#34 NK Klaar (BLATA B1)
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
#34 NK Klaar (BLATA B1)
Hey allemaal,
De meeste kennen mij nu wel Maar toch ik wil mijn bike ook nog ff een keer voorstellen,Maar eerst een woord van dank uitspreken voor de volgende mensen:
Wim kuster (Blata import) voor het goed afhandelen,en leveren van een top service!!!!
Bert Derou (Derou racing) voor de basisafstelling en nameten van het blok.
Theo *geen sponsor* (*geen sponsor* racing team) voor de snelle en goede levering van onderdelen,en niet te vergeten de koffie .
Hank Kok (HK Racing) Voor het helpen van de aanpassing van de koppeling naar mijn eisen.
Aad Boers (ABT) voor het verzorgen van de uitlaat,En al het brainstorm werk wat nog gaat volgen met de ontsteking .
Trimline voor het verzorgen van het stickerwerk,En het sponsoren.
Ruud fredericks (Dynojet Goes)voor de fine tuning van de nieuwe carburateur.
Willy (HPI)Voor het bekijken van de optie's van het HPI systeem.
last but not least!!!!!Sylvia (mijn lieffie) voor het steunen van mijn hobby en het slikken van al die uren die ik in mijn hobby steek,Zowel in de garage als achter de pc of boeken.
Goed al met al een hele lijst maar zonder deze mensen had mijn bike er niet zo bij gestaan zoals ze er nu bij staat.
Ik ga dit jaar voor het eerst rijden,En ik ben zot in mijn koppie dus ik dacht ik ga lekker in de Modified rijden.(fun factor staat bij mij nog steeds op nummer 1!!)
Ik weet dat dit een heel zwaar en leervol jaar gaat worden maar dit is de klasse die ik wil gaan rijden en ik hoop dat ik veel mag leren van jullie allen!!
Status blok nu:
13+ Pk's
9Nm
-ABT Uitlaat.
-HK koppeling.
-19mm MHR TEAM carb.
-Cilinder nog iets nabewerkt,En timingen iets veranderd.
-Ontsteking aangepast (komt een HPI met progambeerbare curve onder)
-K&N Filter.
-Remblokken (laten herschoenen met zwaarder frictie matriaal)
Doelstelling voor 2006
proberen met het middenveld mee te gaan komen,En veel leren van de top rijders.
toekomst plannen:
-Variabele uitlaat maken.
-HPI programeerbare onsteking plaatsen en testen.
-Carbon kuipwerk,Spuit en stickerwerk vernieuwen.
Vers uit de fabriek:
Blik op de binnenzijde (en ow wat hebben ze bij Blata hun best gedaan op dit blok!!)
Helm binnen:
Vermogen's grafiek uitlaat gemaakt door ABT
Koppel grafiek uitlaat gemaakt door ABT
Weer uit elkaar want ben niet snel tevreden
De laskunsten van ABT/HK
De HK koppeling
De koppeling uit het "zeeuwse beest"
uitlaat voor het spuiten
Dit mag je alleen doen als je vrouw niet thuis is
(rest van de foto's volgen nog)
De meeste kennen mij nu wel Maar toch ik wil mijn bike ook nog ff een keer voorstellen,Maar eerst een woord van dank uitspreken voor de volgende mensen:
Wim kuster (Blata import) voor het goed afhandelen,en leveren van een top service!!!!
Bert Derou (Derou racing) voor de basisafstelling en nameten van het blok.
Theo *geen sponsor* (*geen sponsor* racing team) voor de snelle en goede levering van onderdelen,en niet te vergeten de koffie .
Hank Kok (HK Racing) Voor het helpen van de aanpassing van de koppeling naar mijn eisen.
Aad Boers (ABT) voor het verzorgen van de uitlaat,En al het brainstorm werk wat nog gaat volgen met de ontsteking .
Trimline voor het verzorgen van het stickerwerk,En het sponsoren.
