[TE KOOP] Blata elite 14R

Fabrieks bikes (BEHALVE chinese bikes) - Factory bikes (except chinese bikes)

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
Raytje192
forum gebruiker
Berichten: 1816
Lid geworden op: zo 13 feb 2005, 11:04
Locatie: Goes
Contacteer:

Bericht door Raytje192 »

Is niet zo gek veel wat er verandert is, de witte vlakken van achter op het zitje heb ik laten zitten die er al zaten en alleen nieuwe nummers op gedaan, alleen die witte vlakken zijn niet zo fraai meer maarja zodra het weer wat warmer word worden er 2 tankzitjes gespoten een zwart zoals ie nou is met witte vlakken en een met special paint vlammen dr op :)
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Gebruikersavatar
Raytje192
forum gebruiker
Berichten: 1816
Lid geworden op: zo 13 feb 2005, 11:04
Locatie: Goes
Contacteer:

Bericht door Raytje192 »

Ff foto'tje :)
Afbeelding
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Gebruikersavatar
Sleutel
forum gebruiker
Berichten: 1121
Lid geworden op: di 07 sep 2004, 20:00
Locatie: Maurik
Contacteer:

Bericht door Sleutel »

Hij ziet er nog steeds goed uit :wink:

Nog een beetje plezier van, Raymond?
Wie in bovenstaande tekst fouten vind,... mag ze houden.. !
#72
Gebruikersavatar
Raytje192
forum gebruiker
Berichten: 1816
Lid geworden op: zo 13 feb 2005, 11:04
Locatie: Goes
Contacteer:

Bericht door Raytje192 »

Heb er heel veel plezier van Cees, nog geen seconde spijt van gehad :)
Enigste wat er nog moet gebeuren is een nieuw zuigertje/ of een nieuwe zuigerveer er in want hij gaat nou ietsjes moeilijker starten, ook niet gek dat ie na 1 seizoen ongeveer versleten is. En voor de rest is ie gewoon in top staat nog steeds :) Zodra het wat warmer word, word al het kap werk opnieuw gespoten en dan is ze gewoon in nieuw staat ongeveer :)
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Gebruikersavatar
Raytje192
forum gebruiker
Berichten: 1816
Lid geworden op: zo 13 feb 2005, 11:04
Locatie: Goes
Contacteer:

Bericht door Raytje192 »

Update'je zonder foto's.... :oops:
Vorige week begonnen aan de revisie en het flow werk van het blokje.
Blokje is helemaal uit elkaar geweest, alles zag er zeer netjes uit. De monteur (Sleutel) van de vorige eigenaresse (Sissi) had verteld dat hij het blokje al open had gehaald voordat het uberhaupt ooit gedraaid had toen hun de bike binnen hebben gekregen. Krukaslagers waren nog heel netjes c3 TN9 lagers, c3 lagers met kunststof kooi dus. Deze heb ik niet vervangen waren nog hartstikke goed. Inlaat kanaal is flink aangepast zoals ik dat ook bij b1 replica blokjes doe, lager smering iets aangepast hoewel ik daar geen problemen in voorzag aan de staat van de lagers te zien. Bizeta koppeling helemaal schoon gemaakt, zag er ook allemaal goed uit carbon voering houd het goed vol ondanks een klein scheurtje in de voering wat er al vrij lang zit. Tot slot de carters, cilinder, kop en trekstarter schoon gemaakt met Dasty ontvetter en deze lijken weer als nieuw. Me nieuwe zuiger komt vrijdag binnen als het goed is samen met een setje krukaskeringen. Dus zit nou te wachten tot me zuiger en me keringen dr zijn en dan kank me 17.5 mm carb af gaan stellen :)
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
mini suzuki

Bericht door mini suzuki »

Mooi ding hoor !! succes dr mee

Keep On Tuning
Gebruikersavatar
ferryn
forum gebruiker
Berichten: 946
Lid geworden op: di 11 apr 2006, 14:51
Locatie: 3de Doos Rechts
Contacteer:

Bericht door ferryn »

ey
mooie bike!
veel suc6 ermee
maare wat voor motor is dit?
Afbeelding
een vriend heeft een honda cb400, die is 30 jaar oud ofzo.
deze lijkt er een beetje op

greetz Ferryn
[quote="Divirion"]De zoekfunctie geeft pas een hoop vermogen.

[img]http://i92.photobucket.com/albums/l5/Divirion/zoeken.jpg[/img][/quote]
Gebruikersavatar
Raytje192
forum gebruiker
Berichten: 1816
Lid geworden op: zo 13 feb 2005, 11:04
Locatie: Goes
Contacteer:

Bericht door Raytje192 »

Origineel is het een cb900f Boldor uit 1979 :wink:
Maar ondertussen is ie op het achterlicht en kontje na niet echt origineel meer :wink:
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Gebruikersavatar
coen
forum gebruiker
Berichten: 668
Lid geworden op: vr 12 mei 2006, 09:51
Minibike:: Blata WRS
Blata R
Blata JR
Zelfbouw 65cc Polini
Chinees 49cc 14mm sha (loopt al 10 jaar zonder problemen)
Mini crosser 49cc
Locatie: tilburg

Bericht door coen »

raytje wnr komt er een update van de zelfbouw? btr naaid die volgende keer niet vast ik wil die bike ook wel eens zien vliegen :wink:

subito gaat trouwens niet meer mee na CP :?
tot dinsdag
Blata WRS + Kit
Blata JR
Zelfbouw 65cc polini
Chinees 49cc
Gebruikersavatar
Raytje192
forum gebruiker
Berichten: 1816
Lid geworden op: zo 13 feb 2005, 11:04
Locatie: Goes
Contacteer:

