DM FACTORY R 2011/12

Fabrieks bikes (BEHALVE chinese bikes) - Factory bikes (except chinese bikes)

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
ruben4takt
forum gebruiker
Berichten: 527
Lid geworden op: ma 05 dec 2005, 11:19
Locatie: gennep
Contacteer:

Re: DM FACTORY R 2011/12

Bericht door ruben4takt »

scheelt niet veel, beetje mengelmoesje van bzm en blata.
wel alles netjes afgewerkt.
Afbeelding
DM 2fast4you
NK 2010, Open 4takt 1ste.
NK 2011, Senioren+ 1ste.

Groet,
Ruben.
Gebruikersavatar
De Hakker
forum gebruiker
Berichten: 566
Lid geworden op: vr 15 sep 2006, 18:34
Contacteer:

Re: DM FACTORY R 2011/12

Bericht door De Hakker »

ruben4takt schreef:
minipower schreef:zonde... cilinder etc. was waarschijnlijk niet meer te redden :cry:
Was wel te redden hoor maar we hebben toch gekozen om een BZM cilinder en krukas te monteren.
De orginele Parilla cilinder heeft een gietijzeren cilinderbus, deze zat al niet mooi gecentreerd, en na 10uur zat er al geen hoonspoor meer in. En geen hoonsporen is ook geen hechting van olie aan de wand wat weer meer slijtage van de zuiger met zich mee brengt. en het bigend had na 10uur al meer speling dan je lief hebt, terwijl de squish standaard van fabriek op 0,85mm stond :oops: Victor heeft afgelopen zaterdag met dit blok (wat uiteraard weer volledig door mij getuned is) de wedstrijd gereden. en kan nu denk ik wel vertellen wat het verschil in vermogen is ten opzichte van volledig Parilla.
En of ik kan vertellen wat het verschil is met een blokje getuned door Ruben, het spuit van de lijn af overal waar je maar wilt vermogen en het loopt je dun langs de benen :mrgreen:
Afbeelding
---------------------
DM GP1 FACTORY BZM SANDRO
DM GP1 MINI CAS
POLINI 910 CARENNA DANI
DM FACTORY R 50CC IAME VICTOR
Plaats reactie