Ruud fredericks (Dynojet Goes)voor de fine tuning van de nieuwe carburateur.
Willy (HPI)Voor het bekijken van de optie's van het HPI systeem.
last but not least!!!!!Sylvia (mijn lieffie) voor het steunen van mijn hobby en het slikken van al die uren die ik in mijn hobby steek,Zowel in de garage als achter de pc of boeken.
Goed al met al een hele lijst maar zonder deze mensen had mijn bike er niet zo bij gestaan zoals ze er nu bij staat.
Ik ga dit jaar voor het eerst rijden,En ik ben zot in mijn koppie dus ik dacht ik ga lekker in de Modified rijden.(fun factor staat bij mij nog steeds op nummer 1!!)
Ik weet dat dit een heel zwaar en leervol jaar gaat worden maar dit is de klasse die ik wil gaan rijden en ik hoop dat ik veel mag leren van jullie allen!!
Status blok nu:
13+ Pk's
9Nm
-ABT Uitlaat.
-HK koppeling.
-19mm MHR TEAM carb.
-Cilinder nog iets nabewerkt,En timingen iets veranderd.
-Ontsteking aangepast (komt een HPI met progambeerbare curve onder)
-K&N Filter.
-Remblokken (laten herschoenen met zwaarder frictie matriaal)
Doelstelling voor 2006
proberen met het middenveld mee te gaan komen,En veel leren van de top rijders.
toekomst plannen:
-Variabele uitlaat maken.
-HPI programeerbare onsteking plaatsen en testen.
-Carbon kuipwerk,Spuit en stickerwerk vernieuwen.
Vers uit de fabriek:
Blik op de binnenzijde (en ow wat hebben ze bij Blata hun best gedaan op dit blok!!)
Helm binnen:
Vermogen's grafiek uitlaat gemaakt door ABT
Koppel grafiek uitlaat gemaakt door ABT
Weer uit elkaar want ben niet snel tevreden
De laskunsten van ABT/HK
De HK koppeling
De koppeling uit het "zeeuwse beest"
uitlaat voor het spuiten
Dit mag je alleen doen als je vrouw niet thuis is
(rest van de foto's volgen nog)
Laatst gewijzigd door schroefje op vr 17 feb 2006, 18:18, 13 keer totaal gewijzigd.
- mini-biker15
- forum gebruiker
- Berichten: 910
- Lid geworden op: zo 03 jul 2005, 09:15
- Locatie: nieuwendijk
Nicolaas-racing schreef:Klinkt goed! Ik wens je dit jaar veel plezier,met je bike en met de races!
Mvg Nicolaas-racing.
Bedankt lol heb ik toch wel want dat staat bij mij gewoon op nummer 1!!Jeremy schreef:Hey ,
Mooie bike
Suc 6 dit jaar hé !!
Greetszzz : Jeremy#61
Maby word hij nog voor het NK gespoten.
- Sleutel
- forum gebruiker
- Berichten: 1121
- Lid geworden op: di 07 sep 2004, 20:00
- Locatie: Maurik
- Contacteer:
Re: #34 NK Klaar (BLATA B1)
Hey George
Ik zie wel dat je er ook echt alles aan doet om hem optimaal te krijgen
Ziet er netjes uit kerel
Succes er mee, in het NMC....hmm dat rijmt
Jammer dat je niet in mijn klasse rijd, hadden we nog eens lekker kunnen ....
Cees
Ik zie wel dat je er ook echt alles aan doet om hem optimaal te krijgen
Ziet er netjes uit kerel
Succes er mee, in het NMC....hmm dat rijmt
Jammer dat je niet in mijn klasse rijd, hadden we nog eens lekker kunnen ....
.....................................................................schroefje schreef:last but not least!!!!!Sylvia (mijn lieffie) voor het steunen van mijn hobby en het slikken van al die uren die ik in mijn hobby steek,Zowel in de garage als achter de pc of boeken.
