijgen van je carters. Zie dat je aan de onstekingskant een keerring gebruikt met dubbelle afdichting. Vergeet niet dat de buitenste lip geen smering krijgt en snel stuk gaat. verder goed bezig, hou ons op de hoogte.
gr roel............
je bent goed op weg, en zal nog vele tegenslagen te verwerken krijgen. Dat gietstuk heb je mooi gemaakt trouwens. Het hele goed lopen valt en staat met het goed dicht krijgen van je carters. Zie dat je aan de onstekingskant een keerring gebruikt met dubbelle afdichting. Vergeet niet dat de buitenste lip geen smering krijgt en snel stuk gaat. verder goed bezig, hou ons op de hoogte.
gr roel............
NK 2003 6e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
- cracy frog
- reclame makende gebruiker
- Berichten: 1650
- Lid geworden op: ma 13 nov 2006, 13:15
- Minibike:: zelfbouw/zpf replica
- Locatie: nijmegen
Re: Zelfbouw van Kaj
netjes kaj ziet er al goed uit je blokje, en zo als roel al zegt over je kering, heb ik ook zo regelmatig een beetje olie erop en je heb er geen last van.
grt tonny
grt tonny
- jordy 15
- forum gebruiker
- Berichten: 3177
- Lid geworden op: di 03 mei 2005, 20:28
- Locatie: Midden Beemster (Noord Holland)
- Contacteer:
Re: Zelfbouw van Kaj
Ziet er goed uit man. Ik ben wel benieuwd hoe je die mal van het carter heb getrokken en het blokje naadloos aangeslopen heb gekregen op je carter.
Re: Zelfbouw van Kaj
Allereerst bedankt voor de reacties.
Binnenkort komen er een paar updates. Onder andere ben ik met hulp van antonie w begonnen met de timingen van de cilinder te berekenen. Eigenlijk is het een beetje voor gekauwd maar alsnog veel geleerd . Ook help hij mij met een opmaat uitlaat dus daar ben ik zeer blij mee.
Nadat ik contact met een gieterij heb opgenomen en uitgelegd wat ik gedaan wou hebben ben ik begonnen met een simpele mal te maken. De mal bestaat uit 4 stalen plaatje welke zijn gelast zodat het een soort van hek word op je carter. Om de naden word een soort van kit gebruikt die ze op de gieterij gebruiken voor meerdere werkzaamheden.
Vervolgens word er aluminium wat bijna op het stolpunt zit erin gegoten. Hierdoor krijg je een gietstuk waarvan de bovenkant gevlakt moet worden door middel van een freesbank.
De inlaat zelf heb ik gemaakt door middel van het oude vertrouwde hak, breek en vijl werk. Na velen uren vijlen en zweten kom je uit op iets wat hierop moet lijken. Daarna kan je met een hamer een een stomp object het blokje rustig eraf tikken er zit een lichte passing door het uitzetten tijdens het gieten.
Zelf heb ik een lijm aangebracht wat tot 300 graden bestendig is. Deze breng je op je carter aan (op het gedeelte waarop het blokje komt) tik voorzichtig het blokje op je carter en de verbinding is gemaakt. Ik heb nog als aller laatste 2 m4 verzonken schroefje in het carter aangebracht zodat het helemaal nergens heen gaat.
Veel tekst maak ik hoop dat je wat wijzer bent geworden. Mocht ik de nabije toekomt tijd hebben wil ik wel een carter tegen kostprijzen laten opgieten voor je mocht je daar belang bij hebben.
Binnenkort komen er een paar updates. Onder andere ben ik met hulp van antonie w begonnen met de timingen van de cilinder te berekenen. Eigenlijk is het een beetje voor gekauwd maar alsnog veel geleerd . Ook help hij mij met een opmaat uitlaat dus daar ben ik zeer blij mee.
Het is allemaal indirect begonnen door jou jordy. Ik had al meerdere pogingen gedaan tot een membraan carter maar alle waren onsuccesvol. Uiteindelijk ben ik door in een van je topics erachter gekomen dat jij gebruikt maakte van een gegoten membraanhuis.jordy 15 schreef:Ziet er goed uit man. Ik ben wel benieuwd hoe je die mal van het carter heb getrokken en het blokje naadloos aangeslopen heb gekregen op je carter.
