nummer #22# zelfbouw puch 10,5 pk

Alleen voor zelfbouw bikes - Only for custom made bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
Erik de Wit
forum gebruiker
Berichten: 485
Lid geworden op: za 19 feb 2005, 22:22
Locatie: Hoogwoud
Contacteer:

Bericht door Erik de Wit »

Wat een nutteloos !CENCUUR! over wel of niet kunnen of hebben. Volgens mij zit er tussen alle testbanken ook wel aanzienlijk verschil dus als je wilt vergelijken dan moet je ze beide op de zelfde testbank zetten. Ook denk ik als je met een 16mm rond de 10pk hebt dat je het absoluut niet slecht doet.

Gr. Erik
I think I can
www.dewitracing.com
Gebruikersavatar
fokko
forum gebruiker
Berichten: 165
Lid geworden op: zo 25 dec 2005, 15:27
Locatie: ermelo

Bericht door fokko »

een piek van een bepaald vermogen is leuk, maar het gaat erom vermogen over een groot toerengebied te hebben; dat hoeft dan niet zo idioot hoog te zijn; het mooist is het als hij bij 7000 al op 90% van zijn max. koppel zit en dan dooploopt tot boven de 13000; daar gaat een goeie rijder hard mee.
#mikey#

Bericht door #mikey# »

fokko schreef:een piek van een bepaald vermogen is leuk, maar het gaat erom vermogen over een groot toerengebied te hebben; dat hoeft dan niet zo idioot hoog te zijn; het mooist is het als hij bij 7000 al op 90% van zijn max. koppel zit en dan dooploopt tot boven de 13000; daar gaat een goeie rijder hard mee.
3

mijn bike op de bank van ABTUNING 7000 toeren 90%vermogen en 8000 toeren vol vermogen 10.5 pk en loopt door tot 13500 dus denk dat mijn bikeje het echt wel lekker doet hoor niks mis mee

nu ok de rijder zelf nog ff lekker kunnen sturen dan komt het helemaal goed 8)

en ff voor de duidelijkheid ik laat iedereen in zijn waarde hoor geen haat gevoelens ben gewoon blij met het resultaat. idd voor goede vergelijking moet je idd op de zelfde bank staan maar er zijn banken die al standaard 3pk te veel aangeven
Plaats reactie