Gezien in Nijverdal

Fabrieks bikes (BEHALVE chinese bikes) - Factory bikes (except chinese bikes)

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Stastny
forum gebruiker
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 09 okt 2006, 12:40
Locatie: Nedherlands

Gezien in Nijverdal

Bericht door Stastny »

Gisteren tijdens het indoor rijden op de kartbaan in Nijverdal viel op dat door leden van het Blata Import Racing team een nieuw frame voor de Blata Origami B1 werd getest.
Bij navraag aan de Blata importeur bleek het hier te gaan om een gewijzigd frame met een andere balhoofdhoek, een verkorte wielbasis, en een gewijzigde achterbrug.
Het voordeel van dit nieuwe frame is het beter insturen van de bocht vooral op korte bochtige banen, zoals indoor banen.
Soortgelijk frame werd ook tijdens de NK en EK 2006 door Rienk van der Weide succesvol getest, door het behalen van een tweede plaats tijdens de NK 2006.
Voor aanvang van het nieuwe raceseizoen 2007 zal dit frame als Kit-frame verkrijgbaar zijn.
Prijzen voor dit Kit-frame zijn nog niet bekent.
vincent popma
forum gebruiker
Berichten: 572
Lid geworden op: do 20 jan 2005, 17:28
Locatie: witmarsum
Contacteer:

Bericht door vincent popma »

nice :D
[img]http://img151.imageshack.us/img151/3595/cooltext53289580ta6.gif[/img]

Bata b1 Special

WWW.VINCENT52.NL
Gebruikersavatar
Franse
forum gebruiker
Berichten: 638
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 17:47
Locatie: Kwadendamme

Bericht door Franse »

Klinkt belovend!
Maar hoor dit wel thuis in paddock? :roll:


Gr Martin
Mijn zelfbouw bike http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=13023
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Re: Gezien in Nijverdal

Bericht door kleine_duivel »

Stastny schreef:Gisteren tijdens het indoor rijden op de kartbaan in Nijverdal viel op dat door leden van het Blata Import Racing team een nieuw frame voor de Blata Origami B1 werd getest.
Bij navraag aan de Blata importeur bleek het hier te gaan om een gewijzigd frame met een andere balhoofdhoek, een verkorte wielbasis, en een gewijzigde achterbrug.
Het voordeel van dit nieuwe frame is het beter insturen van de bocht vooral op korte bochtige banen, zoals indoor banen.
Soortgelijk frame werd ook tijdens de NK en EK 2006 door Rienk van der Weide succesvol getest, door het behalen van een tweede plaats tijdens de NK 2006.
Voor aanvang van het nieuwe raceseizoen 2007 zal dit frame als Kit-frame verkrijgbaar zijn.
Prijzen voor dit Kit-frame zijn nog niet bekent.
en als ik me niet vergis hebben er meer dan alleen het blata team erop gereden??

kan me dus vergissen, maar dacht dat stephanie deroue er ook op heeft gezeten :wink:
Reijs Racing Team

Re: Gezien in Nijverdal

Bericht door Reijs Racing Team »

Soortgelijk frame werd ook tijdens de NK en EK 2006 door Rienk van der Weide succesvol getest, door het behalen van een tweede plaats tijdens de NK 2006.


sorry maar ik denk dat je je vergist rienk van der wijden is toch echt geen 2e geworden tijdens het nk op het eind klassement.. het eindklasse ment is niet door gegaan omdat 2 mensen waar ik de naam niet van noem het niet eerlijk vonden dat ene benno verhale mee reed tijdens de laatse 2 nk wedstrijden dus rienk van der weiden heeft de laatste 2 wedstrijden niet mee gereden en is daarbij ook veel punten verloren en toen is maar besloten dat het seizoen niemand nederlands kampioen is geworden of 2e of 3e dus er is niemand kampioen er zijn dus geen plaatsen gehaald in het nederlands kampioenschap voor de modified..


P.S. wil wel even kwijt dat ik het zeer goed bedacht vind dat ze al die veranderingen ondergaan.. wel jammer dat ze daar een beetje laat mee komen..


M.v.G...Mikey..Minibikey...
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Re: Gezien in Nijverdal

Bericht door kleine_duivel »



P.S. wil wel even kwijt dat ik het zeer goed bedacht vind dat ze al die veranderingen ondergaan.. wel jammer dat ze daar een beetje laat mee komen..


M.v.G...Mikey..Minibikey...
je haalt me de woorden....

als de prijs meevalt is het te overwegen om dat KIT frame te halen..
ben trouwens wel Nieuwsgierig of de ZITHOOGTE ook anders is??
deroue
forum sponsor
Berichten: 437
Lid geworden op: wo 23 nov 2005, 23:39
Locatie: nijkerkerveen
Contacteer:

Blata origami B1

Bericht door deroue »

Stephanie heeft het geheel getest,
echter meer speciaal voor de nieuwe race uitlaat.

Dit geeft op bepaalde plaatsen een vermogenswinst t.o.v orginele uitlaat van wel 3 pk.

Deze zijn vanaf zaterdag leverbaar.
GRC Minibike en Mini GP Import Nederland
BZM en D-race kleding import
psipakje
forum gebruiker
Berichten: 91
Lid geworden op: di 10 jan 2006, 19:13
Locatie: spaarndam
Contacteer:

Re: Gezien in Nijverdal

Bericht door psipakje »

ene benno verhale
M.v.G...Mikey..Minibikey...[/quote]

Van Halen:)

groetjes
Plaats reactie