Bad Bo" Still going strong ... Update pag.1

Fabrieks bikes (BEHALVE chinese bikes) - Factory bikes (except chinese bikes)

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Bericht door DiStefano »

Laten we nou oppassen , straks krijgt ie het in zijn helm uhhh Bol bedoel ik.
En natuurlijk rijd ie lekker door, maar zoveel kleine mannetjes rijden er ook niet bij ons op de baan. En bij het nmc zal je wel genoeg van die aapjes zien vliegen over de baan en dan komt het er op aan hoe goed ie dan wel is. Maar al rijd ie achteraan, als hij het leuk vind om te doen dan heb ik het ook naar mijn zin.

Gr.Steven
Steven
Gebruikersavatar
Just Bo
forum gebruiker
Berichten: 108
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 22:46

Bericht door Just Bo »

Gisteren mocht ik met mijn vader mee naar vd Ende, want normaal mag ik op dinsdag niet mee omdat ik naar school moet.
Maar gisteren mocht het dan wel voor een keer en toen we daar waren kreeg ik van Leo Rehorst ( www.rehorst-scooters.nl)mijn sponsor, een nieuwe helm :lol: Ik vind hem echt cool (Leo en de helm) :wink: en staat mooi bij mijn pak en motor, ik heb gelijk geoefend met vizier dicht rijden en dat ging erg goed.
Ik heb ook lekker gereden en weer iets snellere tijd gereden (1:15:10) ben wel hard gevallen want toen ik een brug omhoog reed lag er aan de andere kant een motor midden op de baan daar knalde ik boven op en achter mij zaten ook nog rijders :cry: had wel even pijn maar ben weer gaan rijden en toen mijn snelle tijd gereden.

Zondag zijn we er weer.wie komen er ook?

Bo.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Groetjes Bo


Pasini MPR 4Takt
Honda NSF100
Sponsored by:
Modius
GiGaboorbedrijf
Bo-MotorOil
Gebruikersavatar
doede46
forum gebruiker
Berichten: 1818
Lid geworden op: di 22 feb 2005, 22:53
Locatie: Mantgum/Hilversum

Bericht door doede46 »

mooie helm bo!, veel beschadiging aan je bike? hoop het niet, zonde van de mooie kappen :P

maar hoort er gewoon bij hé, vallen en weer opstaan! :)

suc6 hé ook volgend jaar in het nmc!

MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

DiStefano schreef:Laten we nou oppassen , straks krijgt ie het in zijn helm uhhh Bol bedoel ik.
En natuurlijk rijd ie lekker door, maar zoveel kleine mannetjes rijden er ook niet bij ons op de baan. En bij het nmc zal je wel genoeg van die aapjes zien vliegen over de baan en dan komt het er op aan hoe goed ie dan wel is. Maar al rijd ie achteraan, als hij het leuk vind om te doen dan heb ik het ook naar mijn zin.

Gr.Steven
Reken maar dat er in het nmc heeeeeeel veel snelle mannekes rijden.
Maar goed bo traint al goed en ik denk dat hij goed mee kan in het nmc.
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
RaceBeest

Bericht door RaceBeest »

Ik Ben er mischien Bo :wink:
Prachtige helm hoor!! :shock:
Egt gaaf om jou zo waanzinnig hard te zien rijden :wink:
Veel succes nog!!
Ook met je bike :D

Gr
RaceBeest
Johan911 rep.
forum gebruiker
Berichten: 717
Lid geworden op: za 31 dec 2005, 18:54
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Johan911 rep. »

Heeyy kleine. echt een mooie helm hoor !
en ik zie je zondag wel
laater
GRC RR
www.johanracing.webs.com
Gebruikersavatar
Maik WOOFER
forum gebruiker
Berichten: 244
Lid geworden op: di 20 dec 2005, 14:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Maik WOOFER »

Met vallen en opstaan komt BO er wel. :)
Zondag de tijd nog iets scherper zetten toch BO ? :D
suc6 en tot zondag...
ps: je pa natuurlijk ook hè ;)
Te koop [color=green]Blata Elite 14 WRS KIT[/color]; Bike kompleet + ongespoten zitje, tandwiel 6/7 en 66,68,70,72, Stage6 temp/toeremeter, speciale bok. ander filter, Hank koppeling, volledig nagekeken/gereviseerd door Bert.
Gebruikersavatar
Valeray
forum gebruiker
Berichten: 1527
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 14:17
Locatie: Zwijndrecht

Bericht door Valeray »

Mooie Helm Bo!