Bericht door Raytje192 »

coen schreef:raytje wnr komt er een update van de zelfbouw? btr naaid die volgende keer niet vast ik wil die bike ook wel eens zien vliegen :wink:

subito gaat trouwens niet meer mee na CP :?
tot dinsdag
We zitten nog steeds op het gp3 spul te wachten, Polini schijnt het gp3 spul nogal moeilijk uit te kunnen leveren van alles staat in back order etc, en me broertje zun bike gaat nou even voor :wink: Hij heeft zo weinig plezier tot nu toe van die bike gehad dat die eerst aan de beurt is :wink: Zodra het spul bestelt is voor de zelfbouw en de frees in die cilinder gaat plaats ik wel ff een update :)
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Gebruikersavatar
Raytje192
forum gebruiker
Berichten: 1816
Lid geworden op: zo 13 feb 2005, 11:04
Locatie: Goes
Contacteer:

Bericht door Raytje192 »

Zo lang geleden dat ik hier een update heb geplaatst....

Inmiddels ligt de 17.5 mm carburateur er weer af, om een of andere reden kwamen me keringen dr telkens uit zetten terwijl ik dat met de 14 mm niet had dus de 14 mm staat er weer terug op met piek fijne afstelling van Sleutel er weer in. De andere zitkap staat inmiddels heel strak in de primer nog paar kleine plekjes bij schuren en dan maar eens kijken wat er op komt.

Ook is het membraan aangepast op onze gebruikelijke wijze voor blata blokjes, hierdoor kunnen de kleppen ruimen 1 derde meer open dan origineel :o De gas reactie is in samenwerking met de 14 mm en aangepast membraan gewoon eng :lol:
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Gebruikersavatar
ba-searcher!!
forum gebruiker
Berichten: 506
Lid geworden op: vr 21 jul 2006, 22:14
Locatie: Somewhere on this planet

Bericht door ba-searcher!! »

Ism mij hebben we idd ff dat membraam aangepast en gelukkig met goeie resultaten!!
Ik heb ook een enorm scherp gezette membraan(de mijne is nog scherper en meer bewerkt dan die van ray) in mijn mini zitten en idd de gasreactie is nu een heel stuk feller als dat de standdaard membraantjes hebben. Icm met de 14mm op de blata cilinders nu, lopen onze machines als een kogel!!

Maare ray, toppie fiets en we moeten nou nog is iets gaan vinden waardoor we weer iets meer vermogen kunnen winnen :lol: :idea:

Groetjes
Gebruikersavatar
Raytje192
forum gebruiker
Berichten: 1816
Lid geworden op: zo 13 feb 2005, 11:04
Locatie: Goes
Contacteer:

Bericht door Raytje192 »

ba-searcher!! schreef:Ism mij hebben we idd ff dat membraam aangepast en gelukkig met goeie resultaten!!
Ik heb ook een enorm scherp gezette membraan(de mijne is nog scherper en meer bewerkt dan die van ray) in mijn mini zitten en idd de gasreactie is nu een heel stuk feller als dat de standdaard membraantjes hebben. Icm met de 14mm op de blata cilinders nu, lopen onze machines als een kogel!!

Maare ray, toppie fiets en we moeten nou nog is iets gaan vinden waardoor we weer iets meer vermogen kunnen winnen :lol: :idea:

Groetjes
Heb veel zin om van de zomer de blata te voorzien van een andere pijp of hem om te bouwen naar watergekoeld (bizeta cilinder ? ) :lol:

En idd membraan is in samenwerking met rob gedaan, die zo nu en dan voor de tweede r in R Kwadraat Tuning staat :lol:
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Gebruikersavatar
wainey
forum gebruiker
Berichten: 866
Lid geworden op: za 31 dec 2005, 12:39
Locatie: oud sabbinge

Bericht door wainey »

voor de onderdelen zou je ook eens bij van hemmen kunnen kijken .

wij zijn daar geweest en hij heeft echt veel op voorraad lijkt mij sterk dat hij het niet heeft.

suc6
http://communities.zeelandnet.nl/data/wpracing/index.php
Belgisch kampioen promo+ 2008
Roosendaal 40 open 35.01
Roosendaal 36.02 promo+
Gebruikersavatar
Raytje192
forum gebruiker
Berichten: 1816
Lid geworden op: zo 13 feb 2005, 11:04
Locatie: Goes
Contacteer:

Bericht door Raytje192 »

wainey schreef:voor de onderdelen zou je ook eens bij van hemmen kunnen kijken .

wij zijn daar geweest en hij heeft echt veel op voorraad lijkt mij sterk dat hij het niet heeft.

suc6
Voor de gp3 bedoel je? Spul hebben we inmiddels allemaal besteld, pakkingen hebben we via het forum gekocht en vanmorgen hbben we via internet 2 setjes keringen gescoort via ebay dus de gp3 kan binnekort weer in elkaar, cilindertje heb ik ook nog even bij gewerkt want die spoelpoortjes stonden niet helemaal gelijk en hadden niet echt een mooie vorm. Bovendien ook nog wat uitlaatpoort oppervlak kunnen winnen met een mooier vorm kwa poort dus die gaat weer vlammen :)

Snap het ook niet waarom het zo lang moet duren bij polini :? Heb verschillende polini dealers gebelt en niemand had wat liggen of ze hielden het liever voor hun gesponsorde gp3 rijders :roll: Weet niet of me pa toen van Hemmen heeft gebelt :wink:
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Plaats reactie