Nadat ik contact met een gieterij heb opgenomen en uitgelegd wat ik gedaan wou hebben ben ik begonnen met een simpele mal te maken. De mal bestaat uit 4 stalen plaatje welke zijn gelast zodat het een soort van hek word op je carter. Om de naden word een soort van kit gebruikt die ze op de gieterij gebruiken voor meerdere werkzaamheden.
Vervolgens word er aluminium wat bijna op het stolpunt zit erin gegoten. Hierdoor krijg je een gietstuk waarvan de bovenkant gevlakt moet worden door middel van een freesbank.
De inlaat zelf heb ik gemaakt door middel van het oude vertrouwde hak, breek en vijl werk. Na velen uren vijlen en zweten kom je uit op iets wat hierop moet lijken. Daarna kan je met een hamer een een stomp object het blokje rustig eraf tikken er zit een lichte passing door het uitzetten tijdens het gieten.
Zelf heb ik een lijm aangebracht wat tot 300 graden bestendig is. Deze breng je op je carter aan (op het gedeelte waarop het blokje komt) tik voorzichtig het blokje op je carter en de verbinding is gemaakt. Ik heb nog als aller laatste 2 m4 verzonken schroefje in het carter aangebracht zodat het helemaal nergens heen gaat.
Veel tekst maak ik hoop dat je wat wijzer bent geworden. Mocht ik de nabije toekomt tijd hebben wil ik wel een carter tegen kostprijzen laten opgieten voor je mocht je daar belang bij hebben.
- jordy 15
- forum gebruiker
- Berichten: 3177
- Lid geworden op: di 03 mei 2005, 20:28
- Locatie: Midden Beemster (Noord Holland)
- Contacteer:
Re: Zelfbouw van Kaj
Bedankt voor het aanbod, maar ik hou het toch maar bij mijn eigen probeersels
Maar je bent goed bezig. Ik twijfel alleen of het wel helemaal goed voor je carter is om daar in 1 keer een plak aluminium van 600 graden op neer te laten. Hierdoor breng je wel heel snel op 1 punt veel warmte in, waardoor je carter kan gaan trekken. Ik zelf trek eerst een mal van het carter en maak daar weer een zandmal van, waar ik het aluminium in giet.
Verder hoop ik dat je carter goed dicht is (en vooral dicht blijft) met een lijmverbinding en 2 m4 schroefjes.
Er komen toch een hoop trillingen en krachten op het blokje vrij. Ik zou de 2 carterbouten doorboren en m6 tappen in je blokje. Nu kan je hem echt goed vast trekken en de afdichting maken met vloeibare pakking.
Maar hoe kom je bij die lichte passing door het uitzetten tijdens het gieten ? Je blokje krimpt juist 1 a 2 % vanaf vloeibaar tot afgekoeld.
Ik ben benieuwd naar de verdere opbouw van het blok en van je frame
En als laatste, kan je niet beter voor een 16 mm carb gaan ? Dan kan je hier en daar even een nmc wedstrijdje proberen mee te pakken
Veel tekst maak ik hoop dat je wat wijzer bent geworden. Mocht ik in de nabije toekomt tijd hebben, wil ik wel een carter tegen kostprijs voor je opgieten, mocht je daar belang bij hebben.
Maar je bent goed bezig. Ik twijfel alleen of het wel helemaal goed voor je carter is om daar in 1 keer een plak aluminium van 600 graden op neer te laten. Hierdoor breng je wel heel snel op 1 punt veel warmte in, waardoor je carter kan gaan trekken. Ik zelf trek eerst een mal van het carter en maak daar weer een zandmal van, waar ik het aluminium in giet.
Verder hoop ik dat je carter goed dicht is (en vooral dicht blijft) met een lijmverbinding en 2 m4 schroefjes.
Er komen toch een hoop trillingen en krachten op het blokje vrij. Ik zou de 2 carterbouten doorboren en m6 tappen in je blokje. Nu kan je hem echt goed vast trekken en de afdichting maken met vloeibare pakking.
Maar hoe kom je bij die lichte passing door het uitzetten tijdens het gieten ? Je blokje krimpt juist 1 a 2 % vanaf vloeibaar tot afgekoeld.
Ik ben benieuwd naar de verdere opbouw van het blok en van je frame
En als laatste, kan je niet beter voor een 16 mm carb gaan ? Dan kan je hier en daar even een nmc wedstrijdje proberen mee te pakken
Veel tekst maak ik hoop dat je wat wijzer bent geworden. Mocht ik in de nabije toekomt tijd hebben, wil ik wel een carter tegen kostprijs voor je opgieten, mocht je daar belang bij hebben.