succes Bo zondag ( en natuurlijk paps :oops: )
[url=http://img21.imageshack.us/i/bannerujy.jpg/][img]http://img21.imageshack.us/img21/6565/bannerujy.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
jp23-rossi
forum gebruiker
Berichten: 164
Lid geworden op: ma 29 mei 2006, 18:18
Locatie: grunn
Contacteer:

Bericht door jp23-rossi »

ziet er gelikt uit zo,n elite 13 zitje vind het super gaaf en de kleur stelling ook \:D/
DSF # 8
NK 2012 3e standaard 40
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Bericht door DiStefano »

Gisteren heeft Bo voor het eerst met een restrictor gereden die zijn vermogen nagenoeg gehalveerd heeft. Het was natuurlijk duidelijk te merken zeker wat trekkracht aan gaat, maar wat Andre Brouwers me vorige week vertelde :dat ie er na een tijdje wel aan zou wennen en er dan net zo hard mee over de baan zou gaan als zonder restrictor :? omdat ie er dan gedosseerder mee door de bocht kan.
En niets was minder waar , want zijn tijd voorheen stond op 1:15:10 met vol vermogen en na enkel ronden stond er al weer een 1:18:.. op de teller :lol: en het ging steeds beter en beter tot.....hij iets te vroeg op het gas ging in de bocht en zijn achterwiel weg gleed... en daar lag 23kg (schoon aan de haak) naast de 18 kg en 3,5pk machine. :cry: maar gelukkig geen schade aan de 23kg wel aan de 18kg machintje :twisted: en net het pronkstuk vd bike, het bolle kontje :cry: en achterschijf krom maar die was al weer snel recht gebogen :wink: Het kontje zal nog wel vaker op zijn lazer krijgen en er is nu nog wel mee te rijden. tja hoort er nu eenmaal allemaal bij zeggen ze...
Maar natuurlijk weer doorrijden en met vriendje Nicky achter elkaar aan jagen want nicky reed al langer met een restrictor en nu waren ze dan gelijkwaardig wat vermogen aangaat, leuk om te zien die 2 gastjes en de tijdenwerden sneller en sneller...uiteindelijk bleef Nicky steken op 1:18:00 en Bo had er 1:16:49 uit geperst :lol: Andre heeft dus niets te veel gezegd :wink: maar die weet ook wel waar die over praat.
Uiteindelijk stapte Bo op de WRS en reed daar ook lekker zijn rondjes mee maar om al dat vermogen in de hand te houden moet je toch iets anders rijden en ik vind het al knap dat ie hem onder controle heeft en reed een tijd van 1:17:94.

In lelystad zijn we erbij.


Groetjes Steven
Steven
Gebruikersavatar
ferryn
forum gebruiker
Berichten: 946
Lid geworden op: di 11 apr 2006, 14:51
Locatie: 3de Doos Rechts
Contacteer:

Bericht door ferryn »

veel suc6 beide,
wat een gave bike zeg, en pak + helm
[quote="Divirion"]De zoekfunctie geeft pas een hoop vermogen.

[img]http://i92.photobucket.com/albums/l5/Divirion/zoeken.jpg[/img][/quote]
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

ay 3.5 pk?...voor junioren A of niet soms?

haha nu kan je bo nog even een tijdje voorblijven :wink:
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Bericht door DiStefano »

kleine_duivel schreef:ay 3.5 pk?...voor junioren A of niet soms?

haha nu kan je bo nog even een tijdje voorblijven :wink:
Hoi Tim,

ja 3,5pk voor junioren-A Hij is pas 7jr, liefst zou die mijn WRS pakken :wink: maarja onderaan beginnen "bij die Bodem" :lol:
Maar hij gaat nog steeds erg hard over de baan ook met 3,5pk(als dat er echt uit komt) Wil onze bikes wel eens op de testbank zetten.

Gr.Steven
Steven
Gebruikersavatar
DoC
forum gebruiker
Berichten: 1205
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 19:35
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door DoC »

Het is zeker een leuke bike en hij kan er goed mee omgaan :D.

Zondag ben ik er ook weer om mijn tijd aan te scherpen gelijk met nieuwe PMT'tjes eronder.
www.Indoorminibike.nl
Christafari

Bericht door Christafari »

Ik dacht al gister, in mijn beleving kon ie op het rechte stuk altijd harder, maar dat is dus de oorzaak! Het blijft geweldig om Bo te zien rijden en een hele hoop voorbij te zien gaan. Succes!
Plaats reactie