Cees
Wie in bovenstaande tekst fouten vind,... mag ze houden.. !
#72
#72
Re: #34 NK Klaar (BLATA B1)
Zal ik je dan ff zeggen dat het nog niet geheel naar mijn zin is Maar goed dat komt aan het eind van het jaar wel dan heb ik heel de winter de tijd om te rekenen en te tunen.Sleutel schreef:Hey George
Ik zie wel dat je er ook echt alles aan doet om hem optimaal te krijgen
Ziet er netjes uit kerel
Succes er mee, in het NMC....hmm dat rijmt
Jammer dat je niet in mijn klasse rijd, hadden we nog eens lekker kunnen ....
.....................................................................schroefje schreef:last but not least!!!!!Sylvia (mijn lieffie) voor het steunen van mijn hobby en het slikken van al die uren die ik in mijn hobby steek,Zowel in de garage als achter de pc of boeken.
Cees
Ben nu al druk bezig met het spuitplan maar de vrouw houd de rem erop (ligt nu in het bakje met nog te behandelen aanvragen )
- doede46
- forum gebruiker
- Berichten: 1818
- Lid geworden op: di 22 feb 2005, 22:53
- Locatie: Mantgum/Hilversum
Re: #34 NK Klaar (BLATA B1)
[/quote]
Zal ik je dan ff zeggen dat het nog niet geheel naar mijn zin is Maar goed dat komt aan het eind van het jaar wel dan heb ik heel de winter de tijd om te rekenen en te tunen.
Ben nu al druk bezig met het spuitplan maar de vrouw houd de rem erop (ligt nu in het bakje met nog te behandelen aanvragen )[/quote]
ALS ik jou was had ik de bike voorlopig zo gelaten , en pas als je een flinke schuiver hebt gemaakt gaan spuiten.!
schuifers ga je vast nog wel maken, dus dan moet je dan weer overnieuw
keus is uiteraard aan jezelf
MvG DoeDe
Zal ik je dan ff zeggen dat het nog niet geheel naar mijn zin is Maar goed dat komt aan het eind van het jaar wel dan heb ik heel de winter de tijd om te rekenen en te tunen.
Ben nu al druk bezig met het spuitplan maar de vrouw houd de rem erop (ligt nu in het bakje met nog te behandelen aanvragen )[/quote]
ALS ik jou was had ik de bike voorlopig zo gelaten , en pas als je een flinke schuiver hebt gemaakt gaan spuiten.!
schuifers ga je vast nog wel maken, dus dan moet je dan weer overnieuw
keus is uiteraard aan jezelf
MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
-
- forum gebruiker
- Berichten: 1952
- Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
- Locatie: Baarland-Zeeland
- Contacteer:
Re: #34 NK Klaar (BLATA B1)
Whahaha hebk bij mij moeder ookschroefje schreef:Zal ik je dan ff zeggen dat het nog niet geheel naar mijn zin is Maar goed dat komt aan het eind van het jaar wel dan heb ik heel de winter de tijd om te rekenen en te tunen.Sleutel schreef:Hey George
Ik zie wel dat je er ook echt alles aan doet om hem optimaal te krijgen
Ziet er netjes uit kerel
Succes er mee, in het NMC....hmm dat rijmt
Jammer dat je niet in mijn klasse rijd, hadden we nog eens lekker kunnen ....
.....................................................................schroefje schreef:last but not least!!!!!Sylvia (mijn lieffie) voor het steunen van mijn hobby en het slikken van al die uren die ik in mijn hobby steek,Zowel in de garage als achter de pc of boeken.
Cees
Ben nu al druk bezig met het spuitplan maar de vrouw houd de rem erop (ligt nu in het bakje met nog te behandelen aanvragen )
Had hem btw nog niet gespoten, ziet er gewoon super uit zo
Grt Rik