- Lg tweewielers
- Moderator
- Berichten: 7532
- Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
- Locatie: beekbergen
- Contacteer:
Re: Zelfbouw van Kaj
haha lekkerhoor!jordy 15 schreef: Veel tekst maak ik hoop dat je wat wijzer bent geworden. Mocht ik in de nabije toekomt tijd hebben, wil ik wel een carter tegen kostprijs voor je opgieten, mocht je daar belang bij hebben.
Wel een leuk project mensen, ik HOOP voor je dat het goed gaat. Ik zou idd dit blok goed nameten. Daarmee zeggend de grondboring van de lagerzitting..
Ik heb slechtere bouwsels goed zien functioneren.. Pak anders gewoon een goed carter waar de dit gietstuk op maakt
Gr,
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Re: Zelfbouw van Kaj [update]
Het carter was tijdens het gieten voorzien van een krukas met lagers en een secundaire as. Daarna heb ik nog op een glasplaat gekeken of deze vlak wat tot hoeverre ik dat kon zien. Blokje zit trouwens al deels in elkaar en alles draait gewoon normaal dus ik maak me geen zorgen.
Plus dat het aluminium super snel stolt. Het lijkt mij slechter om even met een tig apparaat flink wat warmte erin te lopen pompen.
Graag wil ik nog wel een keer nmc rijden maar eerst maar een fatsoenlijke bike maken leren rijden en vooral sturen.
Plus dat het aluminium super snel stolt. Het lijkt mij slechter om even met een tig apparaat flink wat warmte erin te lopen pompen.
Graag wil ik nog wel een keer nmc rijden maar eerst maar een fatsoenlijke bike maken leren rijden en vooral sturen.
Laatst gewijzigd door kaj op za 04 aug 2012, 10:50, 1 keer totaal gewijzigd.
- Lg tweewielers
- Moderator
- Berichten: 7532
- Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
- Locatie: beekbergen
- Contacteer:
Re: Zelfbouw van Kaj [update]
Het gaat niet om de vlakheid van je carter maar om de grondboring van je lagers..
Gewoon ff checken.
Gr,
Gewoon ff checken.
Gr,
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
- Timotje231
- forum gebruiker
- Berichten: 1351
- Lid geworden op: za 26 mei 2012, 19:49
- Minibike:: Chinese miniscooter 2x, Zelfbouw 70cc Puch Minibike, Polini 911 rep, Go-ped sport rep
- Locatie: Alkmaar
Re: Zelfbouw van Kaj [update]
Het ziet er al heel mooi uit, weet je al wat of je een volle kuip wilt, of een halfe kuip??
en Hou ons op de hoogte het!
en Hou ons op de hoogte het!
Re: Zelfbouw van Kaj [update]
Wat dacht je van geen kuipTimotje231 schreef:Het ziet er al heel mooi uit, weet je al wat of je een volle kuip wilt, of een halfe kuip??
en Hou ons op de hoogte het!
- Timotje231
- forum gebruiker
- Berichten: 1351
- Lid geworden op: za 26 mei 2012, 19:49
- Minibike:: Chinese miniscooter 2x, Zelfbouw 70cc Puch Minibike, Polini 911 rep, Go-ped sport rep
- Locatie: Alkmaar
Re: Zelfbouw van Kaj [update]
Update....??
Re: Zelfbouw van Kaj [update 1-9-2012]
Update eerste post.
- peter80
- forum gebruiker
- Berichten: 265
- Lid geworden op: ma 16 jul 2012, 21:19
- Minibike:: mini mustang (in progress), mini aerox (in progress)
- Locatie: Doetinchem
- Contacteer:
Re: Zelfbouw van Kaj [update 1-9-2012]
Wauw ziet er goed uit! Ik heb de uitlaat poort van me broers scooter gewoon zelf uitgeveilt, kijk gewoon even op internet, is makkelijker dan dat het lijkt!!
Laterz
Laterz
Neem het beste, maak het beter
- Lg tweewielers
- Moderator
- Berichten: 7532
- Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
- Locatie: beekbergen
- Contacteer:
Re: Zelfbouw van Kaj [update 1-9-2012]
Een scootertje is makkelijker omdat je veel kan klote met het vario systeem. Met een puch moet je echt wel spot on zijn.. Er komt best wat bij kijken wil je het goed doen..
Gr,
Gr